Een week verder, ik heb geen Harry gezien, niet in deze kamer, niet in dit gebouw, niet eens in London. Ik wil het dolgraag aan Niall vragen, maar ik durf het niet. Dadelijk denkt hij dat ik hem leuk vind? Nee, dat nooit.... Niall komt de kamer in gelopen en ik waag het erop. 'Niall, waar is Harry eigenlijk? Ik heb hem al een week niet gezien?' vraag ik benauwd. 'Hij is naar huis.' Mijn adem stokt, waarom dat weet ik niet. 'Hij komt vandaag of morgen thuis, ik weet het niet zeker. Vraag het anders even aan Zayn.' Ik zucht van opluchting. 'Nee, ik hoef hem toch niet te zien.' Bevestig ik, ookal hoor ik de twijfel in mijn stem rinkelen. 'Nialler, ik moet even iets aan de balie vragen, ik ben zo terug.'
'Tot hoelang heeft mijn moeder het verblijf hier geboekt?' Ik leun tegen de balie van eikenhout en staar naar het schilderij recht voor me. Er zijn kleuren allemaal door elkaar geverfd, het ziet er wel mooi uit. Beter als schilderijen waar je al snel ziet dat het een foto is. Ik word weer uit mijn gedachten getrokken. 'Nog lang mevrouw.' De vrouw knikt geruststellend naar me. 'Bedankt.' Ik wil me net omdraaien, maar blijf versteend staan. 'Nena.' Dezelfde schorre, hese en zware stem; Harry, Harry Styles. 'Je wacht me al op.' Ik slik. 'Nee, ik ging iets vragen aan de balie.' kaats ik terug. 'Nena, wie hou je voor de gek? Mij of jezelf? Jou.' Ik frons en knijp mijn ogen tot spleetjes. 'Ik heb hier absoluut geen zin in.' Ik sla mijn handen in de lucht. 'Waar heb je dan wel zin in?' Grijnst hij. Ik snuif. 'Bespaar me je moeite, Harry!' Ik spuug zijn naam uit. 'Je zal van me houden babe!' Ik kijk hem ontzet aan. 'We zien wel Styles!' snauw ik. 'Let the game begin.' Grijnst hij.
'Hij is al terug!' snauw ik naar Niall.
JE LEEST
Dark ft H.S
Fanfiction'Ik kom jou ook overal tegen hé? Achtervolg je me ofzo?' Ik kijk de jongen aan. Hij heeft mooie felgroene ogen. Bruine chocoladekrullen die in het rond springen. De jongen heeft lage allstars aan, zijn zwarte skinny jeans zit strak om zijn benen, te...