Naruto csak kérdően nézett rá,miközben a sensei egyre közelebb hajolt hozzá míg végül egy lágy és kedves mozdulattal lesöpörte hüvelykujjával a szája szélén lévő morzsát,majd el is távolodott tőle.
-Sajnálom,de nagyon zavart.
-N-nem gond...-fordította el kicsit zavartan a fejét.Ő se tudja miért,de mást várt tőle ha már ennyire belehatolt a személyes terébe,viszont nem így történt.Csak egy nyamvadt morzsa miatt-Mondhatta is volna,hogy morzsás az arcom!-állt fel hirtelen,a székét a mögötte lévő padnak lökve.
-Ennyire zavarna az osztályfőnököd közelsége?
-Kit nem?!
-Pedig ha nő lennék.Ezek a faji megkülönböztetések.Akkora egy szexisták vagytok ti fiatalok.-erre a másik csak sóhajtott egyet és próbálta nyugtatni magát.
-Folytathatnánk?-kérdezte már nyugodt hangon,Kakashi bólintott-Oké,akkor mik ezek az R-ek és egyebek.
-Naruto,ez a soros,a párhuzamos és a vegyes kapcsolás.Nagyjából 6 órája ezzel foglalkozunk.Mit csinálsz az órákon?
-Őszintén?Azt hiszem alszok vagy Sasukét piszkálom.
-És csodálkozol,hogy nem érted?-a hajába túrt-Bezzeg a bátyáddal milyen könnyű dolgom van.
-Ne hasonlítgasson hozzá.Ezzel megsért engem.Még ha igaz is.Mindenki állandóan azzal jön,hogy a bátyám így jó,a bátyám úgy jó.Nem érdekel!Én én vagyok és nem ő!-felkapta a földön lévő táskáját,majd kiviharzott a teremből és dühösen csapta be maga után az ajtót.Hidannal találta magát szemben-Kitalálom,ezt is lefotóztad és mindenkinek elküldted.
-Öhm...Talán...?-idegességében a tarkóját vakarta.Hidant kikerülve otthagyta.
-Most miatta mindenki azt fogja hinni,hogy a senseiel kavarok.Elegem van már...Vagy csak én gondolnám ezt ha látnám a képet?Dehogy,teljesen egyértelmű.Az összes menőbb ezzel fog piszkálni és a felsőbb évesek is.A bátyámat meg megint nehéz helyzetbe hoztam...-megállt,majd a tenyerébe temette az arcát-Miért vagyok ilyen szerencsétlen...?-ekkor karokat érzett magán amik átölelték,nem nézett a személyre.Csupán csak élvezte,hogy valakinek feltűnt,hogy nincs túl jó kedve.Annyi viszont feltűnt neki,hogy az őt ölelő személy az izmokból ítélve férfi és nála magasabb.Miután a védelmező,erős karok elengedték Naruto megfordult.Mikor meglátta,hogy az idősebbik Uchiha az elkerekedtek a szemei.
-Ne okozz több gondot Kuramának,így is már teljesen ki van szerencsétlen.Nem bírnád ki,hogy egy nap ne csinálj semmit?És erről nem beszélhetsz senkinek sem.
-Kuramának sem?
-Neki főleg nem.
-De miért?
-Csak higgy nekem és tegyél úgy ahogy mondtam.
-Fura vagy mikor beszélsz.-erre válasz helyett a másik csak a szemeit forgatta-Hülye Varjú...
-Varjú?
-Hallottam,hogy Kurama így szokott hívni,és tényleg illik rád.Ezért én is fogom alkalmazni.
-Inkább húzzál haza.-a szőke elköszönés helyett ráöltötte a nyelvét,majd lassú léptekkel elhagyta az épületet-Miért ilyen az összes Uzumaki...?Olyan érzékenyek és idióták,és hárommal nap mint nap találkozok.Bár Karin hozzájuk képest még semmi.Ő idegesítő,Naruto egy szerencsétlen idióta.Kurama a legnormálisabb,de ő mint sajnos kiderült kedvel...Túlságosan is.-a lépcsőnél Sasukét pillantotta meg.
-Már megint lehordtad Narutót?
-Miért?
-Nem volt túl jó kedve.
-Miből gondolod ezt?
-Nem szólt hozzám.Megfenyegetted,hogy bezárattatod a kedvenc ramenesét?
-Dehogy.
-Pedig a kép miatt azt hittem az lesz.
-Dehogy,már megszoktam.-Hidan odament hozzájuk,majd feléjük tartotta a telefonja képernyőjét-Hidan,leszokhatnál erről végre.Neked nem lenne rossz ha valaki rólad rakna fel ilyen félreérthető képeket?
-Nem igazán érdekel amég nem a vallásomat ócsárolják.Akkor viszont megverek pát embert.
-Túl indulatos vagy.
-Te meg túlságosan is fapofa.-hangos trappolást hallottak.
-Itaitaaa!-Itachi elengedett egy sóhajt,mikor megpillantotta Obitót aki jelenleg Tobi.Az utolsó pillanatban mielőtt megölelhette volna elugrott előle.Tobi előre esett és végigszántotta a padlót.Hidan röhögésben tört ki e láttán.Tobi a hátára fordult,majd könnyes szemekkel Itachira nézett-Olyan gonosz vagy Itaita...
-Te meg egy idióta,és ne hívj így.-megfogta Tobi lábát majd úgy kezdte húzni a lépcső felé,amin elindult vele lefelé.
-Itachi átment durva verzióba.-mondta Hidan,majd az oldalán Sasukéval elindult utánuk.Tobi nyöszörgése és jajgatása hallatszódott,Hidan csinált erről is egy képet,majd azt is elküldte mindenkinek.
-Te mindent lefotózol amit viccesnek vélsz?-kérdezte Sasuke úgy,hogy rá sem nézett.
-Természetesen.Valakinek meg kell örökítenie mindent.Hát ki tenné ezt meg ha nem én.Az osztálykirándulások a legviccesebbek.Rá kéne beszélni a tanárokat,hogy menjen két osztály közösen.
-Csak Kakuzuval akarsz menni.Meg tudod,hogy Tobival sok "vicces" helyzet lesz.
-Pontosan.Te is szívesebben lennél a bátyáddal,mint Narutóval nem?
-Persze,ki akarna azzal az idiótával lenni?
-Akkor beszéljünk erről a többiekkel,majd a tanárokkal.
-És mégis mit csinálnánk ennyien?
-Természetesen minimum 3 napra mennénk az év végi osztálykirándulásra.Azon belül meg gondolom túrázgatunk meg ilyenek.Az nem érdekel túlzottan.Hisz minél többen vagyunk annál nagyobb az esély arra,hogy történjen valami nagy dolog.-ekkor hevesen kezdett valamit pötyögni a telefonján ami azt jelenthette,hogy éppen az üzenetet írja a többieknek amiben elmondja mindenkinek a nagy ötletét.
-Neked elmentek otthonról.
-Ezt sokan mondták már.-Sasuke a szemét forgatta és valami olyasmit mormogott az orra alatt,hogy nem is tudom miért.Mikor kiértek a suliból elköszöntek az Uchihák Hidantól,majd mentek tovább.Tobi rángatózott.
-Faszomat a két személyiségedbe.Miért nem tudsz csak Obito lenni?
-Nyugi Itachi.-Sasuke megajándékozta Tobit egy fejbe rúgással,amitől elájult-Máris nincs vele annyi probléma.
-Most olyan mintha egy hullát hurcolásznék egészen hazáig.-sóhajtott-Biztos,hogy nem fogom felvinni a lépcsőn.Inkább lent hagyom és akkor,majd feltalál egyszer.-ekkor megcsörrent Itachi telefonja a zsebében,ismét sóhajtott,majd elővette a készüléket és a zöld színű kis telefonra nyomott,hogy fogadja a hívást-Mit akarsz?
-Neked is szia Varjú.Amúgy igen,tiszta jól vagyok.Már éppen hazafelé tartok.Na és te?Ja várj,ne is mond.Kinyírtad Obitót igaz?
-Nem érdekel mi van veled Mr. Kúr a ma.Obitót pedig nem nyírtam ki,csak ki van ütve és az is Sasuke jóvoltából.Egyébként is,honnan tudod a számom?
-Naruto kileste mini Varjú telefonjából mikor nem figyelt és megadta nekem,hogy tudjalak zaklatni.Egyébként meg nem szép dolog viccelődni a másik nevével.
-A Varjú sem jobb.
-Hívhatlak Itaitának is ha szeretnéd.
-Akkor kinyírlak.
-Vigyázz,mert apuci mérges lesz,több munkát csinálsz neki.Nem hiszem,hogy le szeretné tartóztatni gyilkosságért a drága picike kisfiát.
-Utállak.
-Én is szeretlek Itaita.
-Tudom hol laksz!
-Ide úgyse jöhetsz be,szóval nyertem.-hangjában gúnyosságot lehet hallani és Itachi megbírta állapítani,hogy biztosan mosolyog a másik fél a vonalon túl.Ezután megszakadt a vonal.Itachi eltette a telefonját.
-Idióta Uzumaki...
-Az öccse se jobb.Ha tehetné akkor egész nap a nyakamon lógna.
-Nem hiszem,hogy most nagyon lenne kedve ahhoz.Köszönhetően Hidannak.
-Itachi.
-Igen?-nézett öccsére.
-Az Uzumakik miért nem szállnak le rólunk?Naruto éjjel-nappal basztat,Kurama miattad piszkál,Karin meg tapad rám,mint egy pióca.
-Nem tudom,de azt hiszem ők se kedvelnek minket Uchihákat.
-Miből gondolod ezt?
-Versenyben voltál már Naruto ellen?
-Nem.
-Akkor örülj,én voltam Kurama ellen.Teljesen megváltozott akkor.Látszott rajta,ha nem nyer ellenem akkor ott helyben képes lenne kinyírni.
-Nem tartok Narutótól.
-Nem is ezért mondtam.Csak vigyázz,mert akkor megváltoznak.Főleg úgy,hogy most lesznek a sport versenyek.
-Ott nem osztály,osztály ellen van?
-De,viszont minden osztályból csak egy csapat mehet és őket ki kell válogatni.
-Ezt már tavaly is utáltam.Fölöslegesnek tartom az egészet.
-Te mit nem utálsz?
-Téged,általában.Kedv függő a dolog.
-Gyere,majd be a mi válogató meccsünkre.
-Melyik sport versenyre jelentkeztetek?
-Foci és kosár,mint általában.Ha szerencsénk lesz akkor Obito is játszik.
-Kik lesznek a csapatban szerinted?
-Kisame,Suigetsu,Kurama,Pain és én.Ha Obito Obito lesz és nem Tobi akkor ő lesz a hatodik játékos,ha nem akkor Kakuzu,de az is lehet,hogy Bee.
-Ha így tudjátok ki fog játszani akkor minek kell ez a kiválasztó meccs?
-Gai-senseit kérdezd.
-Inkább kihagynám.Annak a tanárnak elmentek otthonról.-ahogy haladtak úgy lett a környéken egyre kevesebb ház,míg szinte egy se maradt.Egyedül egy házat lehetett látni,de az hatalmas volt és gyönyörű.Természetesen ez volt az Uchihák egyik lakása,ahol a két testvér,Obito és a nagybátyja Madara élt.Mikor odaértek az idősebbik Uchiha elővette a kulcsát,amivel kinyitotta az ajtót.Sasuke tekintete elidőzött a másik kulcstartóján,ami egy picike varjú volt.
-És csodálkozol,hogy varjúnak hívnak?
-Ezt Kuramától kaptam még tavaly.
-Akkor meg minek van a kulcsodon?Miért nem dobtad ki?
-Azt nem illik.
-Én azt tettem volna.
-Azon nem lepődnék meg.Kaptál valamit Narutótól amit utána kidobtál?
-Biztosan,már nem emlékszem.-vonta meg a vállát.Itachi öccsét előre engedte,majd ő is bement Obitóval,akit utána ott hagyott az ajtó előtt.
-Itachi-szólította meg a fiút egy mélyebb hang,a hang irányába fordította a fejét-,miért van kiütve az unokaöcsém?
-Sajnáljuk,de Tobi nagyon idegesítő volt így Sasuke leütötte.-a férfi lejött a lépcsőn,majd unokaöccséhez ment,és a karjaiba vette.Hosszú fekete hajzuhataga csillogót a napfényben ami az ablakon jutott be a házba.
-Itt van a barátod,a szobádban.-Itachi szemei felcsillantak,majd felsietett a hosszú lépcsőn,majd a szobája ajtaja előtt megállt.Vett egy mély levegőt amit lassan kifújt,majd benyitott a szobába ahol az ágyán megpillantotta legjobb barátját.
-Szia Itachi,tudom váratlanul jöttem,de remélem nem baj.
-Dehogy.Örülök,hogy itt vagy Shisui.-barátja felállt az ágyról,majd indult volna felé,hogy kezet foghasson vele Sasuke megakadályozta ebben,ugyanis az bátyja hátára ugrott.Kezeivel és lábaival átkarolta-Miért vagy mindig ilyen Sasuke mikor ide jön Shisui?
-Mert mindig elvisz téged és akkor nincs rám időd...-motyogta kicsit szomorúan.
-Sasuke,nem vagy már kisgyerek.
-De az vagyok...Szóval vigyáznod kell rám,és foglalkoznod velem.
-Sasuke,legyél a barátaiddal,vagy tanulj.
-De én veled akarok lenni...-Itachi sóhajtott,majd barátjára nézett.
-Sajnálom,de nem fog békén hagyni még el nem mész.
-Gonosz egy öcséd van.
-Tudok róla,de ha nincs itt senki akkor szarik a fejemre.
-Ez nem igaz!-nyafogott Sasuke.
-Obito is többször foglalkozik velem,mint te.
-Hazug Itachi.-az idősebbik a szemeit forgatta.
-Szállj le rólam Sasuke.
-Nem.
-De.
-Nem.-Itachi kicsit arrébb lépett,majd háttal a falnak nyomult,hogy így szétnyomja Sasukét.A kisebbik egy idő után feladta és elengedte bátyját-Utállak.-ellökte testvérét,majd kiviharzott a szobából.A szobájába ment,majd becsapta az ajtaját,ami az egész házban hallatszódott.
-Most megint nem fog hozzám szólni egy darabig.
-Bocsi Itachi.-az említett sóhajtott.
-Semmi baj.Mond mit szeretnél.-erre bólintott,majd arca komoly lett,ezután belekezdett mondandójába.
DU LIEST GERADE
Egy szőkeség iskolai élete
Fanfiction---FÉLBE HAGYOTT--- A ninja világot félre dobva most a mi világunkban olvashatjuk mi történik Narutóékkal. A két Uzumaki testvér élik a szokványos iskolai életüket,de azok a bizonyos Uchihának bekavarnak a dolgokba. Vajon minden Uchiha ilyen? Vagy c...