Mala som normálny,krásny jednoducho skvelý život. Kým neprišli oni. Marcus a Martinus Gunnarsenovi. Oby dvaja mi boli od začiatku nesympatický a prišli mi ako podivýni..ale ako vidím nemýlila som sa.
Volám sa Lily. Mám 16 rokov. Milujem čítanie a rada sa učím. A práve pretoto som terč všetkých detí tu na škole v Nórsku. Pôvodne som bývala v Štokholme ale kôli tatinovi sme sa presťahovali do Osla. Mne to nijak neprekážalo..hlavne aby boli moji rodičia šťastný. Prepkvapivo som jedináčik, aj keď by som toho súrodenca chcela. Chýba mi
z mojej minulej školy moja najlepšia kamarátka Zoe. Mala som ich tam viac ako aj Annie,Bellu,Carrie atď.. Ale Zoe bola jediná najbližšia mojej osobe. Oby dve sme sa navzájom chápali a boli sme spolu už od malička najlepšie kamarátky. Bolo to ťažké sa s ňou rozlúčiť.Úprimne? Do novej školy som sa veľmi tešila aj do nového mesta a domu. Niekomu prídem ako blázon, že mi nič nechýba. Ale to nieje pravda. Zo vnútra ma žerie pocit,že svojich blízskych ľudí už dlho neuvidím ale naopak rada spoznávam nových ľudí a navštevujem rôzne mestá.
Späť ku dňu kedy sa všetko zmenilo. Neskoro v noci sme prišlu autom ku našmu novému domu. "Je to tu krásne" moje oči pri pohlade na náš nový dom a okolie zažiarili. Bol prekrásny a veľký. "Dúfam že sa vám tu bude páčiť." Poznamenal môj tatino a spolu s mojou maminou sme prekročili prah domu a uvideli tú nádheru z vnútra. Bola som natoľko unavená že ma tatino spoločne s mojím kufrom iba doprevadil do mojej novej izby. Z kufru som si povyberala najpodstatnejšie veci,prešla som si do kúpelne a narychlo umyla zuby. Moje nohy boli šťatné pri pohlade na moju posteľ a s radosťou si do nej lahli. "Dobrú noc zlato" počula som mierne zašepkanie mojej maminy ktora ma sledovala spoza dverí. "Dobrúú." potichučku som jej odpovedala a v ryla sa do ríše snov.
Ráno:
Zazvonil mi budík okolo 6-tej. Po chvíľke preťahovania som sa odhodlala postaviť sa a prejsť si do kúpelne umyť zuby a učesať sa. Dala som si minimálne množstvo špiráli. "Však je to môj prvý deň tu v Nórsku!" povzbudivo som sa usmiala do zrkadla.
Obliekla som na seba nejaký outfit ktorý mi ako prvý padol do ruky. Čierne jeansy spolu so svetrovým croptopom rúžovej farby a svoje obľúbené gucci tenisky.
Zišla som dole do kuchyne kde na mňa čakali raňajký a malý lístoček nalepený na stole. "Zlatko s tatinom sme sa museli už skoro ráno pobrať do roboty..tákže tu maš svoje raňajky. Uži si svoj prvý deň v škole. Posielam pusinku!" Aspoň pekné ranné prekvápko. Najedla som sa a pustila sa smerom do školy.
YOU ARE READING
💔Bad boys💔
Fanfiction"Prečo sa mi toto všetko deje?" slzy mi začali stekať po tvári.