#2

1.1K 61 8
                                    

Ik ga op mijn bed zitten. Mijn koffer pak ik straks wel uit. De jongen -Niall- gaat op zijn bed zitten en kijkt me aan. Ik wend mijn hoofd af en kijk de kamer rond. Tussen onze twee bedden staat een groot bureau met daarboven een raam, aan ieder kant van het bureau staat een klein nachtkastje met een zwarte lamp op, ik hoef de mijne dus niet uit tepakken.  Als je binnenkomt kijk je recht naar de kant van Niall. Naast de deur staat een grote kast, met twee dezelfde vakken, op het rechtse vak hangen allemaal plaatjes van eten. Dat zal wel zijn kant zijn.

'Ik had gehoord dat je naam Lena is.' Ik lach 'Nee, mijn naam is Nena.' verbeter ik hem. 'Oh, sorry.' Ik bekijk hem, zijn haar is in een blonde kuif met bruine uitgroei, zijn ogen zijn ijsblauw. Hij is niet leijjk -wat zeg ik nou?- hij is knap. 'Wat is je lievelingseten?' Ik lach. 'Hou je van eten?' vraag ik. 'Ja, dat lijkt me toch al duidelijk.' Hij wijst naar de kast me al die plaatjes van eten erop. ''Mijn lievelingseten is.. Uh' 'Heb je geen lievelingseten?' roept hij. Ik grinnik. 'Jawel laat me even denken.' Hij kijkt me verwachtingsvol aan 'Ik hou van pizza, heel erg.' Hij knikt goedkeurend. Ik lach.

Er wordt op de deur geklopt. Niall loopt ernaartoe. Niall kijkt me aan alsof hij zegt ''ken je haar?'' 'Jaimy! Dit is Niall.' Ik kom naast Niall staan. 'Wie is jouw kamergenootje?' vraag ik. 'Een jongen genaamd: Zayn.' 'Zayn!' roept Niall. 'Ken je hem?' vraag ik. 'Ja hij is mijn vriend.' Hij lacht. O. 'Ik ga weer. Ik ga friet halen.' zegt Jaimy. 'Zal ik mee gaan?' 'Graag.' Ik zeg Niall gedag en hij vraagt als ik ook wat voor hem kan meenemen.

'Hier.' Ik reik de zak friet naar Niall en hij pakt hem hongerig aan. Ik lach 'Zo'n erge honger?' 'Dat heeft hij altijd' Ik kijk naar de deur, er staat een jongen met een gestreept wit- zwart shirt, hij heeft een witte broek tot zijn enkels en daaronder lage witte schoentjes, ook heeft hij brutels over zijn schouders. 'Louis is de naam.' 'Nena.' zeg ik. Niall lacht. 'Louis is mijn vriend.' 'En Zayn?' vraag ik. 'Hij ook.' lacht Louis. Ik lach, deze jongens zijn aardig; en ook nog eens super knap, ik ben benieuwd naar hun vrienden.

Dark ft H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu