Bu hayatta ne kadar çok iyiysen o kadar düşmanın çoktur.
İşte bunlardan biride iplik fabrikasında çalışan patronu cimri olan Yusuf adındaki genç; yine sabahın o soğuğunda işe gitmek için hazırlandı.Kahvaltısını yapmak için mutfağa gitti. Biraz kahvaltı yaptıktan sonra paltosunu alıp o soğuk havada dışarı çıktı. Nasıl olsa işe gidecekti zaten. Otobüs durağına yaklaştığında üşüyen bir çocuk gördü. Ona yardım edecek ama işe geç kalmayı da göze alacaktı ayrıca namussuz olan patronunun da kızmasını göze alacaktı.Yusuf 1-2 dakika düşündükten sonra o üşüyen çocuğa yardım etmeye karar verdi. Onu az ileride olan Cafeye götürdü.Çocuk kahvaltı yaptıktan sonra Cafe'den çıktı. Yusuf da tekrar işe gitmek otobüs durağına gitti. otobüse bindi ve işyeri'nin önünde indi. Ama işyerine giderken koşarak gitti. Evet Yusuf işe geç kalmıştı ama iyilik yaptı diye geç kaldı. İşyerine girer girmez güvenlikçi ''patron seni odasında bekliyor.''dedi.Yusuf bir an olsun korkmuştu.Ağır adımlarla patronun odasına doğru gitti.Kapıyı çaldı ve içerden ağır bir ses tonuyla ''gir'' sesi geldi. Yusuf korkmuştu patron ne yapacak diye ve cesaretini toplayıp içeri girdi. Patron'' oturabilirsin ''dedi. Yusuf da patronun önündeki koltukların birine oturdu. Patron '' ne oldu niye geç kaldın.'' , Yusuf '' yolda üşüyen çocuk görmüştüm ona yardım ettim efendim.'' dedi. Patron Yusuf'a sert bir şekilde bakarak '' bu işyeri'nin kurallarını öğrenemediysen arkadaşların sana öğretsin.'' dedi. Yusuf da ''tamam.'' deyip odadan tam çıkacakken Patron ona ''hangi çocuk diye?'' sordu. Yusuf '' bilmiyorum.'' diyerek patrona cevap verdi. Patron '' tamam o zaman gidebilirsin'' dedi. Yusuf tedirgin bir şekilde odadan çıktı. ve arkadaşlarının yanına giderek hemen işe koyuldu.Patron 2 dakika sonra yanına korumasını çağırarak '' Yusuf'un mahallesinde fakir çocuk varmış ne yapacağını biliyorsun.'' korumada '' evet '' diyerek karşılık verdi. Ve akşam oldu Yusuf eve gitmek için fabrikadan dışarı çıktı ve otobüs durağına doğru ilerledi. Otobüsü Yusuf durağa gelmeden oradaydı. Yusuf koşarak otobüse yetişmeye çalıştı ama zor bela otobüse yetişti. Otobüs evin önüne geldiğinde yusuf otobüsten indi. evine doğru ilerledi ve kapıyı açtı. içeri girer girmez mutfağa girip yemeğini hazırlarken kapı çaldı. Yusuf kapıyı açtığında karşısında polisleri buldu. Yusuf şaşkınlık duydu.Yusuf ''ne oldu memur bey '' polisler '' Yusuf A. adında biri oturuyormuş bu evde '' Yusuf '' buyrun benim'' polisler'' bizle karakola kadar gelmelisiniz.'' Yusuf ''niye?'' diye sordu. Polisler ''az önce patronunuzun ölü bedenine ulaştık onun için sizin ifadenizi alcağız.'' Yusuf paltosunu giyip polislerle bilikte karakola gitti.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silahın Ucunda
Gizem / Gerilim'Silahın ucundaki her kimse ölümü tadacaktır...' Mehmet Talha Çiçekçioğlu