A kocsi lassan megállt a hatalmas ház kapuja előtt. Itachi egy kicsi távirányítón megnyomott egy gombot, ami miatt kinyílt a kapu. Bementek azon belülre, majd Itachi leállította a motort. Mind kiszálltak a járműből.
-Kész vagytok?-kérdezte az idősebb Uchiha az Uzumaki testvérekre nézve.
-Már 16 éve kész vagyok.-húzta ki magát Naruto. Sasuke tarkón csapta őt.
-Idióta!
-Azért van benne igazság.-mondta Kurama. Sasuke őt is tarkón csapta.
-Te is idióta vagy!
-Sasuke, elég legyen.-szólt rá bátyja.
-Jól van Nii-san.
-Amég oda nem értünk hozzájuk nem volt semmi bajod. Azóta megbolondultál.Mi történt bent?
-Semmi.
-Lefejeltem őt, lehet az a baj.Biztos megzavarodott tőle.-szólalt meg Naruto.
-Azt meg hogyan?
-Nem tudom, Sasuke egyszer csak előttem termett.
-Mit csináltál Sasuke?-az említett csak csendben elindult a ház bejárati ajtaja felé-Sejtettem,hogy nem fogsz mondani semmit.-sóhajtott,majd elindult utána,a két Uzumaki szorosan mögötte ment.Sasuke kinyitotta a bejárati ajtót,majd bement,utána a többiek is-Az egész házban kamerák vannak.-Nagyon egyszerű,akkor csak ki...-kezdte Naruto,de Itachi félbeszakította.
-Nem.A ház szinte minden egyes pontját belátják.Kevés vakfoltjuk van,mi még megoldhatnánk,de mivel ti is itt vagytok ezért esélytelen.Szóval miután végeztünk még a kamerák felvételeit is meg kell piszkálnom.Emiatt nem időzhetünk túl sokáig,mivel ez nem egy öt perces folyamat lesz,remélem ezt még sikerült felfognotok.-a testvérpár bólintott-Remek,akkor kezdjük is.Madara dolgozószobájával kezdjük szerintem,ott a legesélyesebb,hogy találunk is valamit.Ne tegyetek lehetőleg tönkre semmit.
-Próbálkozunk,bár nem vagyunk a legjobbak ebben.-vakarta meg a tarkóját Naruto.
-Ha tönkreteszel valamit Dobe akkor esküszöm,hogy én foglak megölni.-nézett rá szikrát szóró tekintettel Sasuke.Naruto védekezően felemelte maga elé a kezeit.
-Ny-nyugi Sasuke,nem lesz semmi gond.Vigyázni fogok mindenre,ígérem.
-Úgy legyen.-Itachi és Kurama csak sóhajtottak,majd mindketten attak a testvérüknek egy tockost.
-Rossz Nii-san! -emelte fel a hangját Sasuke.
-Nyugalom kis kacsa, csak szépen csendben. -Sasuke durcásan felfújta az arcát és a haját fogta.
-Nem is kacsa...
-De igen.-Sasuke duzzogva elindult az egyik folyosón, Naruto utána sietett, a két idősebb pedig szépen lassan követte őket. Egy ajtó előtt álltak meg, Sasuke nyitott be, majd gyors körbenézés után be is ment. Naruto csodálkozva nézelődött.
-Tele van minden papírokkal. Hogy bírja ezt?
-Téged komolyan ez érdekel a legjobban? Te tényleg egy idióta vagy Dobe. Rossz ötlet volt téged is hívni.-Sasuke...Ne mond már ezt...Tudom,hogy igazából szeretsz...
-Utállak.-Naruto egyik kezével átkarolta Sasuke vállát,aki csak unottan nézett rá.
-De igen,hisz legjobb barátok vagyunk.
-Elég legyen most ebből.-szólalt meg Itachi-Van annál fontosabb dolgunk is minthogy ti itt most veszekedjetek.-majd a szobában lévő asztalhoz ment ahol egy gép is megtalálható volt,majd azt bekapcsolta.Sasuke lelökte a válláról Naruto kezét,majd az asztalhoz ment ő is és elkezdte átnézni a fiókokat és azok tartalmát.Kurama és Naruto csak álltak ott egy helyben-Fogtok is csinálni valamit,vagy csak ott fogtok állni,mint két szerencsétlen?
-Amúgy is azok Nii-san.-Kurama és Naruto duzzogva átnézték a többi szekrényt és polcot.Végül viszont egyikőjük sem talált semmit.
-Találtatok valamit?-kérdezte Itachi.
-Semmit.-felelt Kurama-Ti?-Itachi csak ingatta a fejét,ezzel nemleges választ adva a kérdésre-Francba,akkor most mégis mit csináljunk?
-Nézzük meg Madara hálószobáját.-hozta fel az ötletet Sasuke.
YOU ARE READING
Egy szőkeség iskolai élete
Fanfiction---FÉLBE HAGYOTT--- A ninja világot félre dobva most a mi világunkban olvashatjuk mi történik Narutóékkal. A két Uzumaki testvér élik a szokványos iskolai életüket,de azok a bizonyos Uchihának bekavarnak a dolgokba. Vajon minden Uchiha ilyen? Vagy c...