Část 9

253 22 2
                                    

„Omlouvám se, že otravuju, ale musím s tebou mluvit." Řekne Tinus. Předchvílí zaklepal na Charlottiny dveře, tak si mu šla otevřít.

„Pojď nahoru." Mávneš rukou a spolu se vydáte po schodech do tvého pokoje.

„Já..." začne Tinus, ale ty ho nenecháš doříct to co chtěl říct.

„Miluju tě. Ano já Y/N miluju Martinuse Gunnarsena." Zašeptáš. Tinus tě chytne za ruku a přitáhne si tě k sobě.

„Taky tě miluju Y/N." Políbí tě. Jenom stojíš a spolupracuješ, ale nechápeš proč? Čím si ho tak okouzlila?

„Já...mám strach." Šeptneš znovu.

„Z čeho?" Zeptá se tě Tinus a obejme tě.

„Jak to bude dál?" Rozbrečíš se a položíš svoji hlavu na jeho rameno.

„Nikdy tě neopustím." Slíbí ti a ty mu věříš...co ti zbívá jiného? Jsi zamilovaná....zamilovaný blázen.

Před odjezdem

Políbíš se s Tinusem. Bude ti moc chybět.

„Miluju tě." Šeptne ti do polibků.

„Nechte toho hrdličky." Zasměje se Mac a obejme tě. Také ho obejmeš, ale pak se zase zavěsíš na Tinuse.

„Miluju tě. Na měsíc a zase zpátky." Šeptneš.

„Já tě miluju přes celý vesmír." Řekne nahlas. Usměješ se a uslyšíš jak si vaši rodiče plánují vaší svatbu.

„To není vtipný mami." Řekneš, ale musíš se smát, jak Gerd-Anne s tvojí mamkou plánují jaké si koupíš šaty.

„My ale řešíme velmi důležitou věc." Řekne Gerd-Anne a všichni před vaším autem se rozesmějí.

„Zlato. Už musíme jet." Řekne tvůj taťka tvé mamce. Všichni se se všemi rozloučíte a pak přejdeš k Tinusovi.

„Miluju tě." Šeptneš a rozbrečíš se.

„Neslyším tě." Zasměje se Tinus.

„MILUJU TĚ MARTINUSI GUNNARSENE!" Zakřičíš přes celé město. Zase se všichni rozesmějí.

„Někdy k nám budete muset přijet Kjelle-Eriku." Řekne tvůj taťka a chlapsky poplácá Kjella-Erika po rameni.

Oči se ti rozzáří, jakmile tu větu uslyšíš.

„Samozřejmě, že prijedeme. Tinus by nám pořád plakal." Řekne legračně Kjell. Všichni se rozesmějete.

„To já bych se nedivila. Přece jenom když zná někoho tak dokonalého jako jsem já." Zasměješ se. Tvoje sestra tě probodne pohledem. Nesnáší když si děláš srandu... nechápe jí no.

„Promiň YSN." Omluvíš se jí. Všichni nastoupíte do auta a ty se pořád líbáš s Tinusem. Nezvládneš to.

„Miluju tě." Řekneš naposledy a pak odjedete...

Trochu rip, co?
Sbohem Tinusi. Xd ne dělám si srandu, jasně že to takhle nezkončí, nebojte 😂😂❤️❤️
~Lucy~

I'm sorry... /FF TyXM&M/  (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat