#8

1K 54 18
                                    

'Juul?' Ik maak een oog open en kijk recht in de bezorgde ogen van Niall. 'Waarom lig je op de grond, en te slapen?' Ik ga rechtop zitten. Ik wrijf door mijn ogen, maar dat had ik beter niet kunnen doen, mijn oog begint te prikken. 'Ik, ik denk dat ik in slaap ben gevallen.' geef ik toe. 'Op de grond? Ben je uit je bed gevallen?' 'Ja' lieg ik. 'Wow, dan ben je verder gerold naar de deur?' Hij begint te lachen. 'Zeg de waarheid tegen Nialler.' smeekt hij. 'Ik zat op de grond. En toen, ben ik blijkbaar in slaap gevallen.' Ik ril. Niall knikt ongelovig. Ik sta op en en loop de deur uit, ik in het park op het gras zitten en kijk rustig naar de lucht, tot ik een stem hoor; een vrouwenstem. 'Heey, herken je me nog?' Ik kijk naar het meisje, de karamelkleurige huid en de zwarte haren, zij heeft me naar huis gebracht die avond hier in het park met Curly. 'Elif?' vraag ik twijfelend. 'Ja! Jij was Nena toch?' vraagt ze. Ik knik, ze gaat naast me op het bankje zitten. 'Heb je die nacht nog wel goed geslapen?' vraagt ze bezorgd. 'Ja, het ging wel, als ik steeds wakker werd kon ik niet meer in slaap komen, maar verder ja. Ik was net een lopend lijk.' Ze lacht. 'Dat is hem toch?' Ze wijst in de verte, ik deins achteruit. 'Snel! Zorg dat hij je niet ziet.' Ik ga achter het bankje achter Elif zitten. 'Hij is weg.' Fluistert ze. 'Bedankt.' zeg ik. 'Hier.' ze geeft me haar nummer en loopt weg. 'Ik zie je nog wel! Mocht er iets zijn, bel me!' Ik loop naar het studentenhuis terug met een glimlach, niet wetend dat Curly me de hele weg achtervolgde. Tot Elif naar me toe kwam en me waarschuwde, toen ben ik gaan rennen.

'Nena. Waar was je?' Ik kijk Niall aan. 'In het park. Hoezo, is er iets mis?' Hij kijkt me schuldig aan. 'Er is iemand hier voor je.' Ik kijk hem vragend aan. 'Wie dat dan?' Het eerste wat er bij me op komt is Conner, maar dat kan niet, Niall kijkt wel erg bang. 'Harry?' vraagt Niall. Harry? Ik draai mijn hoofd naar de deur en daar komt hij, de chocoladebruine krullen die om zijn hoofd heen en weer springen, elke keer als hij een stap zet. De mooie smaragdgroene ogen. De zelfverzekerde vieze grijns; Curly.

Opgedragen aan AthanatosANDPetomai

Dark ft H.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu