Lisu a Lenu si už viděla a Lisa ti přišla moc sympatická. Jen si vzpomeň co ti řekla.
„No...když si něco umane jen tak se nepustí, ale neboj Tinuse ti nepřebere. Nezapomeň na to, že jsme jen kamarádi." Zasměje se Lisa.
„Toho se bojím."
„Proč?" Vykulí na tebe oči Lisa.
„Jste starší než já, jste hezčí než já, jste i slavnější než já, kdyby kluci chtěli hezké holky tak by měli mít vás." Šeptneš a rozpláčeš se. Lisa si k tobě sedne na židli a obejme tě.
„Něco ti povím. Já ani Lena nemáme o kluky zájem. Jsou pěkný, chytří, to ano, ale já a Lena už někoho máme, takže neměj strach." Zasměje se Lisa.
Jak se to vezme... Co když se Lena se svým přítelem rozejde a co pak? No bum a bude s Tinusem. Pomyslíš si.
Zakroutíš hlavou, abys to odstranila z hlavy. Nad tímhle nechceš přemýšlet.
Stojíš u své postele a pozoruješ oba kluky, kteří se teď hádají, nad tím jakou fotku dají na Instagram.
„A proč ne tuhle?" Ukáže na nějakou Tinus. Nemáš náladu jim do toho zasahovat. Proč se sakra Martinus začervenal? Pomyslíš si.
Protože tě nemiluje. Řekne tvé podvědomí.
Miluje...snad.„Jakou?" Zeptá se tě Martinus a ukáže na Macovým telefonu dvě fotky. Pokrčíš rameny. „Prosím, jakou." Zaškemrá a tak se na fotky podíváš ještě lépe.
„Ta první." Pokrčíš zase rameny.
„Tu druhou." Zaúpí Tinus. Marcus tam stejně přidá první. V hlavě si stále přehráváš váš rozhovor.
Martinusovi se líbila Lisa a Macovi Lena, ale holkám se kluci nelíbili....a... Přemýšlíš.
„Děje se něco?" Přitáhne si tě Tinus do objetí. Co, když takhle chtěl objímat Lisu? Při tomhle se ti nahrnou do očí slzy. Vše je v pořádku....
„Ne všechno je oukej." Vysoukáš ze sebe úsměv.
„Ehm...nekecej." Políbí tě Martinus.
Jak to pozná, ne?„Všechno je v naprostým pořádku." Uchechtneš se.
„Fajn...stejně ti nevěřím, ale budu dělat, že jo." Proplete si s tebou Tinus prsty.
„Miluju tě, Martinusi." Šeptneš. Tohle mu říkáš často, ale je to pravda.
„Já tebe víc." Usměje se. Při každém jeho pohledu se ti podlomí kolena. Chceš ho mít po boku každý den. Ne jenom, když má čas.
„Jenom mám strach..." Povzdechneš si. Kolik holek se za ním za den otočí...? Hodně.
„Vím z čeho. A taky vím, že se nemáš čeho bát. Všechno se vyřeší. Bude to normální vztah na dálku." Usměje se na tebe.
„Nebude...já jenom....co když někoho potkáš? Nebo co, když někoho potkám já?" Řekneš. Bojíš se. Máš strach.
„Neboj. Já se jen tak nezamiluju." Zasměje se Tinus.
„To nikdy nevíš. Co když ano?"
ČTEŠ
I'm sorry... /FF TyXM&M/ (Dokončeno)
FanficTyXM&M... „Miluju tě, Martinusi Gunnarsene." „Miluju tě, Y/N." „Až na měsíc a zpátky?" „To se spolehni." „Pořád mám strach." „Z čeho?" „Ze zklamání..." „Z čeho?" „Já ani nevím." „Nikdy bych tě nepovedl, neboj." „A co, když já? Bydlíme od se...