3

110 2 0
                                    

*Pomaličky som začala zrýchlovať a moje srdce taktiež. Až kým ma silno nechytil za moje zápästie.*

"Nechaj ma!" zakryčala som po ňom a potom sýkla bolesťou. "Čo si práve teraz povedala?!" v tej chvíli mi došlo čo som práve urobila. A nie nemala som to robiť. "Niečo som sa ťa pred chvíľou spýtal!" zasyčal pomedzi zuby a moje zápästie viacej zmáčknul. "Auu,j-ja s-sa o-os-ospravedlňujem." po tvári mi stiekla jedna neposadná slza strachu. "Haaha,to ešte len zistíš čo som ja zač!" škodoradostným smiechom ma pustil a odišiel.

Ani minútu som neváhala a rozbehla som sa domov. Konečne som si odomkla dvere a s veľkým výdychom som si vyzula tenisky. Zobrala som si pohár čistej vody a vybehla schody do svojej izby. Spolu s tým pohárom som si sadla na svoju postel a začala rozmýšlať čo sa vlastne dnes všetko udialo. Mala som mega moc zmiešané pocity a nevedela som čo by som skorej mala robiť.

Učila som sa do školy a pri tom počúvala hudbu. Zrazu zazvonil dole zvonček. Nevedela som kto to je a tak som sa zišla dole pozrieť. Za dverami stála moja mamina. "Ufff." až som si vydýchla. Otvorila som dvere a s úsmevom pozdravila maminu. "Ahoj mami!" objala som ju a dala jej pusu na líčko. "Ahoj zlatíčko!" vycerila na mňa ten svoj krásny úsmev. "No hovor,ako bolo v tvojej novej škole?" v tom momente sa mi vybavili všetky udalosti za ten jeden deň strávení v novej triede. "Halooo,počúvaš ma?" začala sa smiať. "Áno áno..len je toho veľa." trošku som zastresovala. "Noo a??" mamina bola celá napiatá že čo na ňu vybalím. Všetko som jej porozprávala až na jednu výnimku. A to tie slávne dvojičky. "Paráda tak ako vidím,v novej škole sa ti páči." úprimne sa na mňa usmiala a objala ma. "Ano mami." odpovedala som jej s úsmevom aj keď som vedela že až tak veľká pravda to není.

"Dobre tak si chodkaj už lažkať lebo zajtra ťa čaká ďalší deň." iba som prikývla a vybrala sa hore do svojej izby,kde som sa následne obliekla do pyžama,umyla si zuby a zalahľa do postele. "Ach,zajtra to bude ešte len druhý deň." sama pre seba som si zdelila túto naozaj super správu a v momente som zaspala.

💔Bad boys💔Where stories live. Discover now