#9

956 54 10
                                    

'Wat doe jij hier?' spuug ik naar Cur- Harry. 'Ik had toch duidelijk gezegd dat ik hem hier niet wilde!' roep ik naar Niall. 'Sorr-' 'Hou je kop Niall!' Haakt Harry hem af. 'Doe normaal, jij bent echt niet goed lekker man!' Sis ik. 'Nou, ik ben duidelijk niet de enigste!' Snauwt hij.

Ik kijk hem aan met gespleten ogen. 'Waarom ben je eigenlijk hier?' snauw ik. Denkt hij nou echt serieus dat hij hier zomaar kan binnenlopen -met hulp van Niall- om mij af te snauwen? 'Ik kom met je praten. Ik rol mijn ogen. 'Waarover dat dan?' snauw ik. 'Over Connor.' Mijn mond valt open.

Het is al een overtreding dat hij hier binnen komt, maar beginnen over mijn relatie dat is voor mij al de grootste overtreding. 'Hij is niet goed voor je.' 'En dat ben jij wel zeker? Laat me niet lachen.' Snauw ik. 'Ik wel ja.' Mijn ogen worden groot. 'Hoe durf je? Je komt hier gewoon even binnen lopen om te zeggen dat jij beter bent als Connor? Jij bent niet goed bij je hoofd.' Sis ik. Ik zie hem zelfverzekerd grijnzen.

'Over een maand denk je daar wel anders over.' 'Ga weg! Hoe durf je, jij, jij gek!' Ik wijs naar de deur. 'Moet ik gaan?' Lacht hij. 'Ja. Waarom zou ik anders naar de deur wijzen?' Snauw ik. 'Ik ga niet love.' Snauwt hij me af. 'Je hebt haar gehoord Harry, eruit!' Hoor ik Liam in de deurpost zeggen. Ik hoor Harry grommen.

Hij loopt naar me toe en zoent me in mijn nek, hij gaat van mijn sleutelbeen tot onder mijn oor. Hij grijnst en loopt de deur uit zonder nog een waardige blik op mij. 'Bedankt Liam.' stotter ik, te laat hij is al weg. Niall geeft me een knuffel.  Harry, Harry Styles. Dat is dus zijn naam. De jongen met het britse accent, de smaragdgroene ogen en de mooie verleidelijke chocoladebruine krullen.

Dark ft H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu