Přišel večer a ty si stála před skříní a vybírala si oblečení k večeři. Ještě si nevěděla, kdo ze sousedů přijde, myslela sis, že asi ta milá rodinka s jedním děťátkem, která bydlí ihned za Charlottiným a Dylanovým domem. Vzala sis černé uplé tričko a střední džíny. Ještě ses nalíčila a šla za svojí sestrou abys jí také pomohla s outfitem.
YSN si vybrala bílé šaty, které se ti moc líbily, ale boužel žádné takové nemáš. Hned sis teda na internetu začala vyhledávat podobné abysis je mohla koupit.
„Večeře." Zavolá mamka a ty si uvědomíš, že už tady sousedi asi budou. Spolu s YSN se vydáte po schodech dolů a ona ti povídá o tom, že potkala nějakého kluka v jejím věku, když byla venku.
„Hlavně se tady nezamiluj." Řekneš se smíchem a tvoje ségra jen protočí oči a následuje tě do jídelny. U stolu sedí rodina, ze které je ta malá holčička, kterou si dnes viděla z okna. A ten kluk byl tady taky!
Měl na sobě mikinu a roztrhané džíny a v ruce telefon.
„Martinusi! Polož ten telefon." Šeptl jeho bratr, který byl skoro stejný jako on, akorát měl delší vlasy. Jak si usoudilap Martinus položil telefon a podíval se na tebe. Krásně se usmál a ty si musela sklopit pohled, aby nikdo nevěděl, že si se začala červenat.
„Ahoj, já jsem Marcus, ale říkej mi Mac." Podal ti ruku kluk, asi dvojče Martinuse.
„Já jsem Y/N. Těší mě." Usměješ se.
„Já jsem Martinus, ale říkej mi jak chceš." Mrkl na tebe Tinus a ty ses zase začala červenat.
„Ehm dobře." Kývneš a radši se posadíš, ještě byses ztrapnila. Ještě se pozdravíš s jejich rodiči a začne večeře. Máte taco (mn.č.) a nějaké saláty. Ty se usměješ jakmile uvidíš svůj nejoblíbenější salát na stole. Hned po něm šáhneš a nandáš si na svůj talíř. Tinus se pousměje a nandá si taky. Zase sklopíš pohled. Proč je tak roztomilý?
❤️❤️❤️
Snad vám nevadí, že jsem si do tohohle příběhu vybrala Tinuse xd...🤦♀️🤦♀️😂 Ale nevím jak bych ten konec s Macem udělala... Do tohohle příběhu mi prostě víc sedí Tinus. Bych pak mohla psát něco dalšího akorát s Macem? Chtěli byste? 😂❤️❤️
Užijte si školu a koncert 💞💞🦄 ily
~Lucy~
Koncert is hereeee 😭😭❤️❤️
ČTEŠ
I'm sorry... /FF TyXM&M/ (Dokončeno)
FanfictionTyXM&M... „Miluju tě, Martinusi Gunnarsene." „Miluju tě, Y/N." „Až na měsíc a zpátky?" „To se spolehni." „Pořád mám strach." „Z čeho?" „Ze zklamání..." „Z čeho?" „Já ani nevím." „Nikdy bych tě nepovedl, neboj." „A co, když já? Bydlíme od se...