Merhabalar efendim:) Biraz geç kaldı :) Yorum sayısı düşük lakin vote sayısı iyi. Sizden ricam yorum da yapmanız yorum her zaman daha motive edici bir şeydir. Bu yüzden bu bölüm bol bol yorum bekliyorum. Bu bölümü @The_zeykerworld ve @ayveguness e ithaf ediyorum. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarını hiç esirgemeyen bu iki arkadaşımızın hikayelerini okumanızı tavsiye ederim. @The_zeykerworld=SOĞUK TEMMUZ , @ayveguness=ÇEKİRDEK AİLE bu hikayeler bir harika okuyup onlarada yorum ve vote yapın. Keyifli okumalar dilerim :) Sizleri seviyorum:)
Handenin ağzından:
Kim tahmin edin ya da ben söyliyim. Biricik 404 arkadaşımız aman ne güzel. İti an çomağı hazırla demiş atalarımız ne güzel demiş. İti aldık ta çomağı bilmiyorum. Kafa gitti gene.
Keremin ağzından:
Evet yağmurcukmuş. Hande yine sinirlendi. Of bu kız her yerden çıkmak zorunda mı acaba?
Y:Aa sizde mi burdaydınız? Ne tesadüf.
H:Ya dimi ne tesadüf.
El:Aynen handecim ya ne tesadüf.
Kızlar iş birliği yapmışlar herhalde. Buna sevindim sanırım ege de sevinmiş olacakki baya mutlu. Hande ve ela elimizden tutup bowling salonuna götürüyorlar bizi. Handeyle ben bir takım Ege ile ela bir takım. Hande kulağıma eğilip
H:Kerem ben bowling oynamayı bilmiyorum.
K:Tamam güzelim ben öğretirim.
Handenin ağzından;:
Allahtan kerem dalga geçmiyor yoksa valla otururdum depresyon stayla olurdum. Ergen gibi konuştum kafama tüküreyim. İlk atışı ela yapıyor. Sadece iki tane o şeylerden kaldı. Egeye sarılıyor hemen. Şimdi benim atmam gerek kerem de benimle geliyor. Elime topu alıyorum ve gösterdiği şekilde atıyorum ve sadece iki tane kaldı. Hemen kereme sarılıyorum. Sonra ege falan derken en son atış bana kalıyor. Ela sadece bir tanesini deviremedi. Yani ya hepsini devirip kazanacaz ya da kaybedip veya berabere kalıcaz. Ama bende handeysem kazanırım arkadaş. Tam atacağım sırada kerem yanağıma öpücük kondurup şans öpücüğü diyor. Topu atıyorum ve bummm! Evet biz kazanıyoruz. Kerem beni kucağına alıp döndürüyor. Sonra evlere dağılıyoruz.
Gece 03:55
Handenin ağzından:
KKarnımın müthiş ağrısı ile uyanıyorum. Gece saat 3:55 oha ya ama çok ağrıyor. Midemin bulunması ile tuvalete koşuyorum. Telefonu alıp merveyi arıyorum fakat açan yok mecbur keremi arıyorum.
K:Hande noldu gece gece?
H:Kerem Karnım müthiş ağrıyor. Midemde çok bulanıyor. Yani zahmet olmazsa
K:Hemen geliyorum.
Kalkıp tayt üstüne de uzun tunik giyiyorum. Kerem geldi. Hastaneye geldik doktor direk içeri aldı.
Dok:Hande hanim apandisiniz patlamış sizi dört saat sonra ameliyata alıcaz.
H:Peki ama Karnım çok ağrıyor.
Dok:İsterseniz morfin verebiliriz.
H:Evet lütfen.
Keremin ağzından:
Handeye morfin vermeden merveyi falan arıyorum. Hepsi geliyor. Tabi hande morfin almış. Birden konuşmaya başlıyor.
H:Ya hepiniz niye geldiniz ki beni adonislim beklerdi.
K:Ne?
H:Of bu da duyuyor duymamazdan geliuor sırf beyefendinin egosunu tatmin etmek için yapıyor.
K:Hande istiyorsan sus.
H:Hemen de sustur. Ee can sen ne zaman merveye açılacaksın?
C:Ne konuda?
H:Ondan hoşlanıyosun ya ee o da sana boş değil yani.
Mer:Hande bunları evde konuşacaz.
H:Bakın görüyosunuz dimi hemen beni tehdit ediyor.
K:Hande tamam canım.
H:Ay siz bilmiyorsunuz keremle ben sevişirken yakalandık.
K:Hande sus yoksa
H:Off kerem en heyecanlı yerinde kesiyosun. Kim yakaladı tahmin edin.
Mer:Kim?
H:Babannem ve Hayriye teyze. Sonra bide
K:Handecim uyu istersen
H:Yok ben iyiyim canım.
H:Heh bi de bu yağmur varya
Mer:Tamam sana morfin kafa yaptı.
Allahtan bu sırada doktor gelip uyutuyo. Yoksa tüm şeyleri anlatacakti. Melisde geldi. Gülüp duruyo tabi biliyor hanfendi.
Ameliyat Sonrası:
Handeyi normal odaya alıyorlar. Herpimiz yanına giriyoruz. Hande yavaş yavaş ayılıyor.
Mer:Hande iyimisin canım?
H:İyiyim de ben morfinden sonrasını hatırlamıyorum.
Mer:Hatırlama zaten seni öldürmeyi düşündüm.
H:Ne dedin?
Mer:Kereme adonislim cana git merveye açıl birbirinize aşıksınız falan yok sevişirken basılmış
H:Yeter yeter off çok utanıyorum ya kerem Özür dilerim
K:Yok canım benim ya sen iyi olda.
C:Siz de az değilmişsiniz ha?
K:Ne saçmalıyorsun can?
C:Sevişmişsiniz falan
K:Can kes
C:Tamam ya biz çıkalım.
Onlar çıkıyor biz de handeyle baş başa kalıyoruz. Handeye yaklaşıp öpmeye başlıyorum. Handeyle öpüşürken yine birine yakalanıyoruz yeter ya.
X:Kerem hande?
Handenin ağzından:
Yine öpüşüyoruz ve yine birine yakalandık. Ama bu seger cidden sıçtık.
X:hande kerem?
Evet bu bölüm kısa oldu. Ama yorumlar azdı o yüzden. Yorum ve votelerinizi bekliyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rol gerçeğe dönüyor(hanker)
HumorHayatları setlerde geçen iki insan. Aynı dizide rol alırlarsa. Peki ya daha önceden tanışıyorlarsa? Aşk onları yakmaya başlamışsa nolur bu iki insanın hali? Keyifle yazdığım hanker hikayesi. Umarım beğenirsiniz:)