Ráno:
Lili: Zobudili ma slnečne paprsky. Pričom som si všimla ako ma drží marcus v objatí a bez trička. Vtedy som sa tak začudovane pozrela ale vyzeral fakt hot. Musím uznať že jeho tehličky neboli práve k zahodeniu.Zrazu otvoril oči. "Ešte dlho sa budeš dívať?" začal sa smiať. "Č-čoo..ja?" do tváre mi stúpla červeň. "Aleee zlatičko." pritulil sa ku mne a pobozkal ma na líčko. "Počkaj..však dnes je pondelok!" hneď som sa snažila z jeho objatia zdvihnúť ale bol silnejší. "Nie nie..dnes ležkáme." usmial sa akokeby mu bol celý život jedno.
"Tak si ležkaj ale ja idem." ironicky som do ňho šťuchla a nakoniec sa postavila. "Doktor mi povedal že do školy nemáš isť do konca týždňa...veď si bola v kóme." zvráštil na mňa obočie. "A čo teraz?" len som sa na ňho udivene pohrela. "Dáme si raňajky a niečo vymyslíme." mrkol na mňa a taktiež vstal z postele. "No dobre ako myslíš." pousmiala som sa.
Mohla som si až teraz všimnúť že ja mám na sebe marcusovo tričko a on ma len boxerky??! Radšej som z jeho tela uprela zrak na jeho tvár. "No vieš,včera si pri tom filme zaspala a tak som na teba hodil moje tričko aby sa ti lepšie spalo." trošku znervóznel. "Aha..aa" vtedy si všimol ako sa mu dívam na jeho zbytok tela(xdd). "Jajj no ja radšej spím takto..teda akože som zvyknutý spať nahý ale to som si už nedovolil." teraz opačne sa hrnula červeň do jeho líc. Začala som sa na ňom strašne smiať.
"Ty sa mi budeš smiať?!!" nahodil ten jeho úškrn a podyšiel ku mne. "Marcus?"začala som cúvať. On sa len približoval. Až kým som nenarazila do steny. "Už mi neujdeš!"zasmial sa. Pomaličky sa ku mne začal nakláňať a môj dych sa neuveriteľne zrychlil.
Naše pery sa spojili a cez moje telo prešli malé výbojky elektriny. Užívali sme si to. Ruky som mu dala do vlasov a nasledne ich mierne rozcuchala. On ma chytil za boky a nežne ma bozkával. Začal mi na krku robiť male cucfleky.
Niečo dole poriadne rachlo. "Čo to bolo?!" oby dvaja sme sa od seba odtiahli. "Netuším,idem to tam kuknuť..ty zostaň tu." ukázal na miesto kde som stála a on podyšiel k dverám a pomaly ich otvoril. Sledovala som jeho každučký pohyb. Keď zišiel po schodoch započula som výstrel zbrane. "MARCUS!" začala som kryčať a bežať po schodoch dole. Ale marcusa som nevidela iba jeden chlap v čiernom tam stál a začal ísť smerom ku mne. "No pome!" zvýšil hlas a dal si ma cez rameno. Strašne som plakala a kryčala. Ale zrazu som už nevidela nič len tmu.
Tak dnes na koniec tohto roka trošku takýto prevrat. Ale snáď sa diel páčil. #marcusandmartinus #mmer #mmfamily ❤️🙏❤️
!!!!Happy new year!!!!
YOU ARE READING
💔Bad boys💔
Fanfiction"Prečo sa mi toto všetko deje?" slzy mi začali stekať po tvári.