Cast 11

263 20 2
                                    

Týden uteče jako voda a ty se chystáš na letiště. Jiní lidé by to asi brali jako nádherný den, uvidíš svého kluka, kterého moc miluješ, ale tvůj strach se každou minutou zvětšuje. Co když si někoho našel? Ptáš se sama sebe. Bolí to...

„Let 234 z Norska právě přistál." Zahlásí někdo do mikrofonu a tobě se zatočí hlava.

„Y/N...zachvilku příjdou, jsi připravená?" Zeptá se tě YSN.

„Ne..jo..ne...nevím." Šeptneš. Usměje se na tebe a chytne tě za ruku.

„Jsi má velká sestra a já tě mám ráda. Moc se k sobě s Tinusem hodíte, to ano, ale nevěřím mu. Nevím jak ty, ale mám strach že se něco stane..." Falešně se na tebe usměje. Pohladíš jí po vlasech.

„Neboj. Já to zvládnu." Obejmeš jí a pak jdete ještě za rodiči. Stojí tam vedle sebe a povídají si.

„Hele...kluci tady budou týden. Máte něco v plánu?" Zeptáš se jich.

„Napadlo nás, že bychom mohli navštívit zoo a jít do kina." Usměje se mamka a chytne tě za ruku.

„Na jaký film?" Rozzáří se tvé sestře oči.

„Nějaký romantický, pro naše dvě hrdličky." Zasměje se táta. Jenom protočíš očima, ale ignoruješ to. Aspoň ho mají rádi. Pomyslíš si.

„Y/N!!!!!!! ZLATO!" Vykřikne někdo, ale čas na to se otočit nemáš, protože tě někdo shodí.

„Co jsem komu udělala." Zasměješ se.

„Kromě toho, že si okouzlila nejlepšího člověka na zemi, tak...no vlastně kromě toho nic no." Pohladí tě po vlasech.

„Miluju tě." Šeptneš a slzy, které se ti začnou kutálet po tvářích nedokážeš zastavit.

„Neplakej, princezno." Tinus se zvedne a ihned si tě vezme do náruče.

„Nechápu, jak to dělá, proč má holku a já ne?" Zeptá se Mac. Společně se zasmějete a ty ho obejmeš.

„Je prostě dokonalý." Řekne Tinus. Mac si s ním plácne.

„Vždyť sám Tinus říkal, jak lépe zpívám a mám lepší vkus na oblečení. Pořád to nechápu." Zakroutí hlavou Marcus.

„Kam teď půjdeme?" Zeptá se Gerd-Anne tvoji mamky.

„Mohli bychom jít nakupovat." Řekne mamka a podívá se na tebe, Tinuse a Maca. Všichni přikývnete a tak se vydáte k autu.

Kjell-Erik s tvým tátou a tvojí ségrou jeli ještě něco zařídit, takže jedete jenom vy tři a mamky.

Gerd-Anne se po cestě baví s tvojí mamkou a smějí se společně vtipům, které jim říká Mac. Ty odpočíváš na Tinusově rameni a spokojeně oddychuješ. Tak moc ti chyběl.

„Chcete jet ještě dál, nebo se chcete podívat tady?" Zeptá se tvoje mamka. Zastavíte u jednoho z největších centrum tady v Praze. S klukama kývnete.

Mamka zaparkuje a společně s Gerd se vydají jít nakupovat něco pro Emmu a tvojí sestru. Ty, Tinus a Mac jdete nejdřív do obchodu Adidas.

„Kluci!" Vykřikne někdo na Maca a Tinuse. Lekneš se a hned se otočíš. Kdo to sakra je?!

I'm sorry... /FF TyXM&M/  (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat