18.rész

4.7K 129 1
                                    

Dave befutott a szomába mert elaludtunk mert 5-kor indultunk volna és már 8 óra.
-Lányok már három órája úton kéne lennünk!!
-Baszki-mondtuk egyszerre álmosan Alevel.
Elkeztünk öltözni mikor kész voltunk Dave már mindent bepakolt a kocsiba. Elköszöntünk anyáéktól és mentünk a többiek ért. Én ültem elől, aminek lesz majd következménye is de ne szaladjunk ennyire elöre! Mikor mindenkit felszedtunk indulhatunk Hovátba.
-Dave rakhatok zenét?-Alex megszólalt ez már rég rossz.
-Persze!-bekapcsolta a hangszórót és indult is a zene, de valami borzalmas volt!
-Add ide egy kicsit!-Ale nem birta ezt a szart és rakott egy nagyon jó zenét amit mindenki ismer és énekelt mindenki így telt el a 6 órás utunk. De volt mikor mindenkinaludt csak Dave meg én nem!
-Eljött az én időm-gondoltam magamba, de Dave meg elözőtt ő gyorsabban kapcsolt hogy alszanak. Megfogta a combom és egyre feljebb húzta a kezét mikor a nőieséggemhoz ért lágyan és lassan kezdte simogatni. De mikor nyúltam volna a lábához hallotuk,hogy beszélgetnek mögöttünk így ő levette a kezét rólam. Megáltunk egy pihenőnél mert mindenki nyújtozkodni akart. Ekkor megbeszéltük hogy Alex ül elöre én meg leghátra a helyére James és Ryon közé. Ebból baj lesz ugyan is mint kiderült tetszek Jamesnak. Újra utnak indultunk! Nagyon jót beszeltem a két sráccal, de elaludtam James vállán.
——————————————————
Ide értünk!!
Dave szuros tekintettel nézet rám ezzek szerint látta hogy alszok Jamesen...
Sziasztok itt a 18.rész! Remélem tetszik ma még lehet hozzom a következő részt! Most reggel sok időm volt így gondoltam meg írom ezt a részt. Ha akartok többet meg tudni rólam akkor kérdezzetek itt kommentbe és válaszolok rájuk!❤️
Szeretlek titeket  egy boldogság van az életembe azok ti vagytok. Köszönöm❤️❤️

Anyám új palija és a fiaWhere stories live. Discover now