Din perspectiva Lydiei
Insfarsit totul era bine. Allison era in viata. Chiar imi doream asta, poate de aceea am visat-o atat de mult si am auzit voci. Eram la Stiles. Cazul inca era activ, adica inca se mai aşteptau dovezi, dar nu mai avea nimic legătură cu casa lui Stiles. Mama inca nu venise acasa. Imi era dor de ea. O lacrima imi curge pe obraz, apoi ma gandesc la ceva. Ce ar fi sa o sun pe Allison.
-Da, Lydia!
-Ce faci?
-Stau cu Isaac.
-Aaaaa, atunci va las.
-Nu! Nu deranjezi.
-Ba da! Paaa!
-Ok...Scuze Isaac, era Lydia.

După câteva minute intra Stiles in camera.
-Lydia, ce faci?
-Bine, ma gandeam...
-La ce? spune el bucuros.
-La mama... Nu stiu daca e bine, nu m-a sunat si nici la telefon nu răspunde.
-E bine, sunt sigur de asta! Tu nu te mai ingrijora, stii ca nu-mi place cand esti asa. spune el .
-Ok, daca tu zici, atunci m-am mai linistit.
-Vezi Lydia, acum totul e bine. Suntem fericiţi. Deocamdata nu avem nicio problemă. Hai sa profitam de asta!
-Pai... Cum?
-Haide cu mine jos!
-Bine.il i-au de mana si coboram scarile, apoi vad pe masa lumânări, toate becurile stinse, mancarea era in cuptor. E totul perfect.
-Iti place?
-Daaa, te iubesc!
-Si eu!
-Si tu ce? spun eu cu o vocea de copil.
-Si eu te iubesc! spune el in timp ce isi da ochii peste cap.
-Eu nu cred! spun eu incercand sa-l provoc.
-Nu crezi? Bine... Atunci eu plec. Paa.
-Stiles!!fug după el si-i sar in spate. Apoi imi pun capul pe umărul lui si il pup pe obraz. Dupa el face o miscare si ma pune pe canapea, iar apoi ma saruta .
-Am glumit, Stiles! spun eu dezlipindu-mi buzele de ale lui.
-Stiu! Asta voiam sa fac!
-Aha, ce rău esti!
-Stiu!
-O întrebare!
-Spune-o!
-Tu ai facut mancarea?
-Daca te-as mintii ca am facut-o eu ar fi mai bine ?
-Daa!
-Atunci, in cazul ăsta, chiar eu am facut mancarea.
-Wow! spun eu încercând sa par surprinsă.
-Haide sa mancam!
-Bine!
Din perspectiva lui Stiles
Ma apropii de masa si ii trag scanul Lydiei ca un gentleman. Ma asez si eu, iar apoi iau capacul. "Facusem" paste Carbonara.
-Sunt bune?
-Daaa!
Mancam amandoi dintr-o farfurie, apoi am luat in gura o *pasta* si Lydia cealalta jumatate, iar după aceea ne-am lipit buzele.
Ne-am dus sus in camera ,iar Lydia şi-a luat niste haine de-ale mele din dulapul meu.