-De Dave a tesom
-Csak mostohabátyád vagyis még nem az mert nem házasok a szülök!
-Jó,menjünk gyere!
Bementünk
-Mivolt ez Alexxal?-nézett rám dühösen
-Semmi csak megcsinaltam a feladatom.-mondtam majd közelebb léptem ,de ő hátra lépet.
-Nem akarok semmit,nincsen kedvem hozzá. Majd azt mondjuk,hogy leszoptál.-mondta és még egyett hátra lépet.
-Hogy mi?Múltkor ő akart meg dugni most meg nem?-gondoltam
-Nem tudnálak kiengesztelni?-lépetem közelebb ő lépet volna hátra, de ott volt a fal így nem tudott.
-Hát nem nagyon
-Majd meglátjuk-mondtam maga biztosan.
-Oke át adom magam neked-mindta kicsit vággyal telt arccal.Megcsókoltam teli szenvedéllyel és érzelemmel. De megzavarták.
-Hahoo lejárt az idő!-kiabált be Luca.
-Ahjj akkor majd este!-mondtam neki és adtam neki egy búcsú puszit és megmarkoltam a farkat.ami már kezdett keményedni.
-Felelsz vagy mersz?-kérdezte Dave Helentól.
-Felelek-mondtam remegő hangon
-Az első felelés-odritott bele Ryan.
-Szüz vagy még?
-Igen
-Felesz vagy mersz?-kérdezte Helen tőlem
-Már megint én?
-Igen
-Jó akkor merek
-Smárold le Jameset
Lesmároltam és én kérdeztem Aletól aki mert
-10 perc Markkal egy szobába.
Bementek. Mi addig beszelgetünk ki mentem a konyhába és utánam jött Dave.
-Megis mi a franc van veled?-meg idegesebb mint előbb megilyedztett nagyon
-Mertem! Nem jelentett semmit.Kérlek hagy tegyem jóvá!-könyörögtem már könnyed szemmel. Ennyit jelentettene nekem? Ez a szerelem? Ez csodálatos érzés!!
-Ezt már nem tudod... Ez a mondata után teljes szivemból sirni keztem! Felfutottam a szobámba de mindenki látta sajnos.
Ez idő alatt kijöttek Aleiék ahogy megtudta Ale hogy felrohantam sirva már kopogott is az ajtómon.
-PIEEE MI A BAJ BABA???- oditott és benyitott. Pár perc alatt vörös lett a szemem a sok sirastól.
-dddddaaaaaveeee-mondtam levegő szünettek kell.
-mi történt? Megbántott?
-Végeeee
-Minek? Nem volt még semmi nem?
-De volt egy kicsi vágy/vinzodás de már annak is vége!!
Kopogtak Dave volt az...
-Ale kimennel kérlek.
-Persze beszéljetek-elindult ki de elkaptam
-Ne menj nem akarok vele beszélni!!
-De ezt beszeléljetek meg!- egy puszit adott a homlokomra és kiment.
Leült mellém az ágyra.Sziasztok! Itt lenne az új rész.
Remélem tetszik nincs sok olvasom de azokat imadom!!❤️
YOU ARE READING
Anyám új palija és a fia
RomanceKisvárosban élek az anyukámmal. Vagyis mostmár a mostohaapámmal és a mosthabátyammal! 17 éves vagyok! Imádom a kutyákat és a lovakat.