-Persze mióta elmentél!
-De cuki vagy. Most mennem kell majd még beszélünk. Szioo
-Oke. Szia
Elmentem és engedtem egy forró vízet a kádba gyertyával és habbal. IMADOK ÍGY FÜRDENI!!! Levetkőztem lemostam a sminkem és beültem a kádba instagramra posztolttam a napomba azt ,hogy hogy nézz ki. Mivel szeretek így fotózni nagyon jó kép lett.
-Kicsim letudsz jönni?-kiabált anya fel az emeletre.
-Várj pont fürdök-orditottam vissza
-De ez most fontos 5 perced van,hogy le gyere.!-mondta határozottan
-Jó megyek!-nem hiszem el,hogy egyszer akarok egy évbe így fürdeni akkor sem hagyák!
Törölközőt tekertem magamra és lefutottam,hogy minnél előbb vissza tudjak ülni a kádba. Ám erre nem számítottam,hogy anya nem egyedül van még hozza itt van Dave is . VÁRJ MI??? DAVE MIT KERESS ITT??? A legrosszabb,hogy alig ismerem és így lát!!
-Öhmm-ezzel felrohantam a szobamba,felöltoztem felraktam egy gyors sminket és vissza mentem.
-Sziasztok bocsanat az előbbi ért.-szégyeltem magam.:(
-Szia-hangzott a két férfi szájaból
-Kicsim ő itt Matt a lehendő mostoha apád és ő Dave a mostoha bátyád.-nane most ez szivat pont Dave a bátyám:((((
-Értem én Pie vagyok- majdnem elsirtam magam és ezt szerintem Dave is észre vette,mert oda jött hozzám mikor anyáék ki mentek a konyhaba vacsorát csinalni.
-Mi a baj?-aggodott Dave
-Mi lenne? Semmi.-probaltam egy mosolyt helyezni arcomra de nem sikerült annyira.
-Láttom,hogy bánt valami!-mondta és közelebb hajolt hozzám. Lehet,hogy túl közel,mert kirázott a hideg.
-Miért vagy velem ilyen kedves?
-Mert...a batyad vagyok-zavarba jött látszott rajta. De ilyenkor olyan cukiiiii és ahogy elpirul még jobban bele szeredtem NEM EZ NEM LEHET Ő A BÁTYÁM!!!!!!
-Hazudsz!-ezzel én is közelebb hajoltam és leneztem középre és meglepődtem ,mert elkezdett emelkedni egyre jobban.
-Öhmm-néztem vissza rá zavartan.
-Mit nézzel ennyire?
-Semmit-vágtam rá de szerintem nem hitte el sőt biztos.Itt lenne a 2.rész remélem tetszik! Tudom,hogy szar de meg kezdő vayok bocsánat!😓
YOU ARE READING
Anyám új palija és a fia
RomanceKisvárosban élek az anyukámmal. Vagyis mostmár a mostohaapámmal és a mosthabátyammal! 17 éves vagyok! Imádom a kutyákat és a lovakat.