6

120 4 0
                                    

"Lili,máš tu spolužiaka!!" počula som hlas mojej maminy z predsiene. "A je to tu." prevrátila som očami a pomaličky sa začala približovať ku predsieni.

Jeho šibalský úsmev na mňa vyceril už pri predsieni. "Ahoj Lili!" mrkol na mňa. Wtfff vysvetlíte mi čo sa mu stalo? Moja mamina len povzdychla: "Jooj,tak ja vás nechám osamote teda." dúfam že to myslí tak že my dvaja pôjdeme hore do izby a ona bude dole v obývačke sedieť a pozerať nejaký seriál. "Lili,ja pôjdem do obchodu nakúpiť pár vecí lebo zajtra sa tatino vracia domov." pousmiala sa a začala sa obúvať. Nie to mi nesmie spraviť. Nemôže ma nechať s Marcusom samú doma. "Tak sa zatiaľ majte,rada som ťa spoznala Marcus!" podala mu ruku. "Aj ja vás." Marcus jej ruku opätoval a spolu si ňou zatriasli. Mňa z nich asi vystrie.
Mamina zabuchla a my zostali v dome osamote. Jeho hlas prelomil večné ticho. "No tak ideme robiť ten projekt nie?" pozrel sa na mňa s takým celkom záľudným pohľadom. "Ano,to by sme mohli..ale najprv mi vysvetli čo ťa dotiahlo ho vôbec ísť robiť?" začal sa smiať.

A mne v tom momente naskočila husina. "Snaď si nemyslíš že som tu prišiel za týmto účelom??" jeho smiech bol stále o čosi hlasitejší. "Maš pravdu,to som si važne nemyslela." začala som sa smiať už aj ja. V tej chvíli si ma marcus pripučil na svoju hruď. Svojou hornou perou sa mi otrel o ucho a horkým dychom pošepkal: "Ja viem že ma chceš." jeho dych ma zašteklil a začala som cítiť  na celom svojom tele mravenčenie. Tento krát si budem s ním zahrávať ja. Chytila som ho za límec trička a prithla si ho k svojím perám ktrými som sa jemne otrela o tie jeho. "Tak to si na omyle zlatíčko." v tej chvíli som cítila ako sa jeho tlkot srdca pomerne zrýchlil ale on stále mlčal. "Vtipný pokus." zašepkal naspiatok pár centimetrov od mojích pier.

Začal sa približovať a myslím že chcel ma asi už pobozkať ale vo chvíli kedy nás delilo už strašne málo k tomu aby sa jeho myšlienky naplnili som svojou hlavou uhla. Na jeho pery som dala svoj ukazováčik a už s normálnym hlasom som prehlásila: "Tak poďme sa dať do toho projektu!" cinkla som mu po jeho nošteku a zasmiala sa. "Ale nekaz tooo." hodil na mňa jeho smutný face ktorý som nikdy predtým nemala možnosť vidieť.

Vždy som len vnímala jeho nahnevané pohľady a zaťaté päste ale v týchto chvíľach mi prišiel oveľa iný. Jednoducho milší a viac neodolateľný. Zaviedla som ho do svojej izby aj s nejakým tým džúsom v ruke. Naliala som ho do dvoch pohárov a jeden mu podala. "Ďakujem." pousmial sa a prehrábol si tie jeho blond vlasy.

Po nejakej hoďke bol náš projekt celý vypracovaný a musím povedať že to Marcusovi išlo. Kebyže sa viacej učí a snaží tak by som si vedela predstaviť že by v jeho vysvedčení boli jednotky a dvojky.

"Marcus?" prelomila som to večné ticho keď som si všimla že sa zadíval na moje fotky na stene. "Áno?" jeho očká mi darovali jeden sladký pohľad. "Ja by som na teba mala jednú otázku." trošku som začínala mať obavy z jeho rekacie. "Počúvam." jeho úsmev bol stále úprimný a zlatý. "Rozmýšlala som celkom dlho nad tým,prečo vlastne si sa ku mne správal tak ako si sa správal?" jeho pohľad smeroval k zemi.

"Popravde? Ani ja sám neviem prečo." začal sa hrať nervôzne s prstami na rukách. "Som taká divná povaha,niekedy som dosť nerovózny a viem veľmi ľahko ublížiť hocikomu." stále pokračoval. "Ani ja sám neviem prečo,ale zistil som jednu a celkom dôležitú vec." pousmial sa a podišiel ku mne bližšie. "A akú?" prekvapivo som nadvihla ľavé obočie. "Že tebe ubližovať nedokážem." v tej chvíli som zostala celkom dosť prekvapená,lebo práve on bol ten ktorý ma hneď v prvý deň zhodil na zem. "V prvý deň čo si tu prišla,som myslel že budeš taký môj terč,ktorému budem robiť zle,ale nedokázal som to." moje oči pozorovali všetky jeho pohyby a veľmi dôsledne som ho počúvala.

"Je mi to moc ľúto čo som chcel spraviť a som si vedomí toho že som strašný kretén." s veľmi ľútostným pohľadom sa na mňa pozrel. "Jaa..ja neviem čo ti mám na to povedať." postavila som sa a začala som to všetko vstrebávať. "Nič nemusíš." podišiel ku mne a v ten moment naše pery spojil v jedny. Aj keď som to nečakala a mala som zmiešané pocity,som si tu danú chvílu užívala.

Tak čo páči sa vám nová časť? Stanú sa niečim viac ako kamaráti alebo im Martinus do toho vstúpi? Budem rada za všetky dobre ohlasy❤️ #mmer

💔Bad boys💔Onde histórias criam vida. Descubra agora