BAŞ BELASI KUZENİM (!)

4K 96 11
                                    

Herkese merhabalar:) Öncelikle destekleriniz için çok teşekkür ederim :) Gerçekten beni çok mutlu ettiniz. Çok sevdiğim insanı kaybettim fakat sizler gibi güzel insanlar kazanmışım. Bu bölümü bütün okuyan arkadaşlarıma ithaf ediyorum. Hepinize destekleriniz ve anlayışınız için teşekkür ederim :) Keyifli okumalar dilerim :)

Handenin ağzından:

Sabahın 5.30'uğunda kapıma gelen kişi kim tahmin edin. Hadi hadi bi tahmin edin. Yağmur cengiz gibi isimler duyuyorum fakat onlar değil başbelası kuzenim onur dan başkası değil. Aman allahım bu salak benim evimi nerden bulmuş şimdi çıldırıcam ya.

Keremin ağzından:

Sabah sabah kapıya gelen hangi dingil diyerek ve tabiki söverek kapıya doğru ilerliyoruz. Kapıyı açtığımızda kapıda bizim yaşlarda bir adam var ve handeye baktığımda sinirlenmeye başladığını görüyorum.

Handenin ağzından:

Bir süre daha sessiz sessiz dikilirken birden sevgili onur konuşmaya başlıyor.

O:Handecik içeri almayacak mısın beni tatlım?

H:Bu saatte burda ne işin var? Ayrıca burayı nerden buldun?

O:Çok kibarsın kuzen. Tabi ki annemden yani senin halandan bebeğim.

H:Sana bi Çakıcam göreceksin bebeğimi.

O:Oo bu enişte beymi?

H:Kes sesini ve defol burdan.

O:Valla beni içeri almazsan annemi arar evde bi adamla seviştiğini söylerim. Biliyorsun ki annemler baya dedikoducudur kuzen.

H:Geç içeri baş belası lanet herif.

Kereme bakıyorum şok olmuş şekilde bi onura bi bana bakıyor.

Keremin ağzından:

Kapidaki adam bana dönüyor ve

O:Selam enişte ben onur.

K:Bende kerem.

O:Memnun oldum eniştede sen bu huysuza nasıl katlanıyorsun?

H:Onur sesi kes canım yoksa seni camdan aşağı atarım.

O:Vayy hala formdasın.

H:Hiç düşmedim ki.

K:Tamam hayatım sakin.

H:Napıyım hayatım salak salak konuşuyor.

O:Salak falan cık cık cık.

H:Off tamam kes şimdi yat zıbar uykusuzluktan ölüyorum.

O:Nerde yatıcam?

H:Odada yatak var orda yat iyi geceler.

Onurun bişey söylemesine izin vermeden hande beni kolumdan çekmeye başladı. Odaya gelince;

Handenin ağzından:

Hemen keremi kolundan çekiyorum.

H:Bak kerem buna fazla yüz verme.

K:Neden?

H:Çünkü bu çocuk tam bir baş belası.

K:Peki son bir soru.

H:Tamam sor.

K:Sen bundan neden nefret ediyorsun?

H:Bak şimdi biz ailecek böyle pikniğe gittik işte bi gün o zamanlar da ben işte 13-14 yaşındayım neyse böyle bisiklet sürerken bu salak onur muz yiyip bisikletin önüne atmış sonra da ben bisikletten düştüm kafama 8 dikiş attılar.

K:Ovv baya kötüymüş.

H:Heh işte ben bundan sonra ondan nefret ediyorum bi de sadece bununla yetinmedi. Üniversitede falan bir sürü şey yaptı gerizekalı.

K:Tamam canım hadi yatalım.

H:Tamam hayatım.

Kerem beni göğsüne çekti bende kollarımı beline doladım. Huzurlu bir uykuya daldım.

10.30

Handenin ağzından:

Sabah kafama dökülen su ile gözlerimi açıyorum. Aman ne harika kafamı kaldırdığımda pişmiş kelle gibi sırıtan kuzenim onuru görüyorum. Aptal gerizekalı.

H:Sen ne çeşit bir malsın. Hayır yani beyin denen şey sende hiç mi hiç yok.

O:Neden sırf sevgili kuzenime sürpriz yapayım diye erkenden kalktım.

H:Ağzına etmeden defol git burdan.

O:Çok ayıp kuzen senin ağzın mı bozuldu?

H:Defolllll

Diye adeta çığırınca kerem hoplayarak kalkıyor.

Keremin ağzından:

Handenin defolll diye bağırmasıyla gözlerimi açıyorum.

K:Noluyo aşkım?

H:Salak kuzenim kafamdan aşağı su döküyor ve müthiş bir güne gözlerimi açıyorum.

K:Nee?

H:Ne falan değil gerçek .

K:Tamam sakin şimdi hemen üstümüzü giyinip sete gidiyoruz ve sende sinirlenmiyorsun okey?

H:Okey.

Ben hemen siyah t-shirt ve kot pantolonumu giyiyorum. Burda kıyafetlerim var çünkü genelde burda kalıyorum. Hande ise neeee

K:Hemen git değiştir şunu.

H:Hayır.

K:Short giymek yok bundan sonra.

Beni takmayip evden çıkıyor. Off bu kızla başım dertte valla

Handenin ağzından:

Arabada hiç konuşmuyoruz. Sete geldiğimizde ise ağzım o şeklini alıyor.

Keremin ağzından:

Sette gördüklerimizle ağzım yarım metre açılıyor.

Evet sonunda yeni bölümü yazdım. Bol yorum bekliyorum :)

Rol gerçeğe dönüyor(hanker)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin