#3

1K 64 4
                                    

'Niall, waar kan je hier douchen?'  'Iedere gang heeft 2 badkamers; een voor jongens en een voor meiden.' 'Zeg me niet dat we samen moeten douchen!' Niall begint te lachen 'Nee maak je maar geen Nena, het zijn hokjes.' Ik zucht opgelucht. Ik kijk op mijn horloge, het is al 8 uur. Ik pak uit de kast -ik heb het er met tegenzin al in gegooit- een pyama en ondergoed. Ik loop de deur uit en zie helemaal achterin de gang een deur met badkamers opstaan, ik dacht dat ze twee badkamers hadden? Ik maak de deur open en begrijp het al snel. Er zijn twee deuren waar meiden en jongens op staat. Ik wil net de meidendeur open doen maar blijf abrupt staan als ik dezelfde hese stem weer hoor. Dezelfde als in het trappenhuis. 'Ga je je ook douchen babe?' Ik draai me om 'Wat gaat dat jou aan?' spuug ik. Wat denkt hij wel niet? Hij houdt zijn handen in de lucht. Ik loop de meidendeur in maar zie dat alle hokjes al bezet zijn. Ik loop geirriteerd terug. 'Is bij jouw alles vol?' vraagt de jongen. Waar bemoeit hij zich mee? 'Ja.' snauw ik. 'Je kan bij mij. Er zijn bij de jongens nog hokjes vrij.' Ik heb al snel in de gaten dat het een grapje is. 'Wat grappig.' snauw ik. 'Ik meen het.' Ik zie de pretlichtjes in zijn mooie gifgroene ogen. Ik draai me om en loop terug naar de kamer, dat wordt vanavond dus geen douchen. Ik maak de deur achter me dicht en trek snel mijn pyama aan, Niall is er nog niet. Ik ga in bed liggen en bekijk mijn berichtjes.

~Heey lieverd, veilig aangekomen? Mam~

~Lieverd reageer nou even, dan weet ik tenminste dat je veilig bent!~

Ik type snel iets terug voordat ze dadelijk nog hier naartoe komt, dat wil ik liever niet.

~Ik ben goed aangekomen mam. Mijn kamergenootje is ook leuk. x~

Ik zet er liever niet bij dat het een jongen is, want dan komt ze persoonlijk hiernaartoe en sleurt ze me naar een andere kamer- waar een netjes meisje zit. Ik open het andere berichtje van Connor.

~Hoe is het daar Babe? Leuke kamergenoot? X~

En ook daar bij zeg ik niet dat het een jongen is.

~Ja! Het is superleuk, alleen jammer dat jij er niet bent. X~

Ik zucht en leg mijn telefoon neer. Ik kruip wat meer onder de dekens en sluit mijn ogen. Nu maar hopen dat ik kan slapen.

 

Dark ft H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu