Am coborât din autobozul, iar Scott s-a uitat la mine si a spus:
-Petrecereeeeeeeeee!
-Oooo, daaaa!
-Ooooo, nu, nu, nu, nu! Aici nu se fac petreceri. Spune Coach.
- De ce?
-Pentru ca eu nu răspund dacă se aude maine dimineata ca cineva e însărcinata. Totusi, vreau sa-mi pastrez job-ul, vreau sa va terorizez.
-Ok, Coach! Dar putem sta fata cu baiat? spune Scott.
-Nuuuuuuu, nu ai inteles ce am spus?
-Ba da...
-Voi aveti camera 27,baieti! Voi fetelor camera 26!
-Scott!striga Allison.
-Daaa! tipa Scott.
-Rana ta, hai cu mine să te vad ce sa-ti fac.
-Ok... merge Scott tinandu-se de mana lui Allison.
-Scott, nu stiu ce sa fac...
-Allison, ba' stii, doar coase-ma!
-Nu pot sa bag ata!
-Ba' poti!!
-Allison, nu esti in stare sa bagi nici macar un fir de ata intr-un ac. Scuteste-ma! Stiu ca poti! aude Allison. *era mama ei*
-Pot! O sa trag aer in piept si o pot face.
-Auuu!
-Esti gata imediat! Gata!
-Multumesc!
-Pentru ce?
-Ca m-ai salvat. Ca-ti pasa de mine.
-Tu esti cu Kira, Scott! Iar eu il plac pe Isaac!
-Nu mai sunt cu Kira si stiu ca-l placi! Simt asta!
-Imi pare rău pentru voi!
-Mda...
-Ar trebui sa mergem la ceilalţi!
-Da...
-Lydiaaaaaaaa! spune Allison după ce o vede pe Lydia care se uita la motel foarte suspicios. Ce ai patit?
Din perspectiva Lydiei
-Aici s-a întâmplat ceva cu mult timp in urma,lucruri ce se vor intampla si in seara asta. Nu e de bine.
-Lydia, esti sigura?
-Daaa, Allison! AUD VOCI IN CAP CARE-MI STRIGA IN CAP... Scuze, nu trebuia sa tip.
-Hai sa mergem sus!
-Mai intai eu zic sa verificam camera noastra .
-Bine!
Am urcat scarile pana la camera noastra. Am intrat in cameră si am auzit in pistol ce a tras. M-am speriat.-Ai auzit si tu?
-Un pistol? ma intreaba Allison .
-Daa..
-Hai sa mergem la baieti.
-In camera baietilor nu e nimeni, Allison!
-Hai sa mergem la gemeni! Poate ii gasim pe ei..
Pe drum ne-am intalnit cu Stiles, care era destul de agitat, poate prea agitat! Usa era incuiata.
-O sa sparg usa! spune Stiles pe un ton "eroic "
-Poti sa incerci! spune Allison.
-Gata, haide Stiles!
Buuuuuuf...se aude dintr-o data, Stiles a spart usa.
-Bravo , Stiles!
-Lasa asta, uite!
Era Aiden cu un flex, voia sa se taie...
-Nuuu, Aiden! Nu face asa ceva!
Stiles a sărit pe el, luandu-i flexul din mana! Iar Allison a scos flexul din priza.-Huuu! Ce naiba se intampla!
-Nu stiu...
-Haideti sa mergem la Boyd, poate el nu e chiar in stare sa faca asta .
Intram in camera si il vedem pe Boyd cu un seif pe el.-Boyd! spune Allison.
-Haideti sa ma ajutati sa ridic seiful!
-Acum!
Am luat seiful de pe el si a început sa gâfâie. Stiles a luat o flacăra ca un fel de petarda si a bagat-o in apa. Boyd s-a trezit, avand ochii strălucitori, aproape se transformase.-Guys ,presimt ca se va intampla ceva rău, din nou!
-Eu ma duc sa fac un dus, căutaţi-l pe Isaac.
-Acum...
Din perspectiva lui Allison
M-am dus sa fac un dus ca sa ma mai linistesc dupa cele întâmplate. Am dat drumul la apa rece, pentru ca simteam ca sunt prea caldă. Aud ceva de parca cineva ar fi vrut sa traga perdeaua de la dus. Era Scott.
-Scott, m-ai speriat! Ce cauti aici?
-Am venit sa te vad! spune el cu o voce, sigur a patit ceva!
-Scott, poti sa pleci!
-Nuu!
Se apropia atat de tare de mine încât ca aproape ma saruta.-Scott,eu sunt cu Isaac! Te rog! După cateva minute, s-a gandit si a plecat, lasandu-ma sa-mi refac dusul.
Din perspectiva Lydiei
Il gasisem si pe Isaac, era sub pat, a pus Stiles din nou inca o "petarda",iar Isaac a ieşit de acolo, aproape transformat.Am ieşit din camera si ne-am întâlnit cu Allison.
-Cred ca asta se intampla numai celor paranormali. spune Allison.
-De aceea auzeam eu strigăte si plansete de bebelusi.
-Simtiti asta?! spune Stiles.
-Benzină...ooo, nu.
-Uitati-l pe Scott!
-Scott ,nu face asta! spun eu.
Toti încercam sa ne apropiem de el. Stiles a luat o petarda si a aprins-o.-Scott,de ce faci asta? spune Stiles.
-Pentru ca nu mai exista speranţa. Nici Deaton nu ma poate ajuta si nici Derek nu ma mai poate ajuta.