-Ne ordíts!-nagyon meg ilyedtem ott állt mögöttem
-Baszkiii megilyesztettel!-ütök játékból a mellkasára, de ő vissza üt a seggemre.
-Neharagudj-bújik oda hozzám egy pusziért a legcukibb mosolyával.Megadtam neki azt az egy puszit.
-Na szóval mit csinálunk ma?-kérdezett vissza. Én addig elzártam a vizet és felültem a konyha pultra.
-Menjünk el vásárolni.-mondtam vigyorogva mert tudtam hogy 20% van rá, hogy eljön velem.
-Ahjj nemáár-hisztizett
-Kérlek!!
-Jó,de csak akkor ha veszünk fehérneműt is!-mondta határozottan perverz mosollyal.
Pár perccel később már nem volt annyira kedven menni,mert elkeztünk filmet nézni és bepúnyadtunk. Így nem megyünk.
Pityeg a telefonom. Neels irt!
-Szia nem kerestél múltkor
-Szia bocsánat elfelejtettem
-Találkozni tudnánk?
Huha mit irjak neki vissza. Ez csak egy laza találkozó mi bajom lehet?
-Persze mikor? hol?
-14-kor a sulinál?
Ránézten az órára és 12:56-ott mutat.
-Oké ott leszek.
Ezzel fel is mentem készülődni, hogy időbe elkészüljek.
————————————————————————
Dave szemszöge
Legjobb estém volt azzal, akit mindennél többet ér és SZERETEM. Reggel filmet néztünk egyszer csak pityeg a telefonja,ha jól olvastam Neelssel találkozik, nem tudom nem biztos csak fél szemmel látam. Lerakja a telefonját és felpattan. Lement a szobájaba,de a telefonját itt hagyta! Bele nézek? Vagy ne? Vagy mit csináljak ilyenkor? Kérdezzek rá? Bele néztem. Azta sok fiúval beszél! Erről lesz pár szavam majd nem is most! Felmentem a szobájába a szokottnál jobban kiöltözött.
-Miért beszélsz ennyi fiúval? Ki az a Neels?mondtam kicsit felemelte hangon majd felém fordult félenk arccal.
-Nem beszélek sok fiúkkal. Neels meg egy kiskori barátom,aki most talált meg és találkozunk mindjár.-mondta kicsit félve
-Tudom,hogy beszelsz fiúkkal,de akkor beszélj velük. Rám többet ne számíts!-mondtam idegesen és ott hagytam a szobába. Most nagyon felidegesitett. Még tagadja is,hogy nem beszél fiúkkal. Ezt nem hiszem el. Miért csinalja ezt? Mire jó neki? Ezzekhez hasonlító kérdés kavargott a fejembe. Gondolkozásomat az ajtó nyilás zavarta meg.
-Majd jövök vacsorára itthon leszek-bezárodott az ajtó.
-Szia nincsen kedved át jönni hozzám huncutkodni?
-Szia de van!
-Szüz vagy?
-Dehogy
-Akkor siess
Ha ő így játszik én is így fogok még hozzá Helennel,aki a legjobb barátnője volt idáig,mert most megdugom és ugy is e-miatt össze fognak veszni ismerem én az ilyen "tini barátságokat".Sziasztok! Itt lenne a 8.rész. Remélem tetszik. Az lenne a kérdésem,hogy legyen -e még ilyen más szemszögéból? MINDENKINEK BOLDOG NYUSZIT!!!❤️
YOU ARE READING
Anyám új palija és a fia
RomanceKisvárosban élek az anyukámmal. Vagyis mostmár a mostohaapámmal és a mosthabátyammal! 17 éves vagyok! Imádom a kutyákat és a lovakat.