#15

949 47 6
                                    

Wat moet hij van me? Ik ga op mijn bed zitten. Volgensmij is hij weg, ik hoor niks meer. Ik loop naar de deur en kijk door het rondje op de deur. Ik zie niemand. Ik open de deur en en lijk naar de rechterkant. 'Dat werd eens tijd.' Mijn hoofd schiet naar de linkerkant, daar staat hij. Ik duw de deur dicht maar het lijkt wel alsof hij klemt. Ik kijk naar beneden, ja hoor; hij heeft zijn voet er tussen gezet. 'Maak die deur open.' Bijt hij mij toe. 'Anders word ik nog bozer.' Gromt hij en kijkt me doordringend aan. Hij heeft toch ruzie met Zayn bedenk ik met net. Waarom zit hij dan bij Zayn op de kamer. Hij is gewisseld met Liam. Hij zit nu bij Louis, dat zij Niall laats. De deur vliegt open en Harry staat grijzend in de deur opening. Hij bekijkt me van top tot teen en zet een stap dichterbij. Terwijl ik een stap achteruit zet. 'Ben je bang?' Grijnst hij met een lichte twinkeling in zijn groene ogen. 'Voor jou? Ik dacht het niet.' Hij lacht zijn witte tanden bloot. Hij is prachti- Stop!

'Oh nee. Wat zou je ervan zeggen als ik dit doe?' Hij pakt mijn pols vast en trekt mijn tengere lichaam naar zijn groot gebouwde lichaam. 'Wat ga je doen?' snauw ik. 'Dit.' Hij zet zijn handen op mijn billen en drukt zijn lippen op de mijne. Ik sper mijn ogen en zet mijn handen op zijn borst. 'Laat me los.' Zeg ik tegen zijn mond aan. Hij kijkt me aan en zet een stap naar achteren. 'Wat doe je?' Gil ik.

'Nena? Harry?' Onze blikken draaien naar Louis die aan de deur staat. 'Wat doe je hier Hazz?' vraagt hij met een opgetrokken wenkbrauw. Ik staar naar de hele tattoos op Harry's lichaam. 'Je weet dat ze een vriendje heeft.' Zegt Louis. 'Kan mij het schelen.' Bijt Harry toe. 'Kom daar weg Hazz.' Louis kijkt Harry boos aan. Ik heb nog nooit gehoord dat Harry van iemand een bijnaam kreeg. Dit moet een goede vriend van hem zijn, dat blijkt. Harry rolt met zijn ogen en loopt naar Louis toe. Hij luistert! Wat een wonder. Ik kijk Louis dankbaar aan, Louis glimlacht en knikt.

'Ga naar onze kamer Hazz. Ik vertel Nena even iets over het studentenhuis. Dat vroeg ze laatst.' Ik kijk Louis onbegrijpend aan. Hij knipoogt. 'Oh dat kan ik ook doen.' Grijnst Harry, Louis kijkt hem boos aan en Harry loopt mokkend weg, zonder me een blik waardig tegeven.

Louis komt naast me zitten op mijn bed. 'Ik snap jullie hele groepje niet. Dealen jullie drugs ofzo?' Vraag ik. Louis lacht. 'Nee natuurlijk niet, gek.' 'Wat is er eigenlijk met Zayn?' vraag ik. 'Tussen Harry en Zayn bedoel je?' Ik knik. 'Tussen Zayn en Harry gaat het al jaren niet meer zo best. Het waren eerst beste vrienden, je kon ze niet uit een drijven. Dat was gewoon onmogelijk.' 'Waardoor is dat stuk gegaan dan?' 'Een meisje, het ging om een facking meisje. Ze heette Jailey, het was het mooiste meisje dat ze ooit hadden gezien, zeiden ze. Ze werden allebei verliefd op haar. Ze gingen ruzie om haar maken. Wat ze niet wisten was dat het meisje streng beveiligd en in de gaten werd gehouden. Liam, ik en Niall hadden al een vermoeden dat er iets niet klopte, maar zoals ze zeggen; Liefde maakt blind. En dat was een probleem. Ze hadden zelfs om haar gevochten, totdat er treurig nieuws werd overgebracht in het studentenhuis. Jailey was vermoord. Harry en Zayn waren er kapot van, ze gingen elkaar de schuld geven van haar dood. Zij hoorde bij een bende,dat was haar dood geworden.' Ik sla mijn hand voor mijn mond 'Oh mijn god.' 'En ja, er was drugs in het spel. Maar niet van onze kant. Maar van de hare. De bende gebruikte haar jarenlang als marionet. Zij hield alles in de gaten. Tot ze verliefd werd op Zayn, niet op Harry. Harry's hart brak, letterlijk en figuurlijk. Hij heeft sindsdien geen vriendin meer gehad. Hij is altijd bang dat Zayn haar afpakt.' 'Maar wat heb ik er dan mee temaken?' 'Harry ziet je graag. Hij vindt je koppigheid geweldig. Hij heeft het over niks anders meer. Ik word er een beetje gek van.' Hij lacht en ik frons. 'Hij vindt je leuk. Alle symptomen leiden naar verliefdheid. Hij achtervolgt je.' Mijn ogen worden groot. 'Omdat hij je perse wilt zien.' Zegt hij er snel achteraan. 'Hij heeft het over niks anders. "Ze ruikt zo lekker. Haar ogen, prachtig. Louis ik moet haar zien. Louis ik heb alweer over haar gedroomd." Dat zijn dingen die ik voortdurend moet horen.' Ik sla mijn hand voor mijn mond. 'Maar waarom doet hij zo bot dan?' 'Vanwege Zayn. Hij wilt ook niet laten weten dat hij je leuk vindt, aan de rest. Niall, ik en Liam zijn de enige die zijn geheim weten.'

Louis glimlacht en kijkt me aan. Hij leunt voorover en ik doe hetzelfde. Ik voel zijn zachte roze lippen op de mijne. 'Louis.' Gromt iemand.Ik trek geschokt terug. Wat heb ik gedaan?!  Harry stapt op ons af. 'Ik dacht dat je haar iets moest vertellen.' Zijn ogen lijken donkerder te worden. Geen smaragdgroen meer maar het groen van een donker bos. 'Ik dacht dat je mijn vriend was.' Ik slik en kijk naar Louis die bang naar Harry kijkt. Wat moet ik doen? Het voelt alsof ik het moet oplossen, wat misschien ook wel zo is. Wie weet heb ik nu een breuk in hun vriendschap veroorzaakt.  'Dat had ik fout.' Louis staat op. 'Harry dit was nooit mijn bedoeling, h-het spijt me.' Stottert Louis. Harry zet nog een stap dichterbij en ademt zwaar, zijn borstkas gaat steeds sneller op en neer. 'Je blijft van haar af! Je had het toch begrepen; She's mine.'

'Harry!' Roep ik snel voordat ik misselijk wordt van zijn woorden. 'Het was mijn fout. Louis probeerde me weg te duwen. Ik was even verbijsterd over wat hij vertelde, over over zijn jeugd.' Roep ik snel voordat hij Louis iets aandoet. Harry kijkt me woest aan. Ik leg mijn hand op zijn arm. Waarom doe ik dit? Ik haat Harry. Hij kijkt naar mijn hand. 'Geloof me nou? Ik lieg niet.' Hij knikt en laat Louis los. Hij kijkt naar zijn arm en trekt zich los, lopend door de deur. Louis rent erachteraan.

Connor...

Ik vergat Connor...

Dit blijft een geheim...

Dark ft H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu