7.rész

7.8K 187 4
                                    

-Én féélleeeek-mondtam szégyelve magam
-Nem kell félj ha nem álsz készen akkor várok rád,de együtt aludni aludhatunk nem?
-Persze annak nagyon örülnék!!
Lefürődtem nem birtam anélkül elaludni persze Davet nem zavarta,hogy nem fürdőt . Befeküdtem Dave mellé az ágyamba. Ő erre felkélt és magához húzott és át ölelett így aludtunk el. ÉLETEM LEGJOBB ESTÉJE VOLT, még ha nem is feküdtünk le így is tökéletes. Nem minden a szexről szól ő már ezzek szerint nincsen abba,hogy folyamatosan csak a szex és semmi más.
————————————————————————-Jó reggelt-jött be Ale,aki mivel alig ivott jól volt én és Dave nem voltunk túl jól. Dave vissza aludt este 5 körül kelt fel akkor már ő is jól volt. Én is jól voltam már mert vettem be gyógyszert az gyorsan elmúlasztotta. Ale haza ment ebéd után,anyáék csak holnap  jönnek haza van még egy napunk.
-Dave csinalni kéne valamit!!-odítottam fel mosogatás közben remélve,hogy halja bár nem hiszem mert ha ő alszik akkor olyan,mint a medve téli álim közben csak 100000x aranyosabb Dave.
-Ne ordíts!-nagyon meg ilyedtem ott állt mögöttem
-Baszkiii megilyesztettel!-ütök játékból a mellkasára, de ő vissza üt a seggemre.

Sziasztok ez ilyen nagyon rövid rész, de igérem legközelebb hosszabb lesz sokkal!!

Anyám új palija és a fiaWhere stories live. Discover now