Négy nap telt el a Kurama és Obito közt történő incidens óta.Azon kívül,hogy betegségre hivatkozva az idősebbik otthon maradt nem történt semmi.Nem mesélték el a szüleiknek és senki másnak sem azt ami történt.Nem mondhatták el a szüleiknek,hisz egyből a rendőrséghez fordultak volna ahol nem értek volna el semmit.Mivel a rendőrfőnök unokaöccséről volt szó.Naruto jó testvérhez hűen sok mindenben segített bátyjának.Vitt neki ételt,italt,vagy éppen a fájó részeire jeget.A jegyzeteket is elkérte Karintól neki.Igaz a lány nem akart először belemenni ebbe,de nehezen sikerült rávenni őt.Cserébe segítenie kell Sasuke közelébe juttatnia őt.Muszáj volt beleegyeznie.Lehet,hogy emiatt elveszti a barátját,de sokkal fontosabb számára,hogy a bátyja ne maradjon le a tanulásban.Az utóbbi időkben egyébként is romlottak a jegyei.Félt,hogy nem fog tudni leéretségizni jól,mert akkor az álma se teljesülhet.
Naruto épp a fürdőből jött ki felöltözve egy lazább ruhában,hisz az utóbbi időben egyre melegebb kezd lenni ami nem csoda hisz már tavasz van.Ráadásul az utóbbi években az időjárás is a feje tetejére állt.Van mikor tavasszal még a hó esik,de olyan is van mikor már nyári meleg van.Most szerencsére az utóbbi volt igaz az időjárásra.Hisz a szőke jobban szerette a nyarat,mint a telet.Nem csak a nyári szünet miatt,hanem mert a nyarat egy vidámabb évszaknak tartja,mint a telet.
-Akkor én megyek suliba.Szurkolj nekem,rendben?
-Ne veszíts... -suttogta az ágyából a vörös hajú.
-Ne aggódj,nem tervesztem.Megteszek mindent helyetted is.
-Úgy legyen.Különben nem kapsz vacsorát.
-Na,de bátyus.Még neked is nekem kell hoznom enni,mert ki se bírsz kelni az ágyból.
-Ne is mond...Legszívesebben nem mennék oda vissza soha többé...
-Majd veszünk neked valami önvédelmi cuccot.Például egy kisbicskát,az biztos jól jöhet,sok mindenre.-Kurama megfogott egy párnát,majd azt öccséhez vágta nevetve.
-Menj már te idióta!-Naruto visszadobta a párnát.
-Rendben,akkor szia!-kiment a szobájuk ajtaján,majd bezárta az ajtót.Lesietett a kollégium lépcsőjén,majd végül kiért az épületből.A nap első sugarai átvilágítottak a fák lobjain.Naruto egy mélyet szippantott a levegőből,majd elindult.Gyalog tette meg az utat a gimnáziumig.Amint odaért egyből az osztélytermébe ment.Mikor leült a helyére,Deidara a padtársa felé fordult.
-Reggelt,mikor jön már a bátyád suliba?
-Elvileg két nap múlva már jön,de miért?
-Sasori morcos volt,mert eddig róla írta le az anyagot,most meg nem tud haladni.Hiába ült át máshova,Kurama írásához van hozzászokva.Emiatt pedig engem zaklat,hogy mondjam meg neked,hogy adj át a bátyádnak egy üzenetet.
-Milyen üzenetet.
-Pontosan próbálok idézni.-megköszörülte a torkát,majd bele kezdett-"Kösz,hogy így cserben hagytál,nem számíts rám a továbbiakban."-Naruto próbálta feldolgozni a hallottakat,de csak nem bírt megbékélni a dolgokkal.
-De Sasori nem szokott ilyeneket mondani.-Deidara hosszú,szőke tincsei közé túrt.
-Hmmm...Az igazság,hogy annyira nem figyeltem arra amit mond...Valamit viszont muszáj volt mondanom...A végén még kiszedi a szerveim amiket elad valakinek,majd kitöm,lezár a pincéjébe,utána pedig játszadozik a tökéletes testemmel.
-Szerintem túl sok időt töltöttél Kakuzu és Hidan társaságában Dei.
-Lehet,hogy ebben van igazság.Egyébként mi baja lett a bátyádnak?
ESTÁS LEYENDO
Egy szőkeség iskolai élete
Fanfic---FÉLBE HAGYOTT--- A ninja világot félre dobva most a mi világunkban olvashatjuk mi történik Narutóékkal. A két Uzumaki testvér élik a szokványos iskolai életüket,de azok a bizonyos Uchihának bekavarnak a dolgokba. Vajon minden Uchiha ilyen? Vagy c...