Část 1

466 27 10
                                    

O dva měsíce později

„Y/N!!!!!!!! Vstávej!" Vykřikne tvoje mamka a probudí tě z tvého nádherného spánku. Zvedneš se z postele a promneš si své oči a zase spadneš do postele. Chci spát. Pomyslíš si, ale zase se zvedneš a zamíříš do koupelny, aby si nezdržovala.

Namaluješ se a vysprchuješ se. Oblečeš se, vezmeš si něco příjemného, protože nechceš sedět v letadle x hodin v něčem co tě bude tlačit. Sejdeš schody a zamíříš do kuchyně. Už sis balila věci aspoň týden dopředu, takže teď nejsi ve stresu z toho, že tady něco zapomeneš. Tvoje sestra ještě balí a hází si do tašky v předsíni samé kraviny. Táta poslouchá zprávy v televizi a na telefonu hledá informace o letu. Tvoje mamka zase běhá po bytě a vždycky, když se objeví u tebe tak se tě zeptá jestli máš všechno...už se tě zeptala aspoň čtyřikrát.

Ani si snídani nemůžeš vychutnat v klidu. Zachvilku přijede tvoje babička, aby vám hlídala zvířata, protože pes, kočička, králíček a tvoje milované koťátko Sissi, by to tady asi bez pomoci nezvládli. Budou ti chybět, ale aspoň si od nich odpočineš, stejně se o ně staráš jenom ty, protože tvoje milovaná sestřička všechno dělá na poslední chvíli. Po té co konečně dojíš vyběhneš po schodech do svého pokoje, abys mohla projet sociální sítě a napsat kamarádům, jak ti budou chybět, ale hlavně ať si užijí školu.

Po půl hodině, už všichni sedíte v autě a jedete směrem k letišti.

„Y/N, těšíš se?" Zeptá se tě, tvoje sestra YSN (your sister's name xd).
„Ano...nikdy jsme v cizině nebyli, navíc je to Norsko, Skandinávie..." nenechá tě to doříci YSN.

„A je tam zima." Protočí očima, ale ty se jen usměješ a vykoukneš z okýnka. Za chvilku bude léto a ty jedeš do tak chladného státu....

Zdravím...
Tak co?? Spokojení? 😂😂🌹
Akorát, když nad tím tak přemýšlím, tak jsem si to dost zavařila, protože kdybych tam dala jednoho kluka, tak ehm ale zase dát tam oba? 🤦‍♀️🤦‍♀️😂
Jo jinak ta fotka toho baráku víš ⬆️ je fotka baráku ve kterém byste měli bydlet, ale ty palmy tam no...hrozně to vypadá jak ČR...😂😂😂
~Lucy~

I'm sorry... /FF TyXM&M/  (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat