Cele mai bune inspiratii sunt scrise atunci cand pianul iti canta. Te surzeste de realitate si iti deschide o noua fereastra chiar acolo unde iti doresti sa fii. Numai ai bariera, poti sa te duci unde vrei, poti sa faci ce vrei atata timp cat ramai in imaginatia ta. De multe ori "privirea" apropie mai mult decat ti ai putea imagina.
In aceasta lume banala, "privirea" inseamna multe , inseamna cunoastere, ai vazut, ti a placut si ai continuat sa privesti in continuare ceea ce ai admirat. "Privirea" inseamna limbaj...(...)cu privirea intelegi bucuria si tristetea.
"Zambetul" e o forma de salut,e cartea ta de vizita. Cu el deschizi conexiuni,cu el incepi sa faci pasi catre ceea ce iti doresti. E cel mai important accesoriu pentru oameni. Zambind mai mult,reducem stresul si uitam de nerezolvarea problemelor. Invata sa zambesti chiar si atunci cand nu esti fericit,va fii ca un pansament pe sufletul tau!
Atunci cand doi oameni se indragostesc inseamna ca sunt diferiti. Unul e alb si altul e negru, oamenii indragostiti se completeaza unul pe celalalt. Nu au aceleasi obiceiuri sau aceleasi gusturi insa adora intotdeauna ceea ce face celalalt . Il admira din toate punctele de vedere si chiar daca inainte nu i placea ceva si acum ii place cu siguranta asta inseamna sa fii indragostit. Numai conteaza ce nu ti a placut...atata timp cat ai langa tine persoana potrivita,pentru tine conteaza DOAR EA!