A folyosón a beszélgetésként szolgáló alap zajt hangos trappolások zavarták meg amiből arra lehetett következtetni,hogy egy vagy esetleg több ember is fut.Csupán csak annyit lehetett látni ahogy egy szőkeség próbálja végigverekedni magát a tömegen,nyomában egy vele egy magas fekete hajú egyénnel.Még az ember azt gondolná,hogy a kergetett félelmet érez,az ő tekintetében a félelem mellett mégis ott volt az izgatottság.Ez a másikról már nem mondható el,az ő szemei szikrát szórtak az előtte futó felé.
Az odébb lököttek néha elengedtek egy-egy szitkozódást.A lányok többsége biztatták a hátul futót,az egyéb hozzáfűzni valójukat inkább csak egymásnak súgták oda.A fiúk csak a szemüket forgatták a két idiótán amiért ezt a szinte már napi rutinná vált dolgot végzik,de köztük is akadtak kivételek.
A fogócska folytatódott volna,ha a szőke nem futott volna bele a gimnázium egyik tanárába,majdnem feldöntve őt.Bár mindketten lábon maradtak a tanár kezében lévő könyv még így is sikeresen a földön végezte.Ekkora beérte őket a második futó is.
-Uzumaki Naruto!Uchiha Sasuke!-hallatszódott a tanár kissé ideges hangja,felvette a könyvét,majd kicsit nyugodtabban folytatta-Úgy látom már megint nem bírtok magatokkal,de semmi baj.Úgy vélem a takarító ma délután szerencsésen pihenhet,mert találtam valakiket akik szívesen elvégzik helyette ezt a megerőltető munkát.-a szőke csak értetlenül nézett rá.
-És kik lennének azok?-kérdezte miközben letörölte az izzadság gyöngyöket homlokáról,amik a futás következtében lettek,erre a másiktól kapott egy hátba vágást.
-Idióta!Mi vagyunk azok.Komolyan az összes észt a bátyád kapta?-kérdezte unott hangnemben.A két diák egy-egy kezet éreztek a vállukon,mindketten megdermedtek.
-Naruto...Mit mondtam neked arról,hogy ezzel az Uchihával kergetőzöl?-hallatszott egy dühös hang mögüle-Pedig azt hittem sikerült felfognod az elejétől a végéig.
-Ez nem meglepő mivel egy idióta.-mondta Sasuke flegmán.
-Te fogd be Sasuke!-förmedt rá a szőke-Te kezdted már megint az egészet azzal,hogy képtelen vagy válaszolni!
-Ki a fene akar egyáltalán veled beszélni.-a másik a szívénél belemarkolt a pólójába.
-Ezzel most a szívembe gázoltál...Hogy lehetsz egy ekkora szörnyeteg Sasuke...?Csalódtam benned...
-Naruto fejezd be különben kidobom az összes instant ramened. -szólalt meg a fiú bátyja fenyegetően,hallatszott a hangjában,hogy ha nem teszi azt amit mond akkor tényleg ki fogja dobni őket.
-Rendben,megértettem...-emelte fel védekezően a kezeit,az idősebbik összeborzolta a haját.
-Sasuke,ez rád is vonatkozik.
-Itachi,te ne oktass ki engem.Nem tehetek róla,hogy nem képes leszállni rólam.-a nadrágzsebébe csúsztatta a kezeit,majd sértődötten tovább haladt,a bátyja pedig követte őt a kijárat felé.
-Uchihák...-sóhajtott fel egyszerre a két Uzumaki,ami után mindketten elnevették magukat.Az idősebbik elengedte a másik vállát.
-Siess a termetekbe,mert mindjárt csengetnek.Ha mázlid van akkor Sasuke most megsértődött és nem megy vissza órára.-a tanárra nézett-Elnézést,hogy gondot okozott ismét az öcsém Kakashi-sensei,de ígérhetem,hogy itt fog maradni takarítani.
-Köszönöm Kurama.Legalább az egyikőtök normális.-azzal tovább is ment.
-Egyébként Itachival mi a helyzet?-érdeklődött kíváncsian Naruto.
-Csak a szokásos.Alig beszél,azt is inkább csak akkor teszi ha szitkozódik.Viszont ma már képes volt nekem visszaköszönni.
-Még jó,hogy már három éve egy osztályba jártok...Legközelebb talán elköszönni fog vagy mi?
YOU ARE READING
Egy szőkeség iskolai élete
Fanfiction---FÉLBE HAGYOTT--- A ninja világot félre dobva most a mi világunkban olvashatjuk mi történik Narutóékkal. A két Uzumaki testvér élik a szokványos iskolai életüket,de azok a bizonyos Uchihának bekavarnak a dolgokba. Vajon minden Uchiha ilyen? Vagy c...