#11

987 51 9
                                    

Ik haat Harry! Niall vertelde me vanmorgen dat Harry gisteravond onze kamer is binnen gekomen. Hij was bij mij op bed komen zitten en toen had hij mij een nachtkusje gegeven. Urgg wat een sukkel. Niall had alles gezien, hij kon niet slapen, maar toen Harry kwam deed hij alsof. Slimme zet van Niall, maar geen slimme zet van Harry.

'Niall weet jij wanneer die school begon waar wij op zitten? Die nogwat universiteit?' vraag ik aan Niall. 'Uhh.' Hij loopt naar de kalender en bladert 'Volgende week. Nog een week dus.' Ik kijk hem aan. 'Oh oké bedankt. Wie zit er allemaal op?' vraag ik nieuwsgierig. 'Het hele studentenhuis, insclusief Harry.' Grijnst hij. 'Oh nee, nu heb ik er al geen zin meer in.' Verklaar ik. 'Je zal toch moeten Nena. Eens moet je Styles onder ogen komen.' Hij schatert het uit. 'Hou jij je mond maar Horan.' Grijns ik. 'Hoezo?' vraagt hij met kinderstemmetje. 'Ik weet niks om terug te zeggen!' beken ik. Hij lacht. 'Gewonnen.' Lacht hij. Ik lach en ga verder met het sorteren van mijn schriften. 'Zei hij dan nog iets vannacht?' vraag ik. 'Toen hij jou dat nachtkusje ging geven?' Grijnst hij. Ik kijk hem zuur aan. 'Ja, hij zei nog wat.' 'Wat dan?' spuw ik. 'Hij zei: "Welterusten mijn liefste, je bent zo mooi".' 'Zei hij dat echt?' vraag ik vol ongeloof. Hij schatert het uit. 'Nee dus?' 'Nee. Zo is Harry niet. Hij zou nooit van zijn leven zoiets zeggen. Op zijn minst, heel misschien; ik hou van je.' 'Oké... Maar hoe de fack heeft hij onze sleutel?' Vraag ik. 'Gewoon, hij is mijn vriend.' 'Logisch antwoord Niall.' grinnik ik.'Ik ben even weg.' Zegt Niall en trekt zijn jas aan. 'Waar ga je naartoe dan?' vraag ik. 'Ik ga naar Liam. Ofja, we gaan samen naar een club.' 'Oh, daarom zie je er zo uitgedoft uit. En, ga je ook meisje aan de haak slaan?' Hoon ik. 'Zeker weten, dat is het enigste wat ik daar doe.' Ik lach. Hij zwaait en slaat de deur dicht. 'Met zijn uiterlijk krijgt hij wel een meisje.' mompel ik.

'Zo.' Ik leg alle kleren netjes opgevouwen in de kast en ga op bed zitten met mijn laptop. Ik klik op Netflix en klik op de film; The Holiday. Ik ga tegen de rand van mijn bed zitten en kijk rustig de film.

______

'Nena?' Ik zet de film op pauze en kijk Naar de deur 'Elif?' Ze zwaait. 'Kan ik binnenkomen?' 'Natuurlijk.' Ze glimlacht.

______

'Doei. Ik zie je nog wel Nena!' Ze loopt de deur uit en maakt hem dicht.Ik blader door mijn gloednieuwe gele agenda en lees de teksten die tussen door staan. Ik hoor dat de deur open gaat en zeg; 'Niall? Ben je nu al terug?' 'Ik ben Niall niet.' Mijn adem stokt en mijn ogen worden groot, ik durf me niet om te draaien.

##########################

Ik wil even zeggen dat ik het allemaal verzin met de uni, ik zit er zelf niet op (ik zit nog op de middelbare :)) dus ik zou niet weten hoe het werkt. Ik verzin het allemaal gewoon ter plekke. :)

Dark ft H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu