4.rész:Uchiha a házban

898 52 3
                                    

-Szóval tényleg jössz?
-Azt hiszem igen.-Naruto elvigyorodott,felállt a székéről,majd hátára vette a táskáját.Megragadta a másik karját,majd kivonszolta az épületből.Ezután elindultak a kollégium felé ahol Naruto és Kurama laktak.Miután odaértek az épületben rutinosan mozogva elindult a szőke valamerre.A másik követte mielőtt még elveszti a szeme elől ami nem lett volna túl jó.Hisz most járt ott először.Az épület öt emeletes volt,rengeteg folyosóval.Furcsálta is,hogy az Uzumaki nem téved el-Mióta laktok itt a bátyáddal?
-Most lesz a negyedik éve.Ragaszkodtam Kuramához ezért mikor a suli miatt ide kellett jönnie,akkor vele jöttem.Anyu nem örült neki túlzottan amiért mindkét fiától meg kell válnia.Apu nem fogadta olyan rosszul,de azért ő is szomorú volt.-lehajtotta a fejét,majd úgy ment tovább-Na és ti?Hogy-hogy nem a szüleitekkel éltek?-az Uchiha lesütötte a tekintetét,összeszedte gondolatait,majd szólásra nyitotta száját,de azon hang nem jött ki.Naruto nem is várt tőle mást,megszokta már,hogy a másik szinte sose válaszol a családjával kapcsolatos kérdésekre.Nem csak neki,hanem senki másnak sem.Egyedül a bátyja és Obito tudhat bármit is róluk.Nem igazán érdekelte,hisz Sasuke mindig is a visszahúzódóbb fajta volt.Bár azt nem tudta,hogy miért.Lehet ez örök rejtély marad számára.
Ekkor megállt a 157-es szoba előtt,az Uchiha neki ütközött.Lassan hátranézett-Figyelj oda kicsit jobban.Vagy esetleg máshol jártak a gondolataid?
-Dehogy.-Naruto elővette a táskájából a kulcsait,majd kinyitotta vele az ajtót.
-Menj csak előre.-állt félre az ajtóból.Sasuke biccentett,majd belépett a szobába.Amint meglátta a bent lévő rendetlenséget már kezdett is volna hátrálni,de Naruto nem hagyta neki-Oké,hogy egy Uchiha vagy,de nem fogsz bele halni.
-Nem megyek ide be.-próbált kitolatni a szobából.
-De igenis bemész.
-Nem megyek!
-De bemész!
-Dobe!
-Teme!
-Mindketten bementek!-jött egy hang mögüllük,majd mindketten beestek a szobába.Unottan néztek az idősebbik Uzumakira-Mit keres itt a mini Varjú?
-Gondoltam áthívom játszani.-válaszolt a szőke.
-Szóval lecserélsz?
-Dehogy,csak próbálok barátkozni.
-Nincs elég barátod?Ha meg játszani akarsz vele akkor menjetek homokozni.-a fiatalabbik mintha a második mondatot meg se hallotta volna folytatta.
-Neked alig vannak barátaid.
-Ez nem igaz.
-Akkor soroljad már fel őket.
-Ott van Suigetsu,Sasori,Bee és...És...-lehajtotta a fejét.
-Ez nen valami sok.Én az egész osztállyal jóban vagyok.Miért nem próbálkozol meg kijönni a többiekkel?
-Azért,mert csak a bátyámmal akar jóban lenni,de nem fogja fel,hogy ő nem akar vele barátkozni vagy egyáltalán beszélni.Az összes Uchiha utálja őt.Ahogy az összes Uzumakit is.
-Ez nagyon kedves volt tőled Sasuke.Én is szeretlek téged.
-Utál engem...?-kérdezte halkan Kurama.
-Természetesen,csak egy kis mitugrásznak tart aki nem száll le róla.-a vörös az ágyához sétált,majd ledőlt rá és utána meg se mozdult.
-Sasuke!Most összetörted a szívét!
-És akkor mi van?
-Légy vele kedvesebb.
-Tehetek róla,hogy az Uzumakik törékenyek?
-Tehetek róla,hogy az Uchihák érzéketlenek?-Naruto lelökte magáról Sasukét,majd lassan felállt.Elengedett egy sóhajt-Játszunk akkor vagy csak ezt az Uzumaki vs Uchiha dolgot fogjuk nyomatni egész végig?
-Te is tudod,hogy a két család már régóta nem kedveli egymást.
-Sasuke,az már a múlt.Tegyétek túl magatokat ezen.Tobi az egyetlen normális köztetek.Ne várd el mindenkitől,hogy hozzád igazodjon.Próbálj meg néha te is másokhoz.Szerezz barátokat és ne antiszockodj itt nekem,mert ettől rosszul vagyok.A barátod vagyok,és segíteni akarok neked.-nyújtotta a kezét a fekete hajú felé,akinek a hallottaktól nagyot dobbant a szíve ami őt is meglepte.Elgondolkozott,majd elfogadta a másik segítségét aki felhúzta.
-Nem fogod feladni,igaz?
-Persze,hogy nem.-vigyorodott el a szőke.Még,ha nem is akarta,de Sasukénak muszáj volt beismernie,hogy igenis aranyos a fiú mikor mosolyog és vidám.Mellette egyszerűen nem lehet rossz hangulatú az ember,vagy morcos.Valahogy mindig kibírja ragadni a konfortzónájából.Nélküle máris unalmasabb lenne az osztály.A sok hülyeségével amit csinál mindig feldobja a hangulatot.Végülis ki nem nevetne azon,vagy mosolyodna el azon mikor egy tanár belesétál egy előre odakészített csapdába.Így tört náluk már szék,asztal,ablak.Vagy esett baja a tanárnak.Az Uzumakinak azaz egy szerencséje volt,hogy a polgármester az apja,így ő elbírta intézni a dolgait,hogy ne rúgják ki.Meg még ezek mellett is szerették őt a tanárok.Egyszerűen nem lehet utálni.Sasuke is megpróbálta,de nem nagyon megy neki.Meg aztán kitudja,lehet tényleg a barátja akar lenni az Uzumaki fiúnak.Ekkor egy integető kezett vett észre a szemei előtt-Sasuke!Mit bambulsz?!Hozzád beszélek!-az említett megrázta a fejét,majd pislogott párat.
-Ne haragudj,megismételnéd?-Naruto durcásan a csípőjére tette a kezeit.
-Azt kérdeztem,hogy milyen játékkal akarsz játszani.
-Milyen lehetőség van?
-Van Need for Speed,meg Mortal Kombat.-Sasuke meglepődve nézett rá-Most mi van?Mi volt ilyen meglepő abban amit mondtam?
-Azt hittem pónis játékokkal szoktál játszani.
-Ha ha ha...Nagyon vicces vagy Sasuke...-a tévéhez lépett ami mellett ott volt a Playstation,amit bekapcsolt,majd beletette az egyik lemezt-Azokkal Kurama játszott régen.-az említett erre azonnal felkapta a fejét.
-Ez nem igaz!Hazugság!
-Mégis elvörösödtél nii-chan.-nézett bátyjára gúnyos mosollyal az arcán-Volt kis rózsaszín is,meg szivárványos és lehetett őket táncoltatni.
-Naruto!Komolyan megfoglak ölni!-kiáltott rá egyre vörösebb fejjel.
-Jaj,ne haragudj.Hisz Sasuke elfogja mondani Itachinak és akkor sose fog téged kedvelni.Nem gondolkodtam,úgy sajnálom.-Kurama a fejére húzta a takaróját.
-Itachi nem hazudott,tényleg nagyon oda van érte az idióta bátyád.
-Szerintem valahol van egy titkos szentélye is róla.-vonta meg a vállát Naruto,majd a kezébe vette az egyik kontrollert,a másikat pedig barátjának nyújtotta aki elvette azt tőle.Belépett a 2v2 módba,majd karaktert választottak mindketten.Ezután játszani kezdett.Volt,hogy az egyikük,de máskor a másik nyert.Körülbelül három órán keresztül játszottak így még végül meg nem unták.
-Nekem azt hiszem mennem kéne.Eléggé későre jár.Megfognak már így is ölni szerintem.
-Ne légy már ilyen betoji.Kicsit később érsz haza.Na és?Nem dől össze a világ.Én állandóan későn jövök haza,ha elmegyek valahova.Bár anya miatt ez veszélyes kissé.-Sasuke felé fordult az ágyon-Maradj itt estére.
-Te megőrültél.Inkább dögöljek meg,de biztos nem alszok veled.
-Ne légy már ilyen.Csak egy éjszakáról lenne szó.
-Akkor gyere velem holnap,hogy Madara téged öljön meg helyettem.
-Benne vagyok.-bátyjára nézett,majd nyitotta volna a száját,de ő beelőzte.
-Maradhat,de akkor én is megyek.-motyogta a takarója alól.
-Köszi.Cserébe,majd kapszhatsz egy sütit.
-De cuki vagy...
-Ugye?-mosolygott rá,majd újra Sasukéra nézett-Vigyázz,mert szeretek horkolni.
-Maximum leütlek,de akkor már fel se fogsz kelni.-a szőke megragadta a karját,majd felrántotta az ágyról-Most meg mi van?
-Gyere zuhanyozni.
-Nem fogok elkapni valami gombás fertőzést vagy valami ilyesmit?
-Ne aggódj,túl fogja élni a kis Uchiha szervezeted.-Sasuke a szemeit forgatta-Egy rövidnadrág és egy póló jó lesz pizsamának ugye?-a fekete hajú bólintott,majd a szekrényhez lépett ahol Naruto tartja a ruháit,kinyitotta és keresgélni kezdett benne.Mire ellépett a szekrénytől addigra rend honolt benne.Naruto döbbenten nézte a szekrényt-Ezt meg,hogy csináltad?
-Tarts rendet magad körül.Nem tanították meg ezt neked?Mert ha nem akkor az eléggé szomorú.Nem csöves vagy tudtommal.A szemetet is felszedhetnéd és kidobhatnád.Egy portörlés,egy pókhálózás és egy porszívózás sem ártana.És ha már itt tartunk mikor ettél utoljára normális kaját?-Naruto megmukkanni se tudott,csak lesütött tekintettel állt ott.Sasuke sóhajtott,majd a kezébe vett pár ruhadarabot ami,majd pizsamaként fog szolgálni,majd elindult ki a szobából.

Egy szőkeség iskolai életeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt