Evet bugün ki ikinci bölümüm normalde yazmazdım fakat yarın yb gelmeyecek. O yüzden erken yazayım dedim. Bu bölüm @The_zeykerworld e ithaf ediyorum umarım beğenirsin tatlım :D Yorum ve vote bekliyorum. Keyifli okumalar.
Handenin ağzından:
Evet şimdi sıçtım. Hayriye teyze ve babannem bana bakıyor bende onlara. Kerem ise ufo görmüş masum köylü gibi bakıyor. Off Bayılacak gibiyim. Hemen odadan t-shirt ümü alıp giyiyorum. Keremin üstüne kahve döküldüğü için ona verecek bir şey yok o yüzden yunan tanrısı gibi kaldı adonislim. Tabi ben bunları düşünürken babannem konuşmaya başlıyor.
Zarife(babannem):Hande ne bu haliniz? Tövbe tövbe
H:Şey babannecim şimdi şey oldu şey oluncada şey olduğu için şey oldu sonra işte siz şey yaptınız
Z:Ne saçmalıyosun hande?
Hay:Ayy zarife ben bu çocuğu görmüştüm. Yanında başka bir çocuk ta vardı. Bunlar yine cıbıldaktı.
H:Ya yağmurla oturuyoduk sonra keremle canın üstüne kahve döküldü o yüzden çıplaktılar.
Z:Maşallah yani bu sefer noldu?
K:Bakın yani beni böyle tanımanızı istemem bu yüzden yarın akşam yemeğe çıkalım.
Z:Tamam ama hayriyede gelir.
K:Tabi efendim gelsin.
Z:Git bişey giy üstüne.
H:Babanne üstüne kahve döküldü bende de bi şey yok .
Z:Bu böyle cıbıldak mı dolaşacak?
K:Şey hande ben veketimi giyiyim sonra da gideyim ben sizede iyi akşamlar:)
Z/Hay:İyi akşamlar
Keremi geçirmek için kapıya doğru gidiyoruz ve kereme ceketini veriyorum.Kerem yaklaşıyor ve
K:Güzelim hepsi senin mi? (Vücudumu süzüyor)
H:Allah aşkına ne saçmalıyosun kerem?
K:Diyorum ki az önce çok sexydin.
H:Senin devreler yandı bence ya da içtin sarhoş oldun.
K:Evet sarhoşum ama aşk sarhoşu.
H:Hadi iyi akşamlar
K:Önce bi öpücük sonra giderim.
Tam yanağına öpücük konduracakken kafasını çeviriyor ve dudaklarıma yapışıyor. Öpüşüyoruz baya tutkulu bi şekilde. Bir süre sonra ayrılıyorum.
H:Hadi marş marş canım.
K:Bu geceyi asla unutmayacağım güzelim.
Göz kırpıp gidiyor. Deli ya ama seviyorum bu adamı. Aklıma birden içerde ki hayriye teyze ve babannem geliyor. Off işte şimdi sıçtım.
Keremin ağzından:
Handelerden ayrıldıktan sonra arbama doğru ilerliyorum. Gerçekten babannesi gelmeseydi şuan sevişiyo olurduk. Ama en güzeli beni affetti. Yarın akşam için ben kendi babannemi çağırdım. Bi de yer ayirttim. İnşallah güzel olur.
Handenin ağzından:
İçeri girmemle başlıyorlar.
Hay:Ay hande sevişecektiniz ya az daha.
H:He sevişecektik.
Z:Bi de he diyo ya he diyo. Nasıl yaparsın böyle bir şeyi biz seni böyle mi yetiştirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rol gerçeğe dönüyor(hanker)
HumorHayatları setlerde geçen iki insan. Aynı dizide rol alırlarsa. Peki ya daha önceden tanışıyorlarsa? Aşk onları yakmaya başlamışsa nolur bu iki insanın hali? Keyifle yazdığım hanker hikayesi. Umarım beğenirsiniz:)