-Ne nézz hülyének!
-Menjünk fel! Gyere
Felmentünk és minden részletesen elmeséltem neki.
Ki öntottem a szivem Alenak majd el készültünk le mentünk enni,ahol Davevel futottunk össze.
-Mit kértek lányok?
-Én töled semmit! Ale mit kérsz?
Arra jutottunk,hogy mielött elmegyünk rendeünk egy pizzát. Csengetnek Dave ment nyitni így ő fizete. Ez a minimum!
-Kössz
-Nincs mit. Tudunk beszélni?
-Nincsen mit megbeszélnünk!
-De rohadtul van
-Mit beszéljünk arról,hogy ha nem megyekbe a szobádba akkor meg is dugod Helent. Ne nézz hülyének!
-De ez nem így van!!!-probálta magaf védni Dave,de én ott hagytam és mentem a nappaliba Alehez. Megettük a pizzat és indultunk.
-Hát ti hova mentek?
-Semmi közöd hozzá drága bátyuskám
-De van,nincsenek itthon anyáék így én figyelek rád drága hugicam-vág vissza
-Anyáék tudjak hova megyek ne izgulj-hát ez nem jött be neki
-Szia Dave-köszönt Ale és kiment
-Szia bátyuskám
-Sziasztok ezért még számolunk Pie-kiabált utánunk. Egyre meszebb értünk a kaputól,de meghallom hogy Dave alig halhatóan,de folyamatosan azt ismeteli, hogy hiba volt sajnálom. Hatalmas kő esett le a szivemről szívem szerint nem mennek sehova és a nyakába ugranék most azonnal de ezt nem tehetem! Vagy mégis?
-Ale! Én nem megyek bocsi. Jó szorakozást!
Elindultam futva vissza felé úgy éreztem magam mint egy romantikus filmebe👅
-Dave!! Beszéljünk
Erre a mondatomra megjelent az ajtóba Dave.
-Pie ne haragudj. Nem így akartam csak elmentél és vissza akartam vágni:(
-Csókolj meg!-végig se mondtam de már nyelveink táncot jártak egymással.Sziasztok itt a 11.rész remélem tetszik remélem most már többet tudok irni nektek már 300+ olvasom van😍❤️ Szeretlek titeket!!
YOU ARE READING
Anyám új palija és a fia
RomanceKisvárosban élek az anyukámmal. Vagyis mostmár a mostohaapámmal és a mosthabátyammal! 17 éves vagyok! Imádom a kutyákat és a lovakat.