Část 13

242 22 0
                                    

„Mám tu fotku teda smazat?" Zeptá se Marcus. Pokrčíš rameny. Stejně teď bude všude na jejich fanpagích (jak se to vůbec skloňuje? Xd).

„Klidně." Šeptneš a ještě víc se přitulíš k Tinimu.

„Miluju tě, pro tebe všechno." Řekne a oba se usmějete.

„Jáj, budu ve vašem obýváku, kdyby se náhodou něco stalo." Mrkne na vás Mac. Jenom protočíš očima a Tinus se zasměje.

„Koukneme se na film?" Zeptá se Tinus.

„Záleží na jaký...ale jo něco pustím, zavolej Maca."

„S ním taky?" Zasměje se Tinus a vyjde z tvého pokoje. Mac se stejně bude válet na gauči a bude na telefonu... Pomyslíš si.

V notebooku najdeš tvůj nejoblíbenější film. Víš, že kluci nemají rádi horory, ale protože tvůj nej film je IT, tak se rozhodneš, že ho pustíš.

„Tak co si vybrala?" Zeptá se Tinus a i s Macem vejde do tvého pokoje a obejme tě.

„Něco strašně romantického." Řekneš. A ani nekecáš přece se tam Bill dá dohromady s Beverly, takže to je taky romantika.

Film začne a kluci jenom sedí a koukají. Jakmile uvidí název toho filmu, tak si zakryjí oči.

„Nebojte, jsem tady s vámi." Zasměješ se a chytneš oba za ruku.

Mac si svojí ruku dá podél těla. Přece jenom tvůj kluk je Tinus.

„Já se na to nechci koukat." Zakňučí Tinus.

„Vždyť jste to ani neviděli." Namýtneš a zakroutíš hlavou.

„Neměli jsme to ani v plánu." Zasměje se Mac a podívá se, kdo mu napsal.

„S kým si to píšeš?" Zeptá se ho Tinus a Mac odloží telefon.

„S klukama ze školy." Usměje se Mac.

„Ahaaa." Řekne Tinus a obejme tě ještě víc.

Vždycky, když Marcus nebo Martinus čekají nějaký jumpscare, tak si zakryjí oči. Vždy se začneš smát, protože většinou se tam ani nic nestane.

„Já se na to nechci koukat." Řekne Tinus, zrovna jste u té části s Benem.

„Prosím." Zaškemráš. Tinus protočí očima a dál se poslušně kouká.

„Pak budu muset spát s tebou Y/N. Budu se bát." Mrkne na tebe.

„Jasně, budeš spát v mé posteli...a já půjdu spát s ségře." Zasměješ se. Tinus se zatváří smutně, ale pak se zářivě usměje.

„No do háje! Aaaaaaaaaaa!" Vykřikne Mac a vy s Tinusem se na něho podíváte. „Vyděli jste to?!" Vykřikne.

„Co tam bylo?" Zeptáš se a film přetočíš.

Teď se leknete i s Tinusem. „Že si to přetočila." Povzdechne si Tinus.

I'm sorry... /FF TyXM&M/  (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat