Po tom, co si se uklidnila a vybrečela asi 10tun slz jsi se rozhodla udělat večeři.
„Já chci taco." Řekne Mac i Tinus najednou. Protočíš očima.
„Je pátek. Vždycky máme v pátek taco..." Vysvětlí ti Mac.
„No, tady nejsme v Norsku, taco tady nevedeme." Zasměješ se.
„A co teda bude?" Zeptá se Tinus.
„Pizza." Pokrčíš rameny. Kluci si povzdechnou, ale kývnou.
Jdeš tedy do kuchyně a tam si začneš vyndávat potřebné věci na pizzu Hawaii.
„Nechceš pomoc?" Zeptá se Tinus a zezadu tě obejme kolem pasu. „Fuj, proč Hawaii?"
„Když bychom my dva byli v kuchyni, tak by to tady začalo na 100% hořet. Teď to je jenom 50%. Tobě nechutná?" Zasměješ se a Tinus s tebou.
„A můžu se aspoň dívat? S Macem nesnášíme ananas na pizze." Zeptá se a udělá psí oči.
„Jasně, sedni si sem." Ukážeš na židli blízko linky. Do mrazáku hodíš Hawaii, na kterou si měla hroznou chuť a vytáhneš normální šuknovou. „Bude šunková."
„Fajn." Tinus se posadí a začne tě s chutí pozorovat.
***
„Tady to je." Postavíš talíř s pizzou na stůl před kluky.
„Šunková! Yes..." Vykřikne Mac a hned si vezme dva kousky na svůj talíř.
„Mac miluje ananas, ale na pizze mu nechutná." Zasměje se Tinus.
„A ty máš rád co?" Zeptáš se ho a také si vezmeš kousek na svůj talíř.
„Banán." Pokrčí rameny Martinus.
„Příště to bude banánová pizza pane." Zasměješ se.
„Dobře madam." A teď se rozesmějete všichni.
„Chutná?" Zeptáš se kluků a oni se na tebe podívají. Mac už dojídá třetí kus.
„Je to moc dobré." Řekne Tinus a Mac jen přikývne, protože má plnou pusu pizzy.
„Tak to jsem ráda." Usměješ se a zapneš televizi.
„Jé, jaká to náhoda." Zasměješ se, když najedeš na novu a na ní zrovna dávají IT.„Přepni to." Řekne Mac a začne se chechtat.
„Dobře, dobře." Dáš tam teda óčko, kde zrovna hraje playlist, plný písniček od kluků. „A zrovna First kiss, co?" Chytneš Tinuse za ruku a usměješ se na něj.
„Ne! Já bych se rád najedl, lidi." Řekne Mac a rychle začne dojídat svojí část pizzy.
„Až si ty najdeš holku, tak taky nebudu mít kecy." Praští ho Tinus do ramene.
„No jasně, hlavně si z toho dělej srandu, že ty holku máš a já to chytřejší, krásnější, lepší a dokonalejší dvojče nikoho nemám."
„Pro mě je Tini nejdokonalejší a nejkrásnější, nic proti Macu."
„Já chápu, ale tak ať toho nechá." Zasměje se Mac.
„Martinusi..." Šeptneš.
„Fajn, promiň brácha."
„Takhle se mi to líbí." Zasměješ se a pohladíš Martinuse po vlasech.
„Co budeme dělat teď?" Zeptá se Mac po večeři.
„Nevím...nechcete se jít projít?" Zeptáš se jich. Oba kývnou a tak se jdete připravit.
„Kam půjdeme?" Zeptá se Tinus.
„Do parku." Usměješ se.
„Těším se." Chytne tě Martinus za ruku.
„Miluju tě." Šeptneš.
„Nechte toho." Uchechtne se Mac a vyžene vás ze dveří.
Kluci jdou, jako vždycky s kapucemi přez hlavu, zatímco ty si v klidu našlapuješ jako kdybys šla sama. Tak to kluci jsou tady známější. Pomyslíš si.
„Je to tady hezké." Řekne Martinus a rozhlédne se kolem sebe. Stojíte před parkem. Tedy, on to vlastně ani park není. Je to plocha porostlá trávou, stromy a také menšími kopci.
„Jé koukej!" Ukáže Mac na paní s třemi pejsky.
„Já chci taky psa." Povzdechne si Marcus.„Třeba ho mít budeš." Zasměješ se a propleteš si s Tinusem prsty.
„Venčil by ho Tinus, já bych se s ním jenom mazlil a chlubil." Zasměje se Marcus.
„Co?! Proč já?" Zaúpí tvůj milovaný Martinus.
„Klid." Šeptneš. „Marcusi? Jak to máš vlastně s Lenou?" Zeptáš se a pohled přemístíš na Maca.
„Ehm, co? Mě se Lena ani nelíbí." Uchechtne se. Aha? A kdo teda? Pomyslíš si.
„Já myslel, že Lisa." Zasměje se Tinus.
„Ta se líbila tobě ne? Samozřejmě dříve." Uchechtne se Mac.
„Ehm...no, jako líbila no." Začervená se Martinus.
„Jsem tady taky..." Povzdechneš si. Mrzí tě to, ale je to tak. Přece se mu taky mohl líbit někdo jiný, kolik kluků se líbilo tobě, přece.
„Och, promiň." Zašeptá Mac.
„V pohodě." Vše je v naprostým pořádku. Pomyslíš si. Lisa a Lena jsou krásné, chytré, slavné, bohaté a dokonalé. Sakra...
ČTEŠ
I'm sorry... /FF TyXM&M/ (Dokončeno)
FanfictionTyXM&M... „Miluju tě, Martinusi Gunnarsene." „Miluju tě, Y/N." „Až na měsíc a zpátky?" „To se spolehni." „Pořád mám strach." „Z čeho?" „Ze zklamání..." „Z čeho?" „Já ani nevím." „Nikdy bych tě nepovedl, neboj." „A co, když já? Bydlíme od se...