capitolul șase

25 0 0
                                    

Dimineaţă

M-am trezit. Am vazut-o pe Lydia langa mine . Eu n-aveam tricoul pe mine. Ups .Am uitat ce am facut azi-noapte. Lydia avea doar un maieu pe ea. M-am uitat la ceas. Era 6:00. E luni. La 8:00 trebuie sa fim la scoala.
Ma apropii de Lydia si ii soptesc la ureche cu vocea asta a mea de dimineata. Nicio fata nu rezista la vocea ragusita a baietilor de dimineata.
Sper ca a trecut efectul medicamentului ca sa vorbim normal.

-Lydia! Tre-zes-te-te!

-Hmmmmmm... Ce e?

-Trebuie sa ne pregatim ca e luni, mergem la liceu.

-Bine, dd-d-o-a-rr mai lasa-ma un minut.

-Trebuie sa vorbim si despre noi doi.

-Ma ridic acum.

-Lydia!

-Da!...

-Iti amintesti ce s-a întâmplat aseara?

-Ăm, cred ca da.

-Atunci spune cum iti amintesti tu.

-Am leşinat după ce am fost in pădure, apoi mi-am luat medicamentele.

-Opreşte-te aici! Uita-te sa vezi ce medicamente ai luat.

-Bine. Ma uit.

-Şi?

-Pe bune?! Cat de proasta am fost sa iau astea?! Puteai sa-mi spui ce sa iau.

-Ăm, scuza-ma. Eu am fost atent la tot ce ai facut tu, doar atunci am coborât pana la bucatarie nu m-am uitat la tine .

-Apoi ,stiu ca bateam campii!

-Daaa, mi-ai propus sa ma duc cu tine in dus.




-Pe bune?

-Apoi ,m-ai sărutat si m-ai enervat ,iar după m-am enervat si te-am sarutat si eu pe tine.

-Am dormit bine in orice caz!

-Da, si eu!

-Iar apoi s-au întâmplat alte chestii.

-Da...

-Iar inainte, mi-ai spus ca vrei sa-mi demonstrezi ca suntem împreună si apoi s-au întâmplat toate astea.

-Da...

-Acum e randul tău sa vorbesti.

-Pai, nu stiu ce sa mai zic.

Din perspectiva Lydiei

După ce mi-a spus Stiles ce am facut. Mi-a mai spus sa zic si eu ceva, pentru ca el a spus destule. M-am apropiat mai tare si i-am tras tricoul, venind spre mine. Am inceput sa-l sarut. După i-am spus.

-Suntem împreună! 💓💓💓

-Da?

-Da.
Ma pupa pe obraz si ma ia de mana. După se uita la ceas si zice:

-Lydia! Trebuie sa mergem! Esti gata?

-Da, haide. Il iau de mana si iesim pe usa. Stiles porneste masina si se uita la mine. Pare a fi in al noualea cer,la fel si eu.
Am ajuns la scoala. Tot liceul se uita la noi doi care ne tineam de mana. Am ajuns la dulapuri, iar Scott a venit langa Stiles.

Din perspectiva lui Scott

Am ajuns la dulapuri. Era Stiles.

-Ce faci, Stiles?

-Bine. spune el cu zambetul pe buze.

-De ce esti asa de fericit?

-S-au întâmplat multe dupa ce am plecat de  la Derek!

Teen Wolf : volumul IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum