Část 12

248 23 0
                                    

Přiběhnou k vám dvě blondýny, asi také dvojčata a kluky obejmou. Jen tam tak stojíš na straně a snažíš se poznat, kdo to je.

„Oh, tohle je Lisa, tohle je Y/N." Strčí před tebe jednu z těch dvojčat.

„A tohle je Lena." Řekne Mac a ukáže na druhou. Lena se zamračí a odvrátí od tebe pohled. Lisa tě chytne za ruku a zatřepe s ní.

„Těší mě, Y/N. Leny si nevšímej má špatnou náladu." Šeptne a táhne tě k Adidas botám.

„A vy se s klukama znáte?" Zeptáš se.

„Ano. Minulý rok, jsme s Lenou byli v Norsku a užili jsme si to tam. Akorát pak se začalo psát, že kluky využíváme, ale není to pravda." Šeptne a začne si prohlížet černé boty.

„To mě mrzí." Řekneš a vezmeš do ruky bílé adidas boty.

„V pohodě. Lena má teď špatnou náladu. Nevím vůbec proč." Zamyslí se Lisa.

„Ehm, aha..." Koukneš se do země.

„Ah promiň, ty si Tinusova holka, že??" Zeptá se a usměje se na tebe.

„No...jak se to vezme. Ale jo, chodíme spolu." Řekneš a prohlídneš si další boty.

„Tak to vám přeju. Hrozně se k sobě hodíte." Řekne a pohladí tě po zádech.

„Děkuju Liso." Řekneš.

„Děje se něco?" Zeptá se.

„Jaká je tvoje sestra?"

„No...když si něco umane jen tak se nepustí, ale neboj Tinuse ti nepřebere. Nezapomeň na to, že jsme jen kamarádi." Zasměje se Lisa.

„Toho se bojím."

„Proč?" Vykulí na tebe oči Lisa.

„Jste starší než já, jste hezčí než já, jste i slavnější než já, kdyby kluci chtěli hezké holky tak by měli mít vás." Šeptneš a rozpláčeš se. Lisa si k tobě sedne na židli a obejme tě.

„Něco ti povím. Já ani Lena nemáme o kluky zájem. Jsou pěkný, chytří, to ano, ale já a Lena už někoho máme, takže neměj strach." Zasměje se Lisa.

„Fakt? A koho?" Zeptáš se.

„Naše spolužáky, Thomas je můj kluk a Leny kluk je David."

„Také vám to přeju." Obejmeš jí.

Ještě s Lisou, Macem a Tinusem projdete pár obchodů. Lisa se ti zdá celkem milá a dobře se s ní povídá.

„Hele, já si tady vezmu mojí princeznu. Půjdeme se projít ano?" Zasměje se Martinus a ty kývneš.

Lisa šla hledat Lenu a Mac šel s vámi.

„To jsou prostě goals." Zasměje se Mac, když vás fotí u jezírka.

„Vždyť my víme." Řekne Tinus a ještě víc se do telefonu usměje. Tu fotku snad nikam nedají...

„Je to. Tady." Řekne Mac a podá Tinusovi telefon, Tinus něco naklepe do displeje a pak jdete pro zmrzlinu.

***

„Moc jsem si to užila." Šeptneš. Otevřeš si Instagram a naskočí ti, že tě marcusandmartinus někde označili.

„Proč jste to tam dávali!?" Zeptáš se ostře.

„Chci se chlubit mojí princeznou." Řekne s úsměvem na tváři Martinus.

„Začali mi psát komentáře pod moje fotky....a zprávy..." Šeptneš a začneš si všechno číst.

„Nevšímej si jich, fanoušci jsou někdy bláznivý."

„Ale ne! Koukejte!!!!" Vykřikneš a podáš klukům svůj telefon. Nějaká holka ti napsala, že si namyšlená kráva co chce být jenom slavná.

„V klidu." Řekne Mac a obejme tě. Ty se skrčíš na posteli a doufáš, že to je jenom vtip.

„Mám to smazat?" Zeptá se Tinus a lehne si k tobě.

„Jo...ale...ale stejně to všichni budou pořád řešit." Šeptneš.

„Miluju tě. Jsi moje jediná, navždy jediná, princezna. Kvůly nějaké blbosti bych se s tebou nerozešel neboj."

„A co když si najdeš větší důvod?" Podíváš se na svoje ruce.

„NIKDY, VŽDY budeme ten pár, který nám budou lidé závidět..." Políbí tě Tinus.

„A co, když někoho potkáte na nějakém koncertu?" Šeptneš.

„Tak jí pošlu do háje, s tím že holku mám." Zasměje se a ty se taky usměješ.

„Miluju tě, Martinusi Gunnarsene."

„Miluju tě, Y/N."

„Až na měsíc a zpátky?"

„To se spolehni."

„Pořád mám strach."

„Z čeho?"

„Ze zklamání..."

„Ah tak... slibuju že tě nikdy neopustím, nepodvedu nic."

„Dobře." Kývneš...

I'm sorry... /FF TyXM&M/  (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat