6.rész

8.2K 207 3
                                    

Sziasztok itt a 6.rész is vigyázat lesz benne 18+-os rész!!

-De ezt beszeléljetek meg!- egy puszit adott a homlokomra és kiment.
Leült mellém az ágyra.
Kezét a derekamra helyezte az éríntésétől kirázz a hideg,amit észre is vesz.
-Figyelj én sajnalom...-mondta majd tekintete a padlóra szegeződik. Ettől megint elsirtam magam.
-Ne sírj!-parancsolt rám.Megilyedtem.
-Nem akarlak sírni látni jobban tetszel ha mosolyogsz-ettől nagyon megnyugodtam.
-Tetszek neked?-döbentem rá nem tetszethetek neki ő neki Helen kell nem én!-Én ugy tudom neked Helen kell!
-Dehogy kell tök csúnya te 1000-szer szebb vagy mint ő!! Kellesz nekem!
-Dave ez nem szabad!!
- Nem érdekel! KELLESZ!
-Te is nekem-egymásnak estünk! A csókjától már a mennybe voltam!
Kopogás zavart meg minket!
-Hahó gyertek le játszunk tovább!
-Megyünk-kiabált ki Dave
-Este itt alszok folytatjuk majd egy puszit kaptam és kiment.Utána mentem és játszottunk tovább.
————————————————————————
Már mindenki elment Ale a kanapén elaludt,de őt nem keltettem fel.
Felmentem levetkőztem be feküdtem.
-Megjöttem-bejött Dave én felültem és a takaró az ölembe hullot. Dave szemei lejjebb csúsztak mint az arcom nem tudtam mit néz hiszen pizsama volt rajtam vagyis azt hittem. Lenéztem és fullmesztelen voltam egy bugyi takart el.
-Gyönyörű vagy. Szebb mint az képzeltem!
Közelebb jött és felém tornyosult.
-Készen álsz?
-Mire?
-Szüz vagy nem?
-De
-Add nekem!-nem vártam meg a válaszom megcsókolt majd pár perccel később át tért a nyakamra,amit szivni kezdett és csókolgatta.
-Dave éénn..-dadogtam
-Én féélleeeek-mondtam szégyelve magam
-Nem kell félj ha nem álsz készen akkor várok rád,de együtt aludni aludhatunk nem?
-Persze annak nagyon örülnék!!

Sziasztok még sincsen annyi 18+ majd később Pie nem érezte hogy menne neki de eljön az idő és meg történik!!❤️❤️

Anyám új palija és a fiaWhere stories live. Discover now