🌟 1 🌟

884 50 7
                                    

"Vstávej Veronico!" bylo první co jsem po ránu uslyšela.

"Jo, jasně" zamumlala jsem do peřiny a ještě víc se zachumlala.

"Zaspala jsi" řekla máma s klidem a zabouchla za sebou dveře.

Podívala jsem se na mobil, který mi ukazoval 8:39. Máma měla pravdu opravdu jsem zaspala.

Neváhala jsem a hned vyskočila z postele. Oblékla si predchystané oblečení a udelala si vysoký culík.

Seběhla jsem dolů po schodech a sedla si ke stolu, kde už seděla mamka, taťka a sestra.

Snědli jsem si nachystaný sendvič a limonádu. A dochystala si zbytek potřebných věcí do kufru.

Bylo 9:20 a celým domem se rozezněl zvonek vchodových dveří, kde už čekala  Betty s Mell.

Popadla jsem kufr a batoh.

"Ahoj lásky" řekla jsem na uvítanou a obě své kamarádky stiskla v obětí.

Dnes jedeme se třídou na hory, takže jdeme s holkama společně k autobusu.

____________________

Když jsme konečně došly k autobusu, byly tu už snad všichni spolužáci.

Kufry jsme si daly do kufru. Sedla jsem si dozadu na pětku spolu s Mell, Betty, Polly a Karen.

Na pokoji budu taky s nimi, ale možná nám tam přidají další holky ze třídy.

Začaly jsme s holkama poslouchat písničky, když v tom...

Takže je tu nový příběh, je to zase něco jiného, takže snad se vám můj nový příběh bude líbit.
Jinak je to trochu kratší, ale musela jsem to tu useknout...💞

Hope you like it! 🌟😉

Messenger isn't Reality | FF- Marcus & Martinus ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat