Maya szemszöge
Végre eljött az a nap, amit nagyon vártunk és nagyon féltünk tőle. Eljött az állesküvő napja. Egészen korán keltünk Andyvel és átbeszéltünk még egyszer mindent, hogy ne, hogy valaki megsérüljön, vagy gond legyen a szertartás közben. Beszélgetésközben megcsörrent a telefonom.
-Ki az? -nézett rám Andy.
-A rendőrség.
-Jó napot! Maya Smith!
-Szia Maya, Phil vagyok. Dean, hívott, hogy ma esküvőd lesz, igaz? -szólt bele a nagybátyám, aki ugyan azt csinálja, mint mi csak egy kicsit legálisabban.
-Igen.
-Ki a szerencsés.
-Tom Morningstar.
-De ő egy veszélyes bűnöző?
-Tudom. Állesküvő lesz. Ezért hívott titeket Dean, és reméljük, hogy megjelentek. Nem szeretnénk semmi törvénybe ütközőt tenni, szóval kellene valaki aki letartóztatja.
-Küldj egy címet, és megyünk.
-Köszönöm.
Elküldtem a címet és neki fogtunk készülődni.
Anya bejött hozzám és kivette a kezemből a fésűt.
- Mindig azt hittem, álmaid szerelméhez segítek majd kísérlek majd oltárhoz és nem egy munka miatt. Annyira sajnálom, hogy lesz egy félig megtartott elrontott esküvőd. Ami még veszélyes is. Nem így képzeltem el a nagy napodat.
-Anya, ez csak munka. Köszönöm, hogy féltesz. De nem ez a nagy napom. Csak egy újabb munka nap.
-De veszélyes.
-Ti kényszerítettek ebbe a munkába bele. Nem ez lettem volna. De szerintem elég profi vagyok. -hagytam ott.
Eric jött velem szembe a folyosón, már felöltözve.
-Gyönyörű vagy! -ölelt meg.
-Köszönöm! Meg van minden?
-Persze. Minden el van készítve. Ez miatt ne aggódj. Sam és Dean fogja leteperni te csak maradj szerepben.
-Köszönöm, hogy vállalod. -sétáltam el, egy titkos helyre, amiről igazából csak Sam tud, hogy létezik, hiszen talált már meg ott. De most is oda tartottam. Az ad biztonságot.
Bementem a garázsba és ott van egy ajtó, ami egy gyönyörű szobába vezet be. Bementem, becsuktam az ajtót és leültem az az ágyra. Azon gondolkoztam, hogy biztos mindent jól csináltam-e, hiszen most egy állesküvőre készülök, és nem érzem azt, hogy helyesen cselekszek azzal, ha elérem, hogy Tom börtönbe kerüljön. Pedig valahol tudom, hogy amiket elkövetett, azért bűnhődnie kell. De valahol a szívem mélyén még mindig a legjobbakat kívánom neki.
Ide valahogy mindig nagy dolgokat jövök átgondolni. Eldőltem az ágyon és a könnyeim elkezdtek folyni.
-Mays! -hallottam meg Sam hangját.
-Igen?
-Minden rendben?
-Nem. Rettegek ettől az egésztől. Félek, hogy valamit elrontunk. Hogy valaki megsérül. Itt van Eric, aki visszaesett. Nem hiszem, hogy közbe kéne lépni. Vagy akár megcsinálni. Itt hagyunk mindenkit felülünk a magángépünkre és itt hagyunk mindent. Nem lehetséges?
-Emlékszel az első ügyedre? Amikor egy kém után mentél. Teljesen egyedül.
-Igen. Dean elvonón volt, te tanultál... meg kellett oldani. Dean életét is rendbe kellett tennem.
YOU ARE READING
Let Him Burn
Mystery / ThrillerTeljesen átlagos családi életet éltünk, amíg egy nap egy költöztünk egy bunkerbe, ahol egyedül maradtam a tesómmal, és egy magánnyomozó céget alapítottunk. Ami teljesen jól működött, eddig az ügyig. Amivel teljesen megváltozott az életünk. És nem m...