-Bocsi Itachi.-az említett sóhajtott.
-Semmi baj.Mond mit szeretnél.-erre bólintott,majd arca komoly lett.
-Van egy lány aki tetszik nekem.Kicsit komoly,de mikor velem van felenged,mintha semmi baja nem lenne.Mikor viszont baja van azt könnyen meg bírjuk beszélni,mivel kölcsönös a bizalmunk egymás iránt.Viszont van egy húga aki állandóan a nyakán lóg így nem tudunk kettesben lenni.Szeretném neki bevallani az érzéseimet,de nem tudom,hogy tegyem.Tudsz esetleg segíteni?-Itachi feldolgozta a hallottakat,majd elgondolkozott.
-Szerintem ültesd le és valld be neki őszintén,hogy mit érzel.Ha szeret téged akkor elfogadja az érzésed,ha nem akkor is maradhattok barátok.
-Biztos vagy az utóbbiban?-kérdezte kicsit félve.
-Természetesen,egy ilyen apróságért nem szakadhat meg a barátságotok.-Shisui bólintott,majd tördelni kezdte ujjait.Itachi értetlenül nézte barátját-Minden rendben?-erre nem válaszolt.Gyengéden megérintette a vállát.Shisui Itachi ágyához sétált csendben,majd leült rá.Megpaskolta maga mellett az ágyat,Itachi vette a célzást így odament és leült barátja mellé.Szemeiben látszódott a zavarodottság és a kíváncsiság is.
-Itachi...-szólalt meg halkan az idősebbik Uchiha-Mi van akkor ha a lány még sem akar ezután a közelemben lenni...?
-Biztos nem lesz ilyen,ígérem.-Shisui Itachi szemeibe nézett mélyen.
-Itachi...Lehet,hogy te nem érzel így,de mikor veled vagyok a barátságon kívül mást is érzek irántad...Viszont nem akarom,hogy a barátságunk tönkre menjen emiatt...-Itachi megérintette barátja kezét.
-Nem fog...-suttogta-De nem tudom mit mondjak erre.-Shisui szomorúan lehajtotta a fejét.Félt,hogy vallomásával elveszítheti legjobb barátját,amit nem akart.És bármit is mondjon a másik azt neki el kell fogadnia-Szeretlek,de azt nem tudom,hogy több mint barátságként.Megbántani se szeretnélek,de megpróbálnám a dolgot.-Shisui felnézett rá,meglepett és boldog is volt egyben.
-Ezt komolyan mondtad...?
-Szoktam én hazudni neked?-Shisui csak elmosolyodott,majd megölelte barátját,aki viszonozta az ölelést.Másnap kezdődtek meg a sportversenyre a csapatok kiválasztása.Mivel minden órában volt valaki a tesi teremben,még a többiek lázban égtek,hogy végül ki lesz az a hat ember aki bekerül a csapatba.Legalábbis ez a fiúkra igaz volt.A lányokra is gondoltak egy röplabda meccsel,de ahhoz nem tartottak semmilyen előmeccset ahol kiválasztották,hogy ki menjen a versenyre végül.Aki jelentkezett az ment,aki nem az nem.
Az órák nem voltak megtartva,általában az osztályok fele elment megnézni a meccseket,a másik fele meg maradt a saját osztályában.Mikor becsöngettek a második órára Sasuke elindult a tesi terem felé,hamár bátyja meghívta,hogy nézze meg milyen lesz a meccsük.Út közben Narutóval találkozott aki éppen a bátyjával beszélgetett.Mintha meg se látta volna a két Uzumakit úgy ment tovább.Azok utána szóltak,de ez teljesen hidegen hagyta őt.Mikor meglátta bátyját gyorsabb tempóra váltott.Itachi elmosolyodott Sasuke láttán.
-Azt hittem nem fogsz eljönni.
-Először nem is akartam,haragszom rád.
-Shisui miatt?
-Természetesen.
-De Sasuke,nem lehetek állandóan veled.Shisui pedig a legjobb barátom.Akkor akarj velem lenni mikor ő nincsen ott.-Sasuke kissé szomorúan lehajtotta a fejét-Nem láttad esetleg Kuramát?Még nincs itt,pedig már át is kellett volna öltöznie.
-De Narutóval beszélget a folyosón.-az idősebbik sóhajtott,majd kiment az Uzumakiért.Mikor visszaért a vöröst húzta a hajánál fogva aki nyöszörgött.
-Na,de Varjú...Ez fáj...Engedd el a hajam...
-Fogd be.-belökte a fiút az öltözőbe,majd visszament öccséhez-Idióta Uzumaki...-ekkor Itachi kapott hátulról egy erőteljes ütést,lassan megfordult,majd a dühös Uzumaki lánnyal találta szembe magát-Nem rád gondoltam.
-Ne az Uzumakikat szidd amiatt a kettő idióta miatt.
-Bocsánat.-Sasuke végigvezette a tekintetét a lányon.Egy lila pulcsi volt rajta,alatta egy fehér póló,emellé egy fekete short,fekete combzokni és egy fekete magasszárú cipő.
-Ez a tesi cuccod?-tette fel a kérdést végül.
-Nem,de felesleges átöltöznünk,mivel mi nem csinálunk semmit.-válaszolt neki azonnal a lány-Te hogy-hogy itt vagy?
-Neked ahhoz mi közöd?-kérdezte unottan válasz helyett.Karin szomorúan ment oda barátnőjéhez,Temarihoz.
-Ne légy ennyire bunkó Sasuke.
-De irritál.
-Közöld vele finomabban,hogy nem kedveled.
-Miért?
-Mert ő egy lány.Más,mint mikor Naruto piszkál téged.
-Most mi bajotok van velem?-szólalt meg mellettük a szőke.
-Az,hogy létezel.-mondta Sasuke unottan-Amúgy is,mit keresel itt?
-Jöttem megnézni Kuramát,de gondolom te is a bátyád miatt jöttél.
-És ha igen?-Naruto megvonta vállát,bátyját kereste szemével,de nem találta-Válaszolnál?-a szőke hátat fordított-Usuratonkachi!-Naruto egyből a kisebbik Uchihára nézett.
-Akkor ez van.-ekkor meglátta bátyját aki hátán Tobi csimpaszkodott.
-Valaki szendje le rólam...Könyörgöm...-sétált oda hozzájuk Kurama.
-Bocsi Tobi,de most Obitóra van szükségünk.-kezdte Itachi-Szóval vedd be kérlek a gyógyszered.
-Csak ha hívhatlak Itaitának.-felelte a másik Uchiha.Itachi elengedett egy apró sóhajt.
-Rendben,akkor leszek Itaita.-Tobi mosolyogva bólintott,majd a zsebéből egy kis gyógyszeres üveget vett elő,amiből kivett egyet,majd azt be is vette.A két Uzumaki kíváncsian nézte mi fog történni.Egy kis idő elteltével Tobi leszállt Kurama hátáról.
-Minden rendben Tobi?-kérdezte a fiú.Erre válasz helyett kapott egy hátba rúgást,amitől előre esett.
-Obito vagyok!-ordított rá-Ne merj még egyszer a hátadra venni!
-O-oké...-Kurama nehézkesen felállt,majd fájó hátát fogta-Olyan gonosz vagy...
-Te meg idegesítő.-Kurama hirtelen felé fordult.
-Ezt pont te mondod?!-emelte fel hangját az Uzumaki.Válasz helyett Obito jobb öklét kapta az arcába amitől kissé hátra tántorodott.A körülöttük lévő társaság egy kört alkotott.Kurama dühösen nézett az Uchihára.
-Tudd kivel beszélsz.
-Hidd el,nagyon is tudom.-mondta dühösen,majd megragadta Obitót a tarkójánál fogva,lerántotta ahol a térdével találkozott.Ezután az Uzumaki könyökkel hátba verte a másikat aki a földre esett.Mindenki Obitót figyelte,hogy mit fog erre lépni.Lendítette a lábát,de a vörös elugrott előle amire Obito is számított.Hirtelen felállt,majd a hajánál fogva a földhöz vágta a másikat akiből egy halkabb kiáltás jött ki.Az Uchiha vigyorra húzta a száját,majd gyomron taposta ellenfelét,aki hangosan felnyögött ettől.
-Hozzám képest te egy kis senki vagy,ezt ne feledd el.Gondolom nem szeretnéd,hogy baja legyen az öcsikédnek.
-Hagyd őt békén...-nyöszörögte.
-Miért hagynám?Csak,mert te megkérsz rá?Mekkora egy idióta vagy.Fogd már föl,hogy az Uchihákkal nem beszélhetsz úgy ahogy akarsz.Vagy talán szólsz apucinak?A rendőrfőnöknek több hatalma van,mint a polgármesternek itt.-mondta nyugodtan.
-Most próbálsz azzal felvágni,hogy a nagybátyád a rendőrfőnök?-mélyen Obito szemeibe nézett-Szánalmas vagy Uchiha.-ekkor valami elpattant a sötét hajúban,a pólójánál fogva felrántotta a vöröst a földről aki megfogta kezét és lábait az Uchiha nyaka köré fonta.Obito felemelte a másik öklét amivel teljes erőből behúzott neki.Ekkor a többiek úgy döntöttek épp ideje,hogy befejezze ezt a két fiú.Szétszedték őket,majd 3-3 ember lefogta a két fiút.Viszont ők még ekkor sem álltak le,újra neki akartak menni a másiknak.
-Látod?Megváltoznak.Főleg,ha az Uchihákról van szó.-szólt öccséhez Itachi,Sasuke ráemelte unott pillantását.
-Na és?
-A kis szőke is ilyen.
-Nem,ő szerencsétlen.Obitóval szemben ő már halott lenne egy ideje.
-Hiába beszélek neked.-ráncolta homlokát.
-Vigyázz,mert ráncos leszel.-ekkor telefonok pittyegése zavarta meg a kisebb tömeget-Godnolom itt van Hidan.-Naruto lassan elővette a telefonját,majd megnézte az üzenetet amit kapott.Erre lehajtotta a fejét,miközben eltette telefonját.Kurama elé lépett,majd felnézett bátyjára.Arcáról félelmet lehetett leolvasni.
-Anya megfog ölni téged...-Kurama lesápadt.Elengedték őt,a vörös kétségbeesetten gondolkozni kezdett-Mondta,hogy ne verekedjünk...Látta a videót,és hozzá is szólt...
-Van egy ötletem.
-Tényleg?És mi az?
-Megyek,elkezdem megásni a sírom...
-Ez az ötlet nem jó.-Hidant kereste a szemével.Mikor kiszúrta a bűnöst megindult felé-Ez a te hibád!
-Nyugi Naruto,nem tehetek róla,hogy anyátok ilyen.
-Remélem Kakuzu meg fog verni.
-Nem tenné meg,de biztos nem lesz baj,ha felrakok egy olyan képet ahol megölelik egymást.-Naruto bátyjára és Obitóra nézett.
-Igazad lehet.Bátyus,Obito.Öleljétek meg egymást,most.
-Inkább leszek öngyilkos.-mondta Kurama.
-Inkább ölöm meg őt.-szólt unottan az Uchiha.
-Nem érdekel a véleményetek!Öleljétek meg egymást!-Kurama sóhajtott,Obitóra nézett.Farkasszemet néztek egynással,de egy szót se szóltak.Egyikőjük se akart ölelkezni a másikkal,hiába lett volna ez az esetleges menedék a vörösnek.Naruto közelebb lökte a másikhoz testvérét.
-Obito...Tudom,hogy utálsz és valszeg a halálomat kívánod,de ezért cserébe megteszek neked valamit amit kérni fogsz.
-Bármit kérhetek?-kérdezte miközben ajkait egy gúnyos mosolyra húzta.Kurama elengedett egy apró sóhajt,majd bólintott-Rendben.-magához húzta Kuramát,majd mosolyogva átölelte.Hidan lefotózta ezt,majd posztolta.Az Uchiha elengedte az Uzumakit-Nagyon meg fogod ezt bánni.
-De jó nekem.Remélem Tobi fog kérni tőlem valamit.
-Tobi kérései nem érnek,csak az enyémek.Mekkora balszerencse,nem igaz?
-Rohadj meg...-morogta mérgesen.Ekkor belépett a terembe Gai-sensei.Mindenki leült a megfelelő padokra.Akinek volt tesi cucca az az ajtóval szemben lévő padra ült,akinek meg nem az a bal oldali padra.A tanár két csapatra osztotta a fiúkat.Az egyik csapat tagjai a két Uchiha,Kisame,Pain,Sasori és Zetsu volt.A másodikban a dühös Uzumaki,Neji,Shikamaru,Kakuzu,Suigetsu,Bee és Utakata.Mindkét csapatban voltak jók is,és olyanok is akiknek semmi kedve nem volt az egészhez.Ezek közé tartoztak például Shikamaru és Utakata.Amúgy is minek játszanak ha úgyse lesznek benne a hat fős csapatban?De inkább nem ellenkeztek csak tették amit kellett.Kosarazni kezdtek,Obitóhoz került a labda aki Kuramára nézett,majd elvigyorodott.A vörös még gyorsan felfogta hosszú haját,majd ezután Gai-sensei elindította a meccset.A legaktívabb játékosok Az Uzumaki és az Uchiha volt.Számukra ez egy vérre menő meccs volt amit mindenki észrevett.A többiek is próbáltak hozzá tenni a meccshez,ami a magasaknak kedvezett leginkább.Az olyanok,mint Sasori nem nagyon tudták kivenni a részük kis termetük miatt.Nem mintha annyira akart volna játszani.
A játszma végül így is az Uzumaki csapatának a győzelmével zárult.Obito Kuramához lépett,majd nyújtotta a kezét.
-Te meg mit csinálsz?-nézett rá értetlenül.
-Lehet,hogy egy idegesítő Uzumaki vagy,de ez szép volt.-a vörös megfogta a kezét.
-Egy Uchihához képest se volt rossz.-elengedték a másik kezét-Nehogy azt hidd,hogy most emiatt olyan jóban vagyunk.Még mindig utállak.
-Nyugi,én is téged.
-Csend legyen!-emelte fel a hangját Gai-sensei-A csapat a következő:Uchiha Obito,Uchiha Itachi,Uzumaki Kurama,Hoshigaki Kisame,Pain Tendo és Hozuki Suigetsu.-Naruto boldogan odament bátyjához,majd öklözött vele.
-Mondtam,hogy te vagy a legjobb.-vigyorgott büszkén rá.
-Elvárom,hogy te is lenyomd a mini Varjút.
-Próbálkozom.-összeborzolta a szőke haját.Melléjük lépett az Uzumaki lány is.
-Nem szívesen mondom ezt,de ez most szép volt.-feljebb tolta a szemüvegét a középső ujjával.
-Ha azt akarod,hogy közelebb kerülj a mini Varjúhoz akkor ne nálunk próbálkozz.
-Hogy Sasukéhoz?Dehogy!Miért akarnék egy tökéletes Uchihával lenni?-eközben enyhén elpirult.
-Ja persze,azért megy az arcod színe ennyire a hajadhoz.-Karin felpofozta az idősebbik Uzumakit-Héj,ez fájt...
-Így jártál.
-Karin,hűtsd már le magad.-szólt oda neki Suigetsu.
-Hűtsd le magad te!-a fiú a szájához emelt egy üveget,amiből hideg vizet kortyolgatott,majd rácsavarta a kupakját.
-Éppen azt csinálom.-megtörölte a száját,majd letette a vizes üveget.
-Idióták.-jegyezte meg,majd kiviharzott a torna teremből.A három fiú nézte ahogy távozik.
-Lányok...-sóhajtották egyszerre.
-És tipikus Uchiha fan.-forgatta a szemét unottan Suigetsu.
-Mint a legtöbb lány.
-Nem igaz.Temari Ananász kedvelő,Yugito szerintem Cápiért van oda,Kurotsuchi meg...Azt nem tudom,szerintem egy kaviccsal is el lenne.-Naruto összerezzent.
-Hidan!Ne a semmiből jelenj meg!-szólt rá.
-Ki azaz Ananász és Cápi?-kérdezte érdeklődve Kurama.
-Természetesen Shikamaru a haja miatt és Kisame,mert ő egy cápa.-magyarázta közben a kezével mutogatott.
-Akkor te albínó vagy?
-Nem vagyok albínó!Nem fehér a hajam hanem szürke,és nem piros a szemem hanem buzis rózsaszín.
-De a buzis az már Zetsu.
-Miért buzis?-szólt közbe Naruto.
-Láttad már a körmét?
-Nem,azt szoktam látni,hogy az osztályotokban lévő növényeket locsolgatja.-elgondolkozott-Eléggé érdekes egy osztályotok van.
-A tanárok szerint mi vagyunk a suli szégyen osztálya...Borzalmasak az órák.
-Miért?
-Ott van Zetsu aki csakis a növényeire figyel és ha hozzá,mersz érni valamelyikhez már megakar ölni.Kurosutchi zenét szokott hallgatni,de órán szeret kavicsokkal dobálózni.A Varjú csak káromkodni képes.Kisame a telefonját nyomkodja állandóan és egy perverz állat.Egyik órán egy nyögésekből álló remixet indított el max hangerőn...A vén banya is bejött óra után,hogy leüvöltse a fejünk.A következő Obito aki néha Tobi.Obitóhoz nem szólhatsz hozzá,mert egyből megakar ölni.Tobi pedig idegesítő,ha rád tapad akkor nem bírod levakarni magadról.
Ott van Yugito és Utakata,ők csendesek és a tanárok kedvendcei.Akkor ott vagyok én,majd Sasori.Ő egy törpe,mindent rólam ír le,mert Utakatától nem lát semmit se.Csendes általában,de ha megvárakoztatják akkor nagyon dühös tud lenni.Kakuzu állandóan a pénzét számolgatja ami érdekelne honnan van neki.Suigetsunál mindig minimum 5 liter víz van.Karinnal veszekszik egyfolytában minden apróságért.Shikamaru általában alszik,Neji meg jön,figyel,majd megy haza.Temari egy időzített bomba,de ha Shikamaruról van szó akkor zavarba lehet hozni.Karinról már volt szó.Pain sms-ezget állandóan Konannel vagy a haverjaival.Bee pedig néha random elkezd az óra közepén rappelni.-miután befejezte mondandóját várta a reakciókat,de nem jött semmi.Körbenézett,magán és az öccsén kívül nem volt ott senki-Naruto.-szólította meg a szőkét,de nem reagált rá-Naruto!-ismételte meg a nevét,de most már feljebb emelte a hangját.A szólított hirtelen felkapta a fejét.
-Persze!Igen!Gyök kettő szorozva tizenhárommal,majd elosztva néggyel!-vágta vigyázba magát.
-Te meg mi a fenéről beszélsz?-nézett rá unottan.
-Oh...Bocsi,asszem elaludtam...-vakarta idegesen a tarkóját.
-Állva?Komolyan?-legyintett-Inkább ne is mondj semmit-ezután elment átvenni a normális ruháját.
Naruto karját megragadta valaki,majd kirángatta a torna teremből és a falnak nyomta erővel.Naruto az illetőre nézett,nem lepődött meg mikor a fiatalabbik Uchiha hűvös tekintetével találta szembe magát.
-Mit akarsz Sasuke?-kérdezte,majd elásította magát.Az Uchiha nem felet,csak erősebben nyomta a másikat a falnak aki ettől felnyögött.A fekete hajú ettől ledermedt kissé-Engedj...-suttogta.Sasuke engedelmeskedett és elengedte amivel saját magát is meglepte-Mit akarsz?-látta a másikon,hogy nem fog mondani semmit,ezért elengedett egy kisebb sóhajt-Ráérsz ma délután?-az Uchiha meglepetten nézett rá,de azonnal felvette a semmit mondó arckifejezését,majd megvonta a vállát.
-Nincs programom mára.
-Akkor gyere hozzánk játszani.Ma szoktunk Kuramával tartani magunk közt egy ilyen bajnokság cuccot.Jöhetsz te is ha akarsz.
-Nem szoktam ilyen hülyeségekkel foglalkozni.Meg amúgy is,még csak szerda van.
-Jó lesz,hidd el.-mosolygott rá kedvesen,de Sasuke tudta,hogy az a mosoly nem igazi.Nem tudta miért,de nem volt az.
-Legyen.
-Akkor suli után ne fuss el lehetőleg.-a fekete hajú bólintott,majd sebes,de kecses léptekkel elindult.A szőke végig követte a tekintetével.Megállapította,hogy nem csak Itachi,de ő is egész jó fenékkel rendelkezik.Vajon az összes Uchihának ilyen jó a hátsó fele?Vagy csak ez a testvérpár rendelkezik ezzel az adottsággal?Netán Obitónak is ilyen jó?Gondolataiban bátyja zavarta meg,mivel már csöngettek és még mindketten messze voltak a termüktől.Futva indultak meg mindketten.Bár Kuramának nehezebb dolga volt,mert neki egy emelettel fentebb volt a terme.Miután a termeikbe értek magyarázkodni kezdtek,utána leültek a helyükre.
A nap további részében lement a többi osztálynál is a válogatók a versenyre.De mindenkinél az osztályfőnök a teremben tartotta azokat akik nem vettek részt a meccseken az Uzumaki és az Uchiha verekedése után,mivel azt hitték azért volt,mert mást osztályból is voltak ott.
Órák után Naruto épp szedelőcködött össze mikor valaki megállt mellette.Felnézett,majd Sasukét pillantotta meg.
-Szóval tényleg jössz?
-Azt hiszem igen.-Naruto elvigyorodott,felállt a székéről,majd hátára vette a táskáját.Megragadta a másik karját,majd kivonszolta az épületből.Ezután elindultak a kollégium felé ahol Naruto és Kurama laktak...
YOU ARE READING
Egy szőkeség iskolai élete
Fanfiction---FÉLBE HAGYOTT--- A ninja világot félre dobva most a mi világunkban olvashatjuk mi történik Narutóékkal. A két Uzumaki testvér élik a szokványos iskolai életüket,de azok a bizonyos Uchihának bekavarnak a dolgokba. Vajon minden Uchiha ilyen? Vagy c...