Szeptember 1. Év nyitó
Szokásossan elaludtam így befutottam a fürdőbe és gyorsan lezuhanyoztam felkentem egy kis sminket majd a szekrényemhez mentem felvettem az egyen ruhát és elindultam az évnyitóra. 10 perc múlva oda is értem befutottam az osztalyterembe és láttam hogy egy új osztálytársunk van meg hozzá fiú,aki eszméletlen helyes, ezért azonnal bevették a "menő fiúk" közé. Az igazgató magyarázott az új diakokról meg az új szabályokról 1 órával később befejezte hál istennek. Indultam az udvara, mert még volt egy óránk csak szünet volt. Ki mentem és meg láttam egy 12-es srácot,aki helyes és szexi volt,de nagyon. Azonnal bele szeretem és kellet nekem!!! Ezt Aleval megis beszéltük,hogy ő az enyém! Ale kinézte magának az új fiú az osztályba. Oda mentem a 12-es fiúhoz,hogy megkérdezzem,hogy hívják és miért jött ide.
-Szia Pie vagyok!-mondtam izgatottan,mert olyan jó illata is van és ahw
-Szia Dave- szólt hozzám mély hangján😍
-Most költoztettek ide?
-Igen, apám megismerkedett egy nővel és valószinű hozzájuk fogunk költözni pár hónap múlva.-lepődtem meg,mert anya is most ismerkedett meg egy férfival igaz én meg nem tudok semmi csak a telefonjat láttam hogy irt neki egy kincsem nevű ember.
-Ohh értem. Nekem most mennem kell majd beszelünk,szia
-Oke.Szia-mondta olyan szexi hangon,hogy jobban bele szerettem. De elhatároztam nen fogok nyomulni majd ha akar tőlem valamit keress ha nem akkor nem azért remelém keres akkor még nem tudtam milesz. 2 óra múlva már otthon voltam és ettem a müzlimet. Megettem,felmentem a szobamba és bekapcsoltam a gépemet 22 új ismerő jelölés
-Ezzek biztos az újjak-gondoltam magamba. Megnéztem köztük volt-e Dave és igeeen ott van BEJELÖLT ez biztos jót jelent nála. Mindenkit vissza igazoltam. Pár perc múlva jött egy üzenet ez ált benne:"Szia ma gyönyörű voltal az iskolába drága." Megilyedtem ki lehet ez? Nem irtam vissza neki nem mertem nem vagyok fostos de ezért ettől megilyedtem. Gondolkoztam ki lehet az egy pityegés zökentett ki a gondolkozásból. Neels irt nem tudom ki ő de vissza irtam neki.
-Szia Pie. Hogy vagy?
-Szia Neels. Jól,köszi te? Megtudhatom kivagy? Honnan ismerlek?-pár perc múlva írt vissza csak.
-Én is jól. Most jöttem a suliba és nem ismerek senkit csak téged. Nem emlekszel rám?
MI?? Nem ismerhet de ha még is mért nem tudom kiaz?
-Nem emlékszem. Kéne?
-Igen kéne!:(
-Sajnalom nem tudom. Mondj valami olyat, amitől kéne emlekeznem.
-Egy buliba találkoztunk majdnem lefeküdtünk...
-Te vagy az? Nemár bocsi már tudom kivagy. Nagyon rég beszéltünk:))
-Igen és most végre meg találtalak!:)
-Te kerestél engem?
-Persze mióta elmentél!
-De cuki vagy. Most mennem kell majd még beszélünk. Szioo
-Oke. SziaSziasztok itt az első rész!
Remélem tetszik:)
YOU ARE READING
Anyám új palija és a fia
RomanceKisvárosban élek az anyukámmal. Vagyis mostmár a mostohaapámmal és a mosthabátyammal! 17 éves vagyok! Imádom a kutyákat és a lovakat.