capitolul opt Motel California (1)

30 0 0
                                    

Dimineata

Ma trezesc orbit de lumina soarelui ce-mi inunda fata, e atat de naspa senzaţia aia, cand dormi atat de bine dupa ce ai avut un cosmar ce te-a marcat, iar atunci cand dormi foarte bine, soarele iti intra in ochi şi-ţi spulbera toata speranţa ca mai poti sa dormi.
Ma ridic din pat si imi i-au telefonul de pe noptiera. E 6:30.Trebuie sa ma trezesc. Mai intai fac patul si vad ceva mic adunat sub plapuma. Ma uit suspicios si dau plapuma la o parte. E Lydia. Am uitat ca a dormit la mine. Ii pun plapuma inapoi si ma duc la baie sa fac un dus. După ce am iesit din dus, m-am imbracat, m-am dat cu after-shave si m-am dus incet catre Lydia. O ating usor pe umăr si o prind de mana.

-Lydia! Trezeste-te! spun eu incercand sa-mi dreg vocea ragusita pe care o am de dimineata.

-Mamă! Mai lasa-ma puţin!

-Lydia! Eu nu-s mama ta, sunt Stiles!

-Ce dracu e un Stiles?

-Lydia, sunt iubitul tau!

-Am iubit?

-Lydia, nu mai fa d-astea.

-Glumesc! Mi-am adus aminte de scena cand eram indopata cu medicamente si nu stiam cine esti. Dar eu nu pot sa te uit.

-Stiu asta!

-Cat e ceasul?

-7:00.

-De ce nu ai spus asa?!

-Lydia, e timp destul.

-Ba nu, trebuie sa ma spal pe cap, sa-mi indrept parul, sa-mi pregatesc haine, am uitat sa-mi pregatesc haine.

-Lydia! Linisteste-te! E timp destul.

-Bun, daca vrei sa ma ajuti si pe mine cu ceva cauta-mi niste haine, niste haine pe care le crezi tu potrivite pentru mine.

-Daca e după mine...

-Stiles, pentru scoala. Alea pentru altădată.

-Ma duc sa ma spal pe cap, dupa imi faci tu părul cu placa, defapt, nu, il vreau ondulat, iar tu imi incretesti parul pana cand ma machiez eu. Ok?

-Bine, Sefa!
Dupa 3 minute iese din baie si se pune pe un scaun. Baga ondulatorul in priza, il aprinde, apoi mi-l da mie.

-Fara miscari bruste! Sa nu cumva sa-mi arzi parul, stii cat de mult tin eu la parul meu.

-Bine. Ce fac?

-I-a o suvita si da-o in jurul ondulatorului.

-Bine...

-Aşteaptă 10-15 secunde, apoi las-o si dupa faci asa cu toate. Apoi imi fac eu ce mai trebuie.

-Ok. Nu e asa greu!

-Vezi! Acum taci si continua!

-Cum zici...
Dupa 30 de minute ,Lydia e gata machiata, ondulata, imbracata.

-Haide, Lydia!

-Acum!
O prind de mana si mergem catre jeep.
Pornesc jeep-ul, apoi ajungem la liceu.

-Neata! spune Scott.

-Neata! spunem noi doi in cor.

-Lydia, arati foarte bine! spune Allison si Kira.

-Stiles m-a ajutat!

-Wow! spun ele uimite.

-Mi-a ondulat parul, mi-a ales hainele!

-Scott sa-mi faci si mie asa! spune Kira.

-Eu nu ma pricep. spune Scott.

-Nici eu. Spune Isaac.

Teen Wolf : volumul IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum