Ráno: Môj krásny spánok prerušil hlasne hučiaci budík. "Achhhcch zase ďalšie ráno." povzychla som si s pocitom že je nedela. Moje kroky smerovali do kúpeľne,kde som vykonala svojú rannú rutinu. Následne som sa obliekla do domáceho oblečenia a v svojích papučkách som si to smerovala do kuchyne. "Dobré ráno!" pri schádzaní posledných schodov som hlasne pozdravila. Ale asi do prázdna lebo nijaký hlas sa neozval. "Čo to?" môj pohľad padol na položený papierik.
Maminka: Tákže Lili. Musela som nadnes spolu s tatinkom odcestovať na týždeň preč. Máme veľa práce. Je mi veľmi ľúto že som ti nestihla ani povedať..ani ti povedať "ahoj" ale bolo to príliš na rychlo. Snáď mi to odpustíš a tento týždeň do bez nás zvládneš..si šikovné dievčatko.
Nečakala som síce z rána hneď takúto správu ale zároveň som to nebrala tragicky. Beď peniaze mi nechali,jedlo mám a ostatné veci už niesú až také ťažké. Je to predsa len týždeň.
Hneď keď som papierik odložila,vzala som do ruky tanier a naložila si palacinky ktoré mi mamina zrejme stihla ráno pred odchodom urobiť. "Mňaaam..bože ako ja tu svoju maminu ľubim." pomyslela som si pri chuti tých skvelých palaciniek.
Dívala som sa na televíziu ale zrazu niekto zazvonil. V hlave mi prebehlo niekoľko myšlienok..kto by to mohol tak byť. Vstala som a pristúpila ku vchodovým dverám ktoré som následne otvorila. "Ah.." úsmev mi spadol pri pohľade na osobu ktorá stála predomnou. Bola to kópia Marcusa.
"Hm..vidím že máš čas." v momente nato prišiel jeho úškrn. Začali sa mi klepať nohy a z úst mi vypadli všetky slová. "J-ja,j-ja..." začala som nervozitou koktať a cúvať vzad. "No čo malinká..vidím že tu začína mať niekto strach." ja som ustupovala no on kráčal bližšie a bližšie. "Ma-Martinus...prosím odíď." začala som so slzami v očiach prosiť aj keď som vedela že mi takéto veci nepomôžu.
"Myslíš si že keď sa ťa bude snažiť zbaliť moje dvojča tak mi ujdeš?!" jeho tvár sa zmenila v nenávistný pohľad. V tej chvíli som ucítila hroznu bolesť. Zrazu...TMA
OSTRÉ SVETLO..Páči sa vám nová časť??💫. #mmer #mmfamily #marcusandmartinus
YOU ARE READING
💔Bad boys💔
Fanfiction"Prečo sa mi toto všetko deje?" slzy mi začali stekať po tvári.