Uww...upuzun bir aradan sonra rol gerçeğe dönüyor hikayesiyle buradayım:)) Baya uzun zaman oldu ve açıkçası aklımı biraz olsun toparladım. Bu süre içinde "benimle hiç olur musun? " hikayesini yazdım. Bu hikayeyle ilgili bambaşka bir şey yapmaya karar verdim. Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar dilerim :) Bu bölümü @sedanurkaplan a ithaf ediyorum:) Umarım beğenirsin canım :) Keyifli okumalar dilerim :)
Handenin ağzından :
Hayatımızda hersey yolunda giderken mutlaka bir pürüz çıkar. Bu beklenen bir şeydir. Ne zaman herşey çok yolunda gitse hep birsey çıkar.
Her zamanki gibi kahvaltı hazırlıyorum kereme. Beyefendi hala uyuyor. Hayır anlamıyorum arkadaş bu adam nasıl bu kadar rahat? Tabi kahvaltısını hazırlayan bir karısı var. Tam bu sırada belimdeki kollar ve yanağımdaki öpücükle keremin uyandığını anlıyorum.
K:Günaydın hatunum:)
H:Günaydın evimin uykucu direği:)
K:Aşk olsun hatunum. Setten vakit bulup uyuyamıyorum zaten.
H:Tamam ya Özür dilerim.
K:Bi öpücük verirsen affederim.
H:Sana çok fırsatçı olduğunu söylemiş miydim?
K:Imm..sanırım Hayır:D
H:O zaman söylemiş oldum.
Keremin yanaklarına öpücük konduruyorum.
K:Hatunum bu akşam bizim ekip toplanıp ilk bölüm için yemek daveti yapıyor. Bende oraya gidicem.
H:( peki.
Kereme çok alınıyorum. Beni sete bir kere bile götürmedi. Bu aksam ki yemeğe burcu sevgilisini getirecekmiş ama kerem karısını götürmüyor. Burcuylada zaten bana masal anlatma filmini çekerken tanıştık. Çok tatlı bir kız:)
K:Hatunum ellerine sağlık ama benim sete gitmem gerek bir sahne eksikmişde altan hoca mesaj attı.
H:Tamam canım görüşürüz.
Keremin evden çıkmasıyla içimde bilmediğim bir duygu oluşuyor. Sonra merveyi arıyorum.
M:Alo
H:Alo, merve.
M:Efendim handecim
H:Ben sana bisey sorucam.
M:Tabiki sor hayatım.
H:Bak kerem beni sete götürmüyor, bu akşam da sette yemek varmış orayada götürmüyor ve bu durum canımı sıkıyor.
M:O zaman bugün şimdi şuanda sete git sende.
H:Öyle mi yapayım diyosun?
M:Evet öyle yap.
H:Peki saol canım.
M: Önemli değil canım by.
H:Bay.
Telefonu kapatır kapatmaz odaya koşup kot tulum, içine beyaz tişört ve ayakkabı olarak da fuşya rengi dolgu topuk giyiyorum. Arabanın anahtarını da alıp evden çıkıyorum.
(Yarım saat sonra)
Sonunda sete varıyorum. Setin içine girmek için beklerken burcu beni görüp el sallıyor.
B:Handee Hoşgeldin canım:))
H:Hoşbulduk burcucum:))
B:Hangi rüzgar attı seni buraya?:)
H:Hiç ya bir keremi göreyim dedim de.
B:Hmm onun sahnesi eksikmişde onu çekiyorlar. Hadi gel götüreyim seni:)
H:Ayy burcu çok sağol:)
B:Rica ederim handecim:))
Burcuyla birlikte keremin setinin olduğu yere gidiyoruz. Birde ne göreyim? ! Keremle bi kızın sevişme sahnesini çekiyorlar. Keremi başkasını öperken görmek. .. Kalbimde bir sızı hissediyorum. Sonra bu sızı giderek büyüyor ve nefesimi kesiyor. Kesik kesik nefes almaya başlıyorum. Keremin kaslarına dokunuyor o kadın keremse kadının kalçaları, saçlarını okşuyor. Daha fazla bu görüntüyü kaldıramıyorum. Burcu bunu farketmiş olacak ki beni kolumdan tutup
B:Gel biz çıkalım.
H:Hı hı.
Burcu beni dışarı çıkarıyor. Gözlerimi yumuyorum ve aklıma keremin başka bir kadına dokunduğu gözümün önüne geliyor. Gözyaşlarım benden habersizce dökülüyorlar. Bu sırada kolumdan tutan bir el hissetmemle dönüyorum.
K:Ne işin var hande senin burda?!
H:O ne biçim soru kerem?
K:O biçim soru hande! Bana haber vermeden nasıl gelirsin?!
H:Seni görmeye gelmiştim.
K:Evde gördüğün yetmedi mi?!
H:Bi de dövseydin kerem?!
K:Ya sabır!
Hicbirsey demeden sinirle arabaya biniyorum. Hayır bunda sinirlenecek ne var bu kadsr? Yoksa...yoksa benden utanıyor mu? Lanet olsun! Sinirle direksiyona yumruk atıyorum. Kendimi eve zar zor atıyorum.
(AKŞAM)
Kapıda kilit sesi duymamla keremin geldiğini anlıyorum. Hiç yepki vermeden televizyon izlemeye devam ediyorum. Eve gelip üstünü bile değiştirmeden gitmişti yemeğe sırf beni görmemek için. Sarsak adımlarla yanıma geliyor.
K:Handeğğ
H:Ne var
K:Oww...bana mığ sinirliğsin? :D
H:Içtin mi sen?!
K:İçtim:D haha
Kereme hemen sert bir kahve getirp içiriyorum. Biraz sonra kendine geliyor.
H:Açıklamanı bekliyorum.
K:Neyi?
H:Bana çektiğin dizide sevişme sahnesi olmadığını söylemiştin kerem!
K:Senaryoyu ben yazmıyorum hande!
H:Bana bugün neden bağırdın peki?
K:Hande sete gelme!
H:Neden?! Bana tek bir neden söyle!
K:Nedeni yok, gelme dedim bitti!
H:Neden yoksa utanıyor musun benden?!
K:Sacmalama hande!
Birden gözlerim kararıyor ve en son düşüyorum...
"Herşey yolundayken birden bozulması hayatın sana mutlu olamazsın deme şeklidir."
Bölüm sonu:)) yorumları bekliyorum:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rol gerçeğe dönüyor(hanker)
HumorHayatları setlerde geçen iki insan. Aynı dizide rol alırlarsa. Peki ya daha önceden tanışıyorlarsa? Aşk onları yakmaya başlamışsa nolur bu iki insanın hali? Keyifle yazdığım hanker hikayesi. Umarım beğenirsiniz:)