Ráno jsem se probudila poměrně brzy. Všechny holky ještě spali, tak jsem si vzala mobil, který ukazoval 6:32.
Aha, tak to se nedivím, že holky ještě spí. Taky bych spala, ale teď už holt neusnu.
*****
"Proč nespíš?" uslyšela jsem po chvíli rozespalou Mel.
"Ani nevím" odpověděla jsem jednoduše. "Aha" zamumlala Mel a pak ještě zavřela oči.
Stále jsem si projížděla sociální sítě, když můj pohled zaregistroval Kaseyho u Karen v posteli.
"To si snad dělají prdel, ne?!" řekla jsem možná, až moc nahlas, protože tentokrat to slyšela i Polly a Betty.
Jenom ti dva si tam pochrupovali. Myslím, že by se k sobě celkem hodili.
"Nechte mě ještě spát" zamumlala Karen. "Jojo, mě taky" zamumlal Kasey taky.
"Ví to vůbec?" Zadívala jsem se nechapavě na Mel.
"Hej, asi ne" dodala. Což zapříčinilo záchvat smíchu celého pokoje, až na ty dva. Samozřejmě.
"Kde to jsem!" Vyjekl najednou překvapeně Kasey. Asi jsme ho probudili.
"Vypadni z mojí postele!!" Začala Karen řvát. Načež se začal smát zase celý pokoj.
Kasey hned vylezl z její postele a následně i z našeho pokoje.
Tak myslím si, že tohle se jen tak nezapomene.
*****
Když jsme vešli do jídelny můj pohled spadl na uculujícího se blonďáka v rohu místnosti. Všichni se na nás podívali a začalali se smát a řvát: "Veronica + Marcus" nebo "Další pusu" a podobně.
Nechápala jsem, proč si pamatují zrovna tohle a ne to, že jejich kamarád v noci nespal na svém pokoji, ale v posteli mojí kamarádky.
Když už jsem si sedala vedle Polly, někdo mě chytl za zápěstí, tak jsem se prudce otočila a viděla Marcuse? Co ten zase chce...
"Můžeš na chvilku?" řekl nejistě a bez mé odpovědi mě táhl před jídelnu.
"No?" řekla jsem rozpačitě.
"Nevšímej si jich, stejně se na to zanedlouho zapomene" řekl a uculil své plné rty.
Nic jsem na to neřekla, jen jsem přikývla a mířila si to zpět na své místo vedle Betty. Když jsem však přejela pohledem stůl kluků. Martinus nikde nebyl...
Fakt nevím, co ho tak vzalo. Stejně se ani nebavíme a k tomu to byla jen flaška, a nebo ne?
Tak je tady další kapča. Snad se líbí. Já vím moje aktivita je pěkně na prd. Pokud ale chcete větší, určitě na pište nějaký pěkný komentík nebo dejte follow. Jinak už skoro 300 přečtení. Tak to je mega. 😍😘
ILY ❤️
HOPE YOU LIKE IT! 🔝
❤️🧡💛💚💙💜🖤
Pokud vás tahle knížka baví napište do komentu 🌮TACOS🌮
ČTEŠ
Messenger isn't Reality | FF- Marcus & Martinus ✔️
FanficNeopouštěj toho koho miluješ pro toho kdo se ti líbí, neboť ten kdo se ti líbí tě opustí pro toho koho miluje...