Music:
Amnesia~5SOS
English love affair~5SOS
'Hoe kom je binnen?' snauw ik. 'Ik heb de sleutel' Hij zwengelt de sleutels op en neer, grijnzend. ''Wat kom je doen Harry?' spuug ik. 'Niet zo bijdehand tegen mij, dametje.' Hij duwt me tegen de muur op en ik haal ongemakkelijk adem. Een minuut lang staren we elkaar aan, terwijl ik ongemakkelijk op mijn lip bijt. Ik zie hem in een seconde grijnzen en binnen een reflex duwt hij zijn lippen op die van mij. Ik sper mijn ogen, wat doet hij?! Ik plaats mijn handen op zijn borst om hem weg te duwen. Zijn borstkas is gespierd en warm. Ik zie onder zijn witte shirt de tatoos zitten. Een vogel op iedere borst. Een vlinder in het midden van zijn buik. Twee blaadjes op iedere gespierde heup.
Ik ben zo verblind door al zijn tatoos dat ik ben vergeten wat we nu aan het doen zijn. Ik sla mijn hoofd achterover waarbij ik met mijn hoofd de muur raak. 'Auw' mompel ik met tranen in mijn ogen. 'Je kan goed zoenen.' grijnst hij. 'Je stopte maar niet Nena'. 'Ik was aan het denken.' snauw ik. 'Je genoot ervan. Lieg niet.' snauwt hij. 'Ga weg Harry. Je hebt al genoeg veroorzaakt.' Ik wrijf over mijn achterhoofd, dat ongeloofelijk hard bonkt. Harry loopt naar me toe. 'Kom niet dichterbij!' sis ik. 'Je doet al gnoeg, meer kan ik niet aan.' Hij doet mijn haar opzij en wrijft over het pijnlijke stukje huid. Ik kreun van de pijn. Hij heeft het gehoord want hij begint zachter te wrijven. En nu gaat ie ineens lief doen?
'Waarom doe je dit?' vraag ik. 'Wat doe ik wat?' 'Mijn wond bekijken.' antwoordi ik. Hij trekt een wenkbrauw op 'Ik wil niet dat mijn meisje pijn heeft.' Ik rol met mijn ogen, daar gaan we weer. We zijn terug bij de onaardige Harry. 'Ga!''sis ik. 'Ik ben je meisje niet, nu niet, nooit niet. Onhoud dat Styles.' spuug ik. Hij grijnst en weg is hij.
Lees ook mijn nieuwe boek: My new ''Brother''
JE LEEST
Dark ft H.S
Fanfiction'Ik kom jou ook overal tegen hé? Achtervolg je me ofzo?' Ik kijk de jongen aan. Hij heeft mooie felgroene ogen. Bruine chocoladekrullen die in het rond springen. De jongen heeft lage allstars aan, zijn zwarte skinny jeans zit strak om zijn benen, te...