4.rész

8.7K 228 3
                                    

-Ki mástól? Te vagy elöttem mesztelenül.-ez után megcsókolt bal kezét az arcomra helyezte a balt pedig a nyakamra onnan csúsztatta egész a mellemig. Hogy segitsek neki kiszáltam a kádba és a jobb kezemmel a hasát  keztem simogatni a ballal a nyakát karoltam át.
A jobb kezemet elkeztem lefele csúsztatni,de nem mentem le odáig.
-Dave éééénnn neeem álok készenrá!- és hátra léptem egy lépés és törülköző vettem magam elé.
-Szüz vagy még?-kérdezte meglepő fejjel
-Igen,miért mit gondoltál?-közel voltam hogy nyakon vágjam!
-Hát azt hogy már nem vagy az,de mivel tudom ezért türelmesebb és tiszteségesebben fogok veled viselkedni!-mondta olyan cuki mosollyan és azzal a kék szemmel,azt hittem ott helyben meghalok.
2 héttel később anyáék elutaztak az őszi szünetbe így miénk Davevel a ház.
Csöngetnek én a konyhába pakolok Dave a fürdöt foglalta be már vagy egy órája.
-Nyitom-oditottam és kinyitottam. Alex volt az,Dave egyik haverja. Dave rohan le az emeletről.
-Pie amugy hivtam pár embert iszogatni. Neked is hivtam lányokat!-mondta remélve, hogy nem akadok ki. Erre a mondatra Ale ugrikbe az ajtó úgy,mint aki haza jött. Hát igen ő neki ez a második otthona lassan többet van itt,mint otthon. Már a testvérem!
-PIEEE-ugrott a nyakamba.
-Neked is szia.
-Sziasztok,akkor mit iszunk ma?-kérdezte érdeklödve.
-Ami van!- mondta Dave
Én gyorsan felmentem és felvettem egy dögös kivágott ruhát. MA MEGHÓDÍTOOM! 👈ezzel a szöveggel keztünk inni már mindenki itt volt:Ale,Luca,Lisa,Helen ezzek lányok közül fiuk:Alex,Bálint,James,Mark,Ryan. Dave kitalatta,hogy játszunk 18+-os felelsz vagy merszet.
-Most az enyem leszel Dave!-gondoltam
Először Lisától kérdezik:
Felelsz vagy mersz?-kérdezte James. Tudni kell a "párokat" azaz kitetszik kinek:
1.Lisának James
2.Alének Mark
3.Lucának Ryan
4.Helennek Dave,de tetszik neki Alex is.
-Merek!-maga biztosan jelentette ki Lisa.
-Jó. Vilats!-ezzel Lisának lekonyult a szája,de végül muszály volt így meg csinalta. Annyit lehetett hallani a fiuktól,hogy Wow meg aztaa de hát nem meglepő Lisa nem panaszkodhat.
Rám jött a következő. Úgy játszotuk,higy akitól kérdeztünk azt kérdezz a következőtől.
-Felelsz vagy mersz?-kérdezi Lisa
-Merek!-mondtam Lisára nézek ő meg vigyorog,mint a tejbe tök. Én már ereztem,hogy  vagy Davevel kell csinalnom valamit vagy más fiuval,hogy féltékeny legyen.
-1 percig stripdizelj Alexnek.
Megcsinaltam utána rá néztem Davere,akin látszik,hogy szég bassza az ideg. Alexnek ki mondottan tetszet,mert amikor az ölébe ültem a végen éreztem,hogy fel áll neki.
-Felelsz vagy mersz?-én kérdeztem Marktól
-Merek!
-Smárold le Alét.- Ale rám nézz és eloirul mikor egyre közelebb ér hozzá Mark. Lesmarolta.
-Felelsz vagy mersz?-Mark kérdezte migint tőlem.
-Merek!
-10 percig menj be Davevel egy szobába.
-De Dave a tesom
-Csak mostohabátyád vagyis még nem az mert nem házasok a szülök!
-Jó,menjünk gyere!
Bementünk

Sziasztok itt lenne a 4. rész is.
Remelem tetszik hamarosan jön a következő rész.
Puszilom azokat ,akik olvassák😘❤️

Anyám új palija és a fiaWhere stories live. Discover now