Merhabalar efendim:) Büyük ihtimalle bu yazar neden bölümü yazmadı gibi şeyler söyleyeceksiniz. Çok çok çok özür dilerim herkesten müsait değildim. Neden sezon finali diyeceksiniz şöyle söyleyeyim: Tatile çıkıyorum ve yeni bölüm yazamıycam. Ama belki arada bir iki bölüm yazarım ama söz vermeyeyim:) Bu bölümü @ecemcolak a ithaf ediyorum umarım beğenirsin canım:) Bi de bi hikayeden bahsetmek istiyorum adı "Gizemli kızın sözleri" çok güzel bir kitap. Ki yazarı da muhteşem bir insan @zeykerismylifezeyker. Kendisiyle tanıştığıma memnun oldum. Buradan @AleynaGerdan a uzun yorumları için tekrar teşekkür ederim :) Çok konuştum sanırım herkese keyifli okumalar dilerim :)
YUKARIYI MUTLAKA OKUYUN!
Düğün zamanı:
Handenin ağzından:
10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-0 huh! Hande sakin ol. Alt tarafı keremle evleneceksin. Mal mıyım ben ya. Alt tarafı mı? Keremle mi? Evlenmek mi? Afakanlar basıyor. Bi de yetmezmiş gibi annem, babannem, hayriye teyze, merve, yağmur, ela ağlıyor. Hayır yani altı üstü evleniyorum ölüme mi gidiyorum? Sarıldıktan sonra sadece biz kızlar kalıyoruz.
M:Nasıl hissediyorsun?
H:Heyecandan Bayılabilirim.
Y:Sakin ol derin derin nefes al.
H:Olmuyo işte off.
El:Sakin canım bak bi de gecesi var.
H:Ay ben onu tamamen unuttum.
M:Sen unutsanda kerem unutmaz:D
Y:Aynen adam bu geceyi iple çekiyodur.
H:Ya susun!
El:Aha keremler geliyor.
Keremin ağzından:
Hadi kerem sakin. Aman allahım çok heyecanlıyım. Derin derin nefes al kerem. Altı üstü sevdiğim kadınla evlenicem. Hah! Kendimi avutamıyorum bile.
Eg:Oğlum sakin ol dönüp durma ya başımız döndü.
K:Ben sizi de görücem.
C:Biz zaten merveyle nişanlıyız. Yakında düğün var gençler.
O:Bende teklif edicem.
K:Hadi hadi çok konuştunuz yine.
C:İstikamet gelin odası!
Handenin ağzından:
Wowwwww.....Oha taş yeminlen taş. Annesi küçükken herhalde anneye karşı gelirsen taş olursu demiş o da karşı gelmiş. Vee ahanda kerem taş olmuş.
K:Ha-hande ço-çok güzel olmuşsun.
H:Sende fena sayılmazsın.
K:Hadi ordan.
Gülüşerek keremin koluna gidiyorum. Yanağına öpücük konduruyorum. Rujum bulaşıyor ve siliyorum yanağını. Kol kola aşağıya iniyoruz ve alkışlar eşliğinde kafamızdan beyaz ve somon rengi gül dökülüyor. Masaya geliyoruz ve kerem bana bön bön bakıyor. Kısık sesle
H:Sandalye kerem.
K:Ha hı
Keremin sandalyemi çekmesiyle oturuyorum. Nikah şahitlerimiz merve ve can. Nikah memuru soruyo
N.M: .........................evlenmeyi kabul ediyomusunuz?
H:Evet!
N.M:...........................evlenmeyi kabul ediyormusunuz?
K:Sonsuza dek evet!
Demesiyle nikah memurudefteri uzatıyor ve imzalıyoruz. Merveyle canda imzalıyor. Keremin ayağına basmamla inliyor. Tabi herkes gülmeye başlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rol gerçeğe dönüyor(hanker)
HumorHayatları setlerde geçen iki insan. Aynı dizide rol alırlarsa. Peki ya daha önceden tanışıyorlarsa? Aşk onları yakmaya başlamışsa nolur bu iki insanın hali? Keyifle yazdığım hanker hikayesi. Umarım beğenirsiniz:)